Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Æsj altså , jeg bare vet at jeg ikke får sove. Det er snart to uker nå, hvor jeg ikke sovner før utpå morrakvisten når andre står opp. Det er så utrolig slitsomt. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det fungerer ikke å finne dagboken din på mine innlegg da? Første dagen fant jeg ikke igjen noen ting, men nå går det sånn nesten bra. :)

Håper alt gikk greit hos legen. Men jeg fniser litt av "guttunge på 30 år. " Husker godt når de på 30 var eldegamle.

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Han var flink! :tommelsmil:  Han er egentlig bare fantastisk, den legen min! Er så utrolig glad for ham altså!

Nå lå dagboken på mine innlegg også, sikkert bare fordi jeg skrev det der i går. :ler:

I natt sov jeg i maks to timer, så etter legebesøket gikk jeg og la meg igjen. Veldig fint å sove bort det meste av dagen lizzm. Men nå må jeg komme meg ut på en liten rusletur før det blir mørkt! Også må jeg på apoteket. Nå skal jeg ha skikelige sovetabletter en stund. Dette går bare ikke lenger. :glare:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Auri! :)

Nå funker det og jeg fant frem. :nigo:

Nå har jeg endelig fått ordentlige sovetabletter, så natt til i dag sov jeg i mange timer! Uten å våkne! Det var helt fantastisk! :strix:
Jeg kan ikke huske sist jeg sov nesten en hel natt. Gud hjelpe meg så deilig! Tenk, jeg sovnet kanskje bare ti minutter etter at jeg la meg, det har vel aldri hendt før. Åh, som jeg misunner alle som sover om natta, alltid! Etter 14 dager med minimalt med søvn måtte det bare noe med krutt til.

Nå skal jeg bare nyte det så lenge disse pillene funker. :ler:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de vet ikke hvor heldige de er. :ler: To timer pr natt er håpløst i lengden. :sukk:

Jeg har kjøpt meg en lang kjole. Helt fotsid. Hvor i all verden er det liksom meningen at jeg skal henge den da? Skapet mitt er ikke laget for folk over 150cm. :glare:

Den blir jo krøllete nederst. Hva gjør kjolefolket med sånt? Er det et triks jeg ikke vet om?

Hadde jeg bodd her alene, ville jeg jo selvfølgelig bygd om det minste soverommet til walk-in, og hatt en sånn rack som alle kjoler og fine ting kan henge på. Eller i alle fall en stang høyere opp! :ler:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det Hobbit-tid! :hoppe:

Viasat 4 for fjerde kveld på rad her. Nå har vi sett Ringenes Herre, så nå er det 'En uventet reise'. :biggrin:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er jeg ikke muggen! Jeg har RBK-drakt og skjerf på og er på vei til Oslo! :ball: :skya:Ullevål here I come! :strix:

Endret av loffen
KG er forbanna håpløst på mobil!! :sur:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på julebord i går. Herlighet så god ribbe og medister og saus og alt var bare såååå godt! :sikle:

Jul er ikke så aller verst altså. Skulle bare hatt litt mer penger til gaver og sånt. :glare:

Hahaha! Nye KG er så ræva! Nå kommer det jeg skriver plutselig inne i en sitatboks? :hoho:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Buksedressen min ble totalt ødelagt av stolen i restauranten på fredag. :snurt: Trodde man kunne sitte på jærstoler med alt av klær jeg, men nei, det kan man visst ikke.

Det ene brilleglasset mitt har fått et skår eller en slags sprekk i seg. Helt i kanten mot innfatningen, ingen skjønner hvordan det er mulig. Innfatningen er helt fin. Jeg har ikke stanget hodet i en spiss hard ting, sittet på brillene, mistet dem eller sovet med dem på. Nei, dette skjedde ikke på julebord, de har vært sånn i et par måneder. :sukk:

Noen greide å ødelegge det ene gulvteppet ved å helle kaffe på det. Endte opp med å hive matta i vaskemaskinen, den ble helt rosa, krympet, til og med frynsene, og nå ser det helt teit ut med to helt ulike matter ved siden av hverandre. Ja, siden vi hadde to like 'på rad' i gangen. Nei, det frister ikke å ødelegge en til sånn at de blir like stygge heller. 

Noen greide å få kaffe på den hvite skjorta si også. (Dette med kaffen hende etter julebordet..) Jeg har vasket den tre ganger, på 60 grader, brukt Vanish og Zalo, og det gikk ikke bort. :overrasket: Derfor, som siste utvei, prøvde jeg med Klorin. Men som den slepphendte kløna jeg er så greide jeg å få det på min splitter nye svarte T-skjorte som jeg kjøpte på konsert forrige fredag; den svarte med hesten på. :cry3:

Embedded image permalink

 

 Den er nå brunflekkete nederst. :glare:

Nå har jeg såvidt stått opp, sover jo ikke om natta igjen. Jeg gidder ikke spise frokost, men stikker til skogs med musikk på øret, der kan jeg i alle fall ikke ødelegge noe. Også er det så bra med ryggen min nå at jeg kan gå ganske langt nå! :smilbla:

Også skal jeg på julebord med noen hyggelige folk i kveld. :tommelsmil: 

 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så trasig med alt som ble ødelagt da. Du får nekte Noen å drive med kaffe her etter. :fnise:

Håper skogsturen ble fin. :klemmer:

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Jerle! :smilbla:

Turen var deilig, jeg gikk i to timer! :danser: Ble litt våt, og det var litt glatt, men holdt meg heldigvis på beina. På tide med brodder kanskje. Jeg har sånne små som bare er til å ta rundt tåa, men de kan jeg jo slenge i lomma neste gang.

For å ta på om jeg møter isen igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg gjøre noen kjedelige øvelser her på stua. Savner å løfte vekter.. Armene mine har blitt fyrstikker igjen og V-ryggen er nesten borte også. :( 

Jaja, da har jeg noe å jobbe for fremover. :laugh:  Nå har det gått tre måneder, og jeg kan løfte ti kilo. :trene: Stanga alene veier 20.. :ler: Medlemskap er fryst til 1.mars..

Nei, air-squats nå! :pisk:  

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...