Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 15.2.2018 den 23.00, loffen skrev:

Kveldsmat. En brødskive med peanøttsmør, og en med nugatti. Også legger du dem sammen. 
Digg. :nigo: 

:sikle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: 

Ja jeg var litt sprø og gikk ut da det var hopprenn! Sola forsvant mens jeg var ute, men kom tilbake på veien hjem. 
Jeg ble fryktelig sliten, for jeg kunne ikke gå i skiløypa på beina, og det var litt mye snø inne i skogen. 
Vel hjemme ble jeg møtt av verdens søteste litt snuskluskehund, som er på besøk, så da ble det en liten tur langs veien med henne også. :ninuskapus:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg :forkjola:  og :Gjesp::veslejenta: 
Tåler ikke all denne idretten. Jeg sovnet på sofaen i natt, og gikk glipp av både det ene og det andre. La meg i sengen når klokka var noe med seks, og våknet etter at stafetten var over. 
Jeg får ikke med meg noe av det jeg vil se, fordi jeg sover på feil tidspunkt! :hoho: 
Vurderer på dra på trening, men har så vondt i halsen, og forøvrig i hele kroppen ellers også. Kanskje bare dra for å vaske håret. Så sparer jeg litt på varmvannet her hjemme.:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Også har jeg blitt bedt med en venninne på hytta hennes. Det gleder jeg meg til! Men det spørs om jeg tør prøve skia igjen. Ryggen min er ikke bra ennå, etter den skituren i januar. :icon_lol: 

:veslejenta:

Skulle ønske noen (Noen) kunne lage kakao til meg. Men det gjør han ikke, så det er mulig jeg bare setter på te-vann i stedet. Jeg har for vondt i en betent arm til at jeg gidder å røre! :ler: 

Jeg kan jo selvfølgelig bare varme en kopp med O'Boy i mikro'n, men det er ikke helt det samme. :P 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: 

Takk for kaffen! 
Det er så himla kaldt altså, synes dette har vært den lengste vinteren jeg kan huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...