Gå til innhold

Beccy - Lever livet med mann og to tette


Beccy87

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med en frisk liten jente! :strix: Så koselig! (Og jeg hvisker i kor med @j86, for jeg håper litt på jente selv :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer og hurra :hoppendeglad: Jeg visste det!! Synsk! (Jeg tippet jente sant?) Herlige greier :hjerte: og litt misunnelig. 

Det er faktisk lov å si at man ønsker seg noe. Jeg ønsker meg veldig ei jente :rodmer: det betyr ikke at jeg kommer til å elske en gutt noe mindre. 

Wooow da er det ikke stor aldersforskjell.. Blir det ununder 18.mnd?? Pseudotvillinger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Gratulerer og hurra :hoppendeglad: Jeg visste det!! Synsk! (Jeg tippet jente sant?) Herlige greier :hjerte: og litt misunnelig. 

Det er faktisk lov å si at man ønsker seg noe. Jeg ønsker meg veldig ei jente :rodmer: det betyr ikke at jeg kommer til å elske en gutt noe mindre. 

Wooow da er det ikke stor aldersforskjell.. Blir det ununder 18.mnd?? Pseudotvillinger :) 

Nei det er jo akkurat det, det må være lov til å ønske seg noe uten at man skal bli beskyldt for ikke å forgude alternativet. Bare fordi jeg ønsker meg 10 millioner så går jeg ikke rundt å er ulykkelig hver gang jeg ikke vinner i lotto lizzåååm! :P 

Nei de er så tette at jeg blir helt svett, blir ganske nøyaktig 17 måneder mellom siden Trollet har bursdag neste Tirsdag (30.08). 
Hadde ikke sett for meg to så tette når jeg satte i gang, men nå når det viser seg at Bølla er jente så får vi jo en av hver og da kan jeg si meg godt fornøyd ferdig med babylaging for dette livet og trenger aldri, aldri bli gravid igjen. 
DET er en lettelse! :nigo:
Jeg synes ikke det var så fryktelig gøy å være gravid forrige gang, ikke fordi jeg led på noen måte... Hadde ikke så mye vondt bortsett fra litt bekken og knær på slutten og så ble jeg jo størrelse elefant og det var jo slit i seg selv.. Men det er noe med det at et levende vesen er inni meg som jeg synes er litt mer ekkelt enn koselig.. :sjenert:
Men men, hvem vet, kanskje jeg lærer meg å nyyyyyte det litt mer denne gangen nå når jeg vet det er siste gang. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg hadde tenkt å få flere barn ja! MINIMUM ett til, helst fler. Men kan ikke si at jeg savner å være gravid akkurat nå altså. Det er litt travelt å måtte ta hensyn til noe annet enn seg selv i sin egen kropp, men sånn tenker man heldigvis (forhåpentligvis?) Ikke når man er gravid. Havner vel i en gravidboble av et slag ;) Håper jeg får et helt annerledes svangerskap neste gang! Og ingen stjernekikking takk :opplyser: 

Hihi du får nok å gjøre tror jeg ;) Men deilig å ha de tett, da får de nok mye utav hverandre om noen år. Alltid en kompis tilgjengelig til å finne på ting! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer med frisk jente! Jeg ønsker meg også jente, men jeg sier det gjerne høyt selv om det er tabu 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok feil, ikke overraskende :)  GGratulerer så mye med jente!  Håper du klarer å nyte din siste graviditet :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! :hjerte:
Jeg merker allerede at det er gøyere å prate om at jeg er gravid igjen nå fordi jeg vet at lille i magen har det bra og dette kommer til å gå fint. 
Endelig kan jeg speile entusiasmen til de som får høre nyheten uten å måtte lyve. :nigo:

Når jeg startet dette innlegget så lå jeg på sofaen etter en lang og hektisk dag på jobb og hørte på mann og barn som hadde fest på badet. :danse:
Trollet ELSKER å dusje og hadde nok holdt ut i en time om vi hadde latt ham. 
Vi dusjer ikke hver dag men etter middager som i dag hvor han fikk pølser, potetmost og ketchup (jaja, jeg vet mammapolitiet sier at det ikke er lov å gi ketchup til så små barn blablabla) hvorpå han ender opp dekt fra topp til tå innen alt ligger på gulvet så må det en dusj til for å få ham ren igjen. ;) 

Han har vært litt pjusk i dag, mye snørr og en litt lei hoste. Mannen har vært syk helt siden vi var i Ålesund, da var vi jo syke hele gjengen, men han droppet bare å bli frisk igjen og nå kjenner jeg på sandpapir i halsen selv her så det spørs om ikke vi har fått en ny runde alle sammen. :sukk:
Var på apoteket og fikk hostesaft til Trollet og etter en hat-runde med nesesugeren er han lagt for natten og nå venter vi bare på at han skal falle til ro i sengen. 
Håper han sover godt i natt og at vi våkner i bedre form hele gjengen i morgen. 
Jeg skal jobbe i helgen og har aldeles ikke tid til å være syk! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, sier mammapolitiet at det ikke er lov med ketchup? Oi, da har vi syndet big time.. :ler: Jaja. Det blir sikkert folk av Mini likevel. Potetmos er forresten døden for folk som ikke er så glad i rot og gris (les: meg). Ekstremt lett å grise utover, fester seg overalt og er skikkelig kronglete å vaske bort. Men Mini elsker det, så da lider jeg inni meg mens han koser seg glugg ;)  

Hat-runde med nesesugeren :fnise: Det blir ramaskrik her og om vi finner frem den dingsen. Skjønner de godt da, det kan jo umulig være deilig å få et rør stukket opp i nesa sånn. Gleder meg til Mini skjønner hvordan man skal snyte seg - nå bare snufser han som en helt om vi ber han blåse ut med nesa. 
Får håpe at natten blir fin, og at en god natts søvn hjelper på formen  :closedeyes: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såå mye med jente!! Så fantastiske nyheter Beccy!! Håper dere er friske og raske så fort som bare det igjen! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom meg gjennom helgen men kastet inn håndkleet og tok en egenmeldingsdag i dag. Ganske sikker på at jeg har hatt feber for gårsdagen husker jeg svært lite av og nå er klokka litt over 1 på formiddagen og jeg ligger fortsatt i senga. :sukk:

Avtalen var egentlig at jeg skulle hente Trollet i barnehagen men det vet jeg ærligtalt ikke om jeg orker! 

Skulle også egentlig begynt prøvebakingen til Trollets bursdagsfest neste helg men tror det også får bli med "skulle ha" i dag. :sjenert:

Jeg ER syk og hadde det vært noen andre så hadde jeg helt klart bedt dem holde seg hjemme og allikevel ligger jeg her og har dårlig samvittighet. Føler også det var max dårlig timing siden lønnsforhandlingene blir avsluttet i dag. Ser for meg sjefen min sitte med supersjefen: 

sjef: "ja Beccy fortjener mer penger, hun er flink og jobber hardt og er så og si aldri syk!"

supersjef: "ja hun er flink men hvor er hun i dag?"

sjef: "nei nå er hun syk"

:dry:

Jaja, får ikke gjort noe med det nå uansett, jeg er fortsatt flink da, får håpe det holder! :fnise:

 

Ønsker alle som er innom her en bedre start på uka enn meg, nå tror jeg jeg skal prøve å i alle fall komme meg ut på sofaen! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De sier at tiden går fortere jo eldre du blir og alle vet at tiden raser unna når man har det gøy. 
Det har ikke alltid vært gøy men det siste året har gått så fort at jeg har vanskelig for å forstå det nå når jeg ser tilbake. 

:hjerte:

Det siste året har jeg sett på deg og hatt tanker som: 
Hvem er du?
Hva vil du? 
Greier jeg det her? 
Hvorfor gjør du det? 
Er du virkelig min?
Hvordan skal dette gå? 
Hvordan blir du når du blir stor? 
Hvorfor er jeg ikke mer glad i deg?
Er ikke du glad i meg? 
Hva skulle jeg vel gjort uten deg?
Hvordan har jeg greid å lage noe så fantastisk? 

:hjerte:

Du har vært en mammadalt og en pappadalt. 
Du har gått fra å være en skjør liten klump i en plastkasse på Ullevål til å ha lært å rulle, sitte, krype, stå og (nesten) gå. 
Du har gått fra knirking til roping til ord.
Det har gått fra pupp (den forbannede ammingen altså) til grøt til fullverdige middager med forsøk på å bruke gaffel alene. 

:hjerte:

Dette året har vært: 
Slitsomt
Lærerrikt
Vondt
Morsomt
Fascinerende 
Underholdende
Frustrerende
Trist
Fint 
og 
Godt 

:hjerte:

Vi har vokst begge to og lært hverandre å kjenne. 
Jeg gleder meg til alle de årene vi har fremfor oss og det tok litt tid, men nå føler jeg meg faktisk utrolig heldig som har fått akkurat deg! 

:strix:  Gratulerer med 1 årsdagen mitt lille store Troll!    :strix:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...