Gå til innhold

Bryllupsfotograf Oslo


ejlisothilie

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til flinke fotografer i Oslo-området? Gjerne som driver med heldagsfoto og som ikke tar helt vanlige a4-bilder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest økonomifrue

Vi brukte Ingunn Johansen som bor på Jessheim. Tipper hun hat oppdrag i Oslo og! Veldig fornøyd med forberedelsene med møte og prøve fotografering og selve shooten vi hadde på bryllupsdagen vår! Veldig, veldig fornøyd med bildene 😃 og ikke helta4 nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner av meg brukte jofoto! Ble veldig fornøyde med heldagsfotografering. Greie priser også.



Anonymous poster hash: a67d3...d57
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Frøydis Geithus, Moment Studio - mange flinke bryllupsfotografer i Oslo. De koster, men du bør jo bruker mest penger på fotografen en alt annet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var fornøyd med Halina Sjuve. Fine bilder, god service.

Anonymkode: a097e...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var veldig fornøyde med Henrik Beckheim :)

Anonymkode: 2a49c...11f

Han har jeg allerede lagret på favoritter, syns han virker så ålreit i tillegg til at han tar fine bilder. Hva betalte dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jeg allerede lagret på favoritter, syns han virker så ålreit i tillegg til at han tar fine bilder. Hva betalte dere? :)

Mener vi betalte 35 000 for heldagsfotografering, dvs. 10 timer (men han jobbet mer enn det, la jeg merke til). Da fikk vi også en haug (har ikke telt, men tror det er 500-600) med høyoppløselige bilder og alle rettighetene til de (viktig å være obs på at billigere fotografer ofte bare tar betalt for jobben, mens om du vil ha høyoppløselige bilder uten vannmerke, å koster det ekstra...). I prisen inngikk også hans reise- og overnattingsutgifter.

Superfornøyde! Må også legge til at han er en fantastisk hyggelig fyr, som gled inn som en natulig del i bryllupet. Folk trodde han egentlig var gjest før han plutselig dro frem kameraet :)

Anonymkode: 2a49c...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig anbefale Guro Skjelderup. Jeg var på et foredrag med henne for ikke så lenge siden, hvor hun også viste bilder hun har tatt. Hennes "filosofi" er å fokusere på relasjonen mellom brudeparet og andre rundt. Hun tar ikke bare bilde av bruden når hun kommer inn i kirken, men også av brudgommens reaksjon når han ser henne.

http://www.guroskjelderup.no/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...