Gå til innhold

Billig nettsted å bestille bilder på lerret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et bilde jeg ønsker å ha på et stort lerret (minst 130 cm bredt). Vet dere om noen rimelige fotosjapper på nett?



Anonymous poster hash: c0afc...650
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har dessverre ikke større enn 100 cm. Og det er ganske dyrt. 



Anonymous poster hash: c0afc...650
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan bruke 120 bredde, så sparer du penger på det. http://www.nfoto.no/kundeservice/priser/ Jeg ser at det er en bedrift her som har mange størrelser. http://www.illux.no/fileadmin/pdf/Illux_priser_NO_170513_01.pdf Ulempen er at det ikke er inkludert merverdiavgift og toll. Du får ta en telefon eller sende en mail og spørre.

 

Med dine forventninger til prisen, at Fotoknudsen er dyrt, så tror jeg du skal slite med å finne noe stort nok og billig nok. Du har sett at FotoKnudsen har skumplate i 80 x 120? Jeg synes det er interessant. Jeg har lyst til å fremkalle med skumplate neste gang.

 

Eurofoto er absolutt billigst, men de har 100 som største mål. Jeg har brukt Eurofoto mye, og det er et billig og brukbart alternativ. De kjører ofte kampanjer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foto Knudsen er båd j* dyrt og har elendig kvalitet! Jeg har aldri vært fornøyd med hverken bilder, fotobøker eller kalendere derfra.

Bruker mye rossmann.de - superbillig, ærlig system (ikke noe plutselig "50kr for at du får hente bildene dine i butikken" helt mot slutten) og knallbra kvalitet. Bestill til Berlin og kjøp med en billig flybillett. :D

Anonymous poster hash: 5671f...5b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent til november, da bruker det å være mange gode tilbud hos fotobutikkene. :)

Anonymous poster hash: 1e114...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...