Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Man Chesthair ser ut til å slå Spurs i semifinalen. Noen er pottesur og gikk på badet for å barbere seg. 
Og hvor mange minutter skal det røde drittlaget få lov til å drøye tiden, bytte spillere som såvidt gidder å gå av banen da? :sur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 I dag har Snuppis og jeg gått en lang tur i skogen, og det var så deilig! :danser: 
Ikke mere is, snø, sørpe, ullundertøy eller brodder. 
Men joggesko og en tynn genser. :sol: Jeg så to hestehov og tre sommerfugler, og kan ikke huske at jeg noen sinne har vært så glad for våren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe er bedre enn å gjøre en god deal. Nå for tiden kjøper jeg omtrent ingenting, som ikke er på salg. :ler:

Jeg fikk et gavekort på 500kr fra HM til bursdagen min. Jeg har kjøpt en BH på salg til 100kr, og hadde 400 igjen på kortet. Nå kjøpte jeg en genser i 100% kasjmir i nettbutikken, satt ned fra 899,- til 399,-, fikk ytterligere 20% rabatt som club-medlem, så det ble bare 319,- for den. 

Jeg har fremdeles 80kr igjen på gavekortet, og har så langt fått varer for over det dobbelte av det gavekortet var på. 
Har alltid ønsket med en genser i kasjmir.  

Sommerklær kan jeg kjøpe i juli, da er det billig! :nigo: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst til å se den, men den er så vanvittig lang - jeg har ikke tålmodighet til sånt. Dessuten har jeg ikke netflix, det hjelper jo ikke... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det huset er så lekkert - jeg blir alltid stående utenfor og bare se på det når jeg går forbi. Trappeoppgangene har noen helt fantastiske vinduer i farget glass, jeg skulle så gjerne ha sett dem fra innsiden en gang... Litt mye mørke og grå vegger for min smak, men jeg likte soverommet med trapp opp mot senga - her troner jeg :nigo: Og garderoben :hjerter:  42 mill er nok liiiitt uten for min rekkevidde, dog... (Forøvrig er det jo litt pinlig som megler i en så eksklusiv annonse å ikke kunne stave en suite... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, 'en-suit dusjbad', står det ja. :ler: Elsket garderoben, og kjøkkenet. Det var jo badstue, og vinrom også. *sukk*
Du kan jo gå på visning? Så får du sett vinduene fra innsiden. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært åpen visning, så... Eiendommer til den prisen har stort sett bare privatvisninger, for å unngå sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ville vel jeg også hatt. :P 

I dag har Snuppis og jeg vært på tur i skogen, og det var veldig deilig. I går satt jeg stort sett på sofaen, etter at jeg fikk så innmari vondt i hoftene etter trening på onsdag. Aner ikke hva jeg gjorde for noe rart, som ble sånn. :ler: 

Nå er det Premier League, en Pepsi og snart skal jeg steke løvbiff. Buksene mine har plutselig blitt så trange, så jeg fant ut at jeg skulle prøve litt tynn mat.  
Potetgull funker også bra. :icon_lol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Daria skrev:

Så det er matens fasong som er det viktige? :idesmil: *ser skeptisk på pastaskruene mine*

Genialt! 

(Ble tacolefser med kylling her)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sittet inne i regnværet og ikke gjort stort annen enn å hekle, og se på Netflix. :nigo: 
Hekler et slikt nett til frukt, så jeg slipper å ta plastpose neste gang jeg skal ha epler. Tenker det blir fler enn ett nett. 

:tommelsmil: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter med bena på et slikt elektrisk sirkulasjons/massasje-apparat. Det er så ekkelt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute i skogen i dag, og herregud, så mye pollen det er. :grine: 

Jeg fikk attpåtil flere fluer i øya og kjeften, nesa rant, øynene sved. Jeg løp så fort jeg kunne for å komme meg hjem igjen. Her var det litt bedre. Tomta vår har ingen trær.  :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dette jeg har lengtet sånn etter? :roll: Dessuten er jeg sinnsykt solbrent etter å ha sittet på terrassen og lest. (Selv om jeg smurte meg med høy faktor. ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...