Gå til innhold

Status eller sjalu? Være sammen med peniskongen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

 

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.



Anonymous poster hash: 727e8...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ps


Jeg er konfortabel med medium til liten str. For stor gjør bare vondt for meg. Men heldigvis for dere menn og oss kvinner, så er vi forskjellige :)

 



Anonymous poster hash: dd63a...17a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er status å ha en mann som har hatt delt penisbilder som om det var visittkort. Og er også mer reflektert enn å gå etter en mann som har "stor" penis og er "ettertraktet" for hans elskov. Altså, jekk deg ned et par hakk. Du er garantert ikke guds gave i senga, hold snabelen selfie-fri og finn deg andre verdier med deg selv som er viktigere. Først da kan vi snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ps

Jeg er konfortabel med medium til liten str. For stor gjør bare vondt for meg. Men heldigvis for dere menn og oss kvinner, så er vi forskjellige :)

 

Anonymous poster hash: dd63a...17a

 

Hehe, sikker på at du ikke er en mann med medium, liten penis? Med tanke på alt kvinner klarer å få inn og ut av tufsa så skal det godt gjøres at penisen er for stor,  noen kvinner har bare noen psykiske sperrer de må bli kvitt.

 

 

Jeg ville vært flau over å være sammen med en som har delt bilder av penisen sin til alle og en hver, vært på sexnettsted osv.

 

Anonymous poster hash: 5c831...95d

 

Helt normalt å være på sexnettsider og alle bildene av penisen min er uten ansikt

 

Synes ikke det er status å ha en mann som har hatt delt penisbilder som om det var visittkort. Og er også mer reflektert enn å gå etter en mann som har "stor" penis og er "ettertraktet" for hans elskov. Altså, jekk deg ned et par hakk. Du er garantert ikke guds gave i senga, hold snabelen selfie-fri og finn deg andre verdier med deg selv som er viktigere. Først da kan vi snakke.

Hehe, lukter jeg sjalusi?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

727e8...5a6

Om du lukter sjalusi? Nei. Men jeg lukter en usikker mann som tydeligvis må kompensere penisstørrelsen mot sine mangler på sosiale antenner. Det er ingenting attraktivt med en "peniskonge". Nothing, nada, nix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting, jeg ville ikke vært sammen med en som var høy på seg selv.



Anonymous poster hash: 5c831...95d
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og en annen ting, jeg ville ikke vært sammen med en som var høy på seg selv.

Anonymous poster hash: 5c831...95d

 

Jeg er ikke høy på meg selv, sier jo at jeg er kjent for å ha stor penis og være god elsker. Synes det blir dumt å vise falsk beskjedenhet og late som om jeg ikke vet hva jenter tenker om meg.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke høy på meg selv, sier jo at jeg er kjent for å ha stor penis og være god elsker. Synes det blir dumt å vise falsk beskjedenhet og late som om jeg ikke vet hva jenter tenker om meg.

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Hvis du vet hva kvinner tenker om deg, hvorfor spør du her da?

Anonymous poster hash: 56b6a...f6f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vet hva kvinner tenker om deg, hvorfor spør du her da?

Anonymous poster hash: 56b6a...f6f

Jeg vet hva kvinner tenker om penisen min og sengeferdighetene, det jeg lurer på er hvordan de ser på meg som kjæreste. Det kommer da frem i åpningsinnlegget. Ønsker ikke spørre jenter jeg dater om de synes det er status å ha peniskongen som kjæreste, da ville det virket som om jeg var ensporet og høy på meg selv.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, peniskongen! Blir du kalt det, eller kaller du deg selv det?

 

Mitt forhold til den type menn som ligger såpass mye rundt at det går gjetord om hvordan de er i senga, er at de gjerne blir et tema på jentekvelden, og vi blir nysgjerrige på om ryktene stemmer. Men det er aldri noen som melder seg frivillig til å ligge med han for å sjekke :fnise:

 

Blir litt som med f.eks. Petter Pilgaard eller andre kjendiser som er kjent for å være løse i smekken. Man vurderer jo nesten å ligge med dem bare for historien eller å finne ut om diverse rykter stemmer, og hadde venninna ringt dagen derpå og sagt "gjett hvem jeg røyk på i går.." så hadde jeg hatt en festlig start på dagen :)

 

Men det er jo ikke akkurat status å ligge med han som alle ligger med. Jeg har gjort det selv kom jeg på nå, ligget med både den populære bartenderen med speil i taket og DJen med sprutegaranti  :ler:  Var ikke veldig status det altså, det er jo aldri status for oss kvinner å ligge med en rundbrenner. Da er vi bare billige, det er bare menn som blir kronet til konger av slikt.

 

Sjalusi er vel også det siste jeg tenker på med den type menn som er kjent for penisen sin og hvordan de bruker den, hele tiden, og med mange forskjellige. Det er jo ikke en kjeft som ser på det som kjærestemateriale, det er typisk one night stand, man vet man bare er en av mange. 

 

Sånn ser iallefall jeg på det, ikke sikkert det er sånn det er i din verden likevel altså =)

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, peniskongen! Blir du kalt det, eller kaller du deg selv det?

 

Mitt forhold til den type menn som ligger såpass mye rundt at det går gjetord om hvordan de er i senga, er at de gjerne blir et tema på jentekvelden, og vi blir nysgjerrige på om ryktene stemmer. Men det er aldri noen som melder seg frivillig til å ligge med han for å sjekke :fnise:

 

Blir litt som med f.eks. Petter Pilgaard eller andre kjendiser som er kjent for å være løse i smekken. Man vurderer jo nesten å ligge med dem bare for historien eller å finne ut om diverse rykter stemmer, og hadde venninna ringt dagen derpå og sagt "gjett hvem jeg røyk på i går.." så hadde jeg hatt en festlig start på dagen :)

 

Men det er jo ikke akkurat status å ligge med han som alle ligger med. Jeg har gjort det selv kom jeg på nå, ligget med både den populære bartenderen med speil i taket og DJen med sprutegaranti  :ler:  Var ikke veldig status det altså, det er jo aldri status for oss kvinner å ligge med en rundbrenner. Da er vi bare billige, det er bare menn som blir kronet til konger av slikt.

 

Sjalusi er vel også det siste jeg tenker på med den type menn som er kjent for penisen sin og hvordan de bruker den, hele tiden, og med mange forskjellige. Det er jo ikke en kjeft som ser på det som kjærestemateriale, det er typisk one night stand, man vet man bare er en av mange. 

 

Sånn ser iallefall jeg på det, ikke sikkert det er sånn det er i din verden likevel altså =)

Kanskje ingen melder seg frivillig, men med engang noen av dere kommer i kontakt med peniskongen ute på byen, så er det gjort.

Og før en vet ordet av det, så har peniskongen pult hele venninnegjengen!

Så kan dere kakle sammen om peniskongen og deres opplevelse av han. Hvordan dere følte dere 'sprengt' osv.

Det er en grunn til at store peniser blir omsvermet av jenter!

 

Anonymous poster hash: 94111...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hehe, sikker på at du ikke er en mann med medium, liten penis? Med tanke på alt kvinner klarer å få inn og ut av tufsa så skal det godt gjøres at penisen er for stor,  noen kvinner har bare noen psykiske sperrer de må bli kvitt.

 

Helt normalt å være på sexnettsider og alle bildene av penisen min er uten ansikt

 

Hehe, lukter jeg sjalusi?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

Åh, det er en sånn tråd hvor alle som er uenige med deg blir beskyldt for å være misunnelige menn med liten penis? Pokker er vitsen med å svare da?

 

Men la gå: Jeg er kvinne, og kan tilogmed like store peniser, men deg hadde det bare vært pinlig å ligge med. Min erfaring er at de som har mest å fare med i senga er de som klokelig holder kjeft når slike temaer kommer opp, og bare deler penisen sin med noen få utvalgte. 

Anonymous poster hash: 0ef4c...9c1

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, morsomt at du spør etter meninger, men roper at folk e sjalu når de kommer med dem. 😂

Noe sånt hadde vært svært lite tiltrekkende for min del, og ikke noe jeg hadde trodd en voksen mann kunne holdt på med.

Anonymous poster hash: 817fd...fb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er veldig godt utrustet for å si det slik, han tok jomfrudommen min første gang vi hadde sex, selv om jeg hadde hatt en kjæreste før det. Tok mange måneder før vi klarte å ha noe som kunne kalles for ordentlig sex, men nå som det går bedre er han en Gud i sengen! Første gang jeg så den var det første "den gruer jeg meg til å ha sex med, jeg kommer aldri til å få den inn :0 "

Men jeg ante ikke noe om dette da jeg først begynte å date han, noen av guttene i gjengen hans skrøt over sine store peniser, men han sa aldri noe, det er jo for det første bare veldig kleint og for det andre tror alle at man lyver når man må gå rundt å skryte over hvor stor penis man har. Har en venninne som har ligget med en av kompisene hans, og ja, han hadde ikke så mye å skryte av for å si det slik.

Jeg syntes hvert fall det er ekstremt avtennene slik du beskriver deg selv i åpningsinnlegget. Jeg har ikke noe i mot store peniser, selv om for store bare blir kronglete, men jeg ville aldri ligget med en person som åpenlyst gikk å skrøt over penisen sin på den måten og postet bilde av den, jeg ville heller aldri ha ligget med en person som lå med alle jenter han kom over, hadde bare følt meg som en i rekken. Jeg kunne heller aldri blitt sammen med en slik mann, hadde bare følt at vi hadde møtt jenter han hadde hatt sex med over alt, at han garantert kom til å være utro, og at det hadde vært kjempeflaut at venner og familie visste jeg var sammen en så Harry person.

Anonymous poster hash: 7ac0b...ee7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg er misunnelig, skulle gjerne hatt en stor penis, alle vet hvor mye mer selvtillit og bedre liv menn med stor penis har.

Med det sagt, så ville jeg lagt fra meg å kalle meg peniskongen. Ikke fordi det høres arrogant ut, men fordi i mitt hodet så høres det ikke ut som om du er kongen over peniser, altså en annen måte å si at du er en kuk hora på, altså at du liker pikk.



Anonymous poster hash: d5a74...d1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...jeg hadde ALDRI ville være sammen med en mann som jobber på utested, som har bilder av penisen sin på et nettsted, som har hatt sex med masse kvinner og som skryter av penisen sin.

Harry alarmen blinker for fullt! Jeg hadde syntes det var døds flaut å presentere en sånn mann for venner og familie.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...