Gå til innhold

Hvordan fortelle samboer at jeg fant dating-profilen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sjekket loggen hans (gjør det innimellom), og i natt opprettet han profil på c-date (virker på meg som sex-dating-nettsted, correct me if im wrong). Han har lagt inn div info om seg selv som er feil (ift utseende osv), og hadde prøvd å laste opp ett bilde som ikke ble godkjent. 

Ønsker å ta opp dette på en rolig måte, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne. Noen tips? Noen som har vært i samme situasjon?



Anonymous poster hash: cbb1b...80d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Har vi kanskje noe å prate om siden du har laget deg profil på c-date?

Bare å spørre rett ut

Anonymous poster hash: 9ccc6...f0a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er det "bedre" å forsøke og oppnå kontakt med han der, via en fake profil? Og prøve på å få til et møte.
Men trooor ikke han er typen til det (dog trodde jeg ikke han ville opprette profil der heller, så jeg tar jo tydeligvis feil)



Anonymous poster hash: cbb1b...80d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva skjer med at du har opprettet en profil på C-date?! Lyst til å forklare før jeg pakker sammen sakene mine?"

Anonymous poster hash: 20ce0...6ef

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har vi kanskje noe å prate om siden du har laget deg profil på c-date?

Anonymous poster hash: 9ccc6...f0a

Ville sendt denne på sms og tatt praten i ettermiddag. Gitt han god tid til å tenke seg godt om. Instinktet sier jo gjerne at man skal lyve, benekte og prøve å redde forholdet. Får han noen timer på seg, så har han kanskje et mer ærlig svar til deg.

Anonymous poster hash: d9648...e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville sendt denne på sms og tatt praten i ettermiddag. Gitt han god tid til å tenke seg godt om. Instinktet sier jo gjerne at man skal lyve, benekte og prøve å redde forholdet. Får han noen timer på seg, så har han kanskje et mer ærlig svar til deg.

Anonymous poster hash: d9648...e10

Han ligger og sover nå, jeg skal dra på jobb. Hadde et håp om at han skulle våkne før jeg dro, men han var tydeligvis for opptatt av nettet i natt i stedet for å sove, så sover ennå. Får ta det i kveld. Dette blir en lang dag kjenner jeg... 

Anonymous poster hash: cbb1b...80d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sendt denne på sms og tatt praten i ettermiddag. Gitt han god tid til å tenke seg godt om. Instinktet sier jo gjerne at man skal lyve, benekte og prøve å redde forholdet. Får han noen timer på seg, så har han kanskje et mer ærlig svar til deg.

Anonymous poster hash: d9648...e10

Så han får god tid til å planlegge en god løgn?

 

 

Til Ts: Jeg lurer på om han har sviktet deg tidligere siden du jevnlig sjekker loggen hans? Hvis så er tilfelle, er han jo ikke mye å samle på. 

Anonymous poster hash: 68023...788

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han får god tid til å planlegge en god løgn?

Til Ts: Jeg lurer på om han har sviktet deg tidligere siden du jevnlig sjekker loggen hans? Hvis så er tilfelle, er han jo ikke mye å samle på.

Anonymous poster hash: 68023...788

Helt enig! Elendig råd...

Anonymous poster hash: 20ce0...6ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la han få tid til å dikte opp en troverdig løgn. Reaksjonen hans og handlingene han gjør de få sekundene etter du sier dette forteller deg alt!

Anonymous poster hash: d2b72...487

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en fake profil selv og kontakt han, eneste måten du kan være sikker på de virkelige intensjonene hans.



Anonymous poster hash: f2696...cb9
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han lagde seg profil på en annen side for noen måneder siden, og utvekslet bilder med ei (ikke fra siden). Vi hadde oppvask, jeg trodde han skjønte hva jeg følte om slikt. Vi har hatt det bedre enn noen gang i det siste... og nå fant jeg dette...

Skal sjekke I kveld om han har hatt kontakt med noen der i dag mens jeg har Vært på jobb (han starter og slutter senere enn meg).

Tenke seg til at jeg har ventet på et frieri fra han,og seriøst vurdert å slutte på prevensjon!

TS.

Anonymous poster hash: cbb1b...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde definitivt laga profil. Fuck voksen og direkte, jeg vil ha sannheten, og den må tvinges frem. Særlig når han har gjort det før!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror tydeligvis at du er så dum at denne gangen ville du ikke finne ut av det fordi han skrev ting om utseende som ikke stemte og ikke hadde noe bilde. Bare ut fra det hadde jeg blitt skikkelig sinna. Og ja, jeg vet hva jeg prater om. Eksen min holdt på sånn hele tiden. Sa han var singel til alle jenter han likte og fant stadig nye jenter på nett.

Anonymous poster hash: cf4d3...ef7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han lagde seg profil på en annen side for noen måneder siden, og utvekslet bilder med ei (ikke fra siden). Vi hadde oppvask, jeg trodde han skjønte hva jeg følte om slikt. Vi har hatt det bedre enn noen gang i det siste... og nå fant jeg dette...

Skal sjekke I kveld om han har hatt kontakt med noen der i dag mens jeg har Vært på jobb (han starter og slutter senere enn meg).

Tenke seg til at jeg har ventet på et frieri fra han,og seriøst vurdert å slutte på prevensjon!

TS.

Anonymous poster hash: cbb1b...80d

 

Hvorfor vil du være sammen med noen som ikke ser verdien din? Som lyver og kikker seg rundt etter andre, selv etter han har blitt tatt i det allerede. Forstår at du har følelser. Men her må du komme deg vekk, og være glad for at det ikke ble noe ekteskap med masse utroskap involvert, samt uskyldige barn involvert.

 

Også finner du deg en som er i stand til å ha et forhold.

Anonymous poster hash: f3e8d...53b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skjønte hva du mente, men ønsker ikke leve etter dine prinsipper.

Det er enten fordi han synes forhold skal være mer åpne(da ville han tatt en lengre dialog om deg med dette og åpnet for at du kunne ha samme spillerom), eller så er bare ikke fyren interessert i barn og livslangt forhold med deg(eller noen andre).

Den kunne du jo strengt tatt sett selv allerede da, så jeg ser ikke nødvendigheten av å gjøre så mye ut av denne "avsløringen".

Enten aksepterer du at diverse liknende ting er greit, eller så må du avslutte forholdet.

Jeg tipper han kanskje ikke er så redd for å miste deg med tanke på at han ikke har diskutert dette noe videre etter siste runde.

Kjipt, men sannsynligvis sannheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes for øvrig at det er en gjenganger her inne at en haug damer er sammen med menn som ikke evner / fortjener / er modne for å ha en partner.

 

Jeg synes det er mye bedre at disse er alene, enn å ha en partner som drar lasset alene med seg? 



Anonymous poster hash: f3e8d...53b
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor sjekker du loggen hans?

Anonymous poster hash: 613c5...72c

 

Da dette tydeligvis er noe som har skjedd før. 

Anonymous poster hash: dda0e...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...