Gå til innhold

Loffens mugne betraktninger


loffen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ler litt om dagen,  har to med ditt fornavn på snapp og dere er begge på ferie samme plassen og sender bilder. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hadde det veldig fint altså. :hjerte:

Etterpå dro jeg rett til hyttetur på svenskekysten og hadde det innmari moro. :danser:

Ja, jeg har danset! For første gang på flere år! Og det gikk helt fint! :strix: Er sååå takknemmelig! Hurra! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg vondt i beina etter Pokemonjakt, og er støl i rumpa etter første treningsøkt på noen uker. Dessverre gikk jeg også på vekta i går, og jepp, har visst fetet meg opp noe jævlig i Hellas. :sjenert: Har ikke vært så dvask på evigheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter oppe og venter på at nybakte brød skal bli kalde nok til å skjæres i nå da. Masse smør og brunost. Yum yum. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Så bra at du har blitt frisk nok til å danse og ha det moro. :strix: 

Og du er ikke alene om å ha lagt på deg i sommer... :flau: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er sommeren? Det blåser, blåser og blåser, det er 15 grader kaldt, jeg går i jeans og sitter inne! :sur: Jeg vil sole meg og bade! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det godt og varmt og sola skinner, men jeg er alene hjemme, har ingen uteplass og sole meg på, og ingen å dra og bade med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mye å skryte av her heller. Temperaturen er fin og det er sol innimellom. Men hvert kvarter kommer det en solid dose regn... :sukk:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk ikke med meg det, og det er egentlig helt greit... Leste om det på twitter - det holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...