Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Syntes drikkeleken var artig, jeg, siden jeg er maks hurpe. Jeg mener dog det må være innafor å "latterliggjøre" generelle trender i en fb-gruppe på nærmere 40 000 medlemmer. Hadde det handlet om ett spesifikt medlem, type "Drikk hver gang Kari Paulsen på ebay-gruppa gjør en komisk skrivefeil", så hadde det vært grunn til å reagere.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes drikkeleken var artig, jeg, siden jeg er maks hurpe. Jeg mener dog det må være innafor å "latterliggjøre" generelle trender i en fb-gruppe på nærmere 40 000 medlemmer. Hadde det handlet om ett spesifikt medlem, type "Drikk hver gang Kari Paulsen på ebay-gruppa gjør en komisk skrivefeil", så hadde det vært grunn til å reagere.

Fikk beskjed om at det var visst slettet i litt kjappeste laget. Vi får se om det blir en ny etterhvert 👌🏼 akkurat nå er det veldig mange som spør etter Halloween-kostyme.

Haha :D Hurper unite, på KG 💪🏼💪🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen på gruppen, for øyeblikket, ovenfra og ned.

 

En post med et minions-produkt.

En post med en kjempesvær fake ring (ligner litt på den til 16k, haha).

En post med minion-meme som spør etter tips fordi "vil kjøpe men vet ikke helt hva".

 

PØLSE MED LUGG.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk øredobber i dag som det manglet en stein i hver øredobb.  de lå ikke igjen i posen heller slik at jeg kunne limt dem på selv.  De kostet bare 9 kr men man forventer jo likevel at de ikke skal være ødelagte.

 

Her er link til selger, så er dere advart!  98,5 % positive feedback my ass!

 

http://www.ebay.com/itm/121434409349?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=420374140862&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Endret av DreamOn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk øredobber i dag som det manglet en stein i hver øredobb. de lå ikke igjen i posen heller slik at jeg kunne limt dem på selv. De kostet bare 9 kr men man forventer jo likevel at de ikke skal være ødelagte.

Her er link til selger, så er dere advart! 98,5 % positive feedback my ass!

http://www.ebay.com/itm/121434409349?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=420374140862&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Alt hva folk forventer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på gruppa da jeg så dette:

 

http://trendingpost.net/trending-news/9-people-who-got-ripped-off-by-online-shopping/?uid=69&PID=930

 

When you buy anything online, you trust the seller to stick to its end of bargain and send the item as seen in the images. But since it’s not an ideal world that we live in, most of times it’s not the same case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen som har link til fargeblyanter?" Tar deg mindre tid å søke selv enn å spørre.

 

Og er en genser som mange synes er kul. STORT trykk foran: Move over boys! Let a girl show you how to fish!

 

Greit nok at jeg synes store trykk er tacky, men kommafeil er enda verre. Hvordan flytter man over gutter?  :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Wæææ.. Har ikke fått noe i posten på lenge, og har stort behov for å kjøpe noe! Ditt siste kjøp? Gjerne med link!"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Wæææ.. Har ikke fått noe i posten på lenge, og har stort behov for å kjøpe noe! Ditt siste kjøp? Gjerne med link!"

 

De må tjene mye penger på å gjøre veldig lite den gjengen der. 

Siden de stort sett sitter og shopper og kikker på tull på eBay, og på mystisk vis har råd til det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et tips til alle som lurer på om de "magiske svampene" fjerner gamle kalkflekker på dusjen; vaske dusjen oftere. 

 

Jeg skrubber hele dusjen annenhver uke, skyller av såperester o.l. etter jeg har dusjet og går raskt over med nal på dørene. Aldri hatt en kalkflekk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Wæææ.. Har ikke fått noe i posten på lenge, og har stort behov for å kjøpe noe! Ditt siste kjøp? Gjerne med link!"

 

 

Disse er faktisk helt fantastiske.  Så fin at jeg brukte de da jeg var forlover i sommer.  Brukt de masse, elegante.  Ser ut som noe du ville betalt 2-300 kroner for :)

 

 

http://www.ebay.com/itm/1-Pair-New-Fashion-Women-Lady-Elegant-Crystal-Rhinestone-Ear-Stud-Earrings-/221736675045?hash=item33a08926e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som lurer på hvordan man får lada opp tlf laderen :fnise: 

det er også noen som nå har lagt ut 

"Kanskje på tide at administrator snart legger ned siden ?? Er snart en bilde/kontakt annonse side! Hvorfor må noen absolutt legge ut bilder av seg selv halvnaken??."



Anonymous poster hash: 907b3...c0d
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et tips til alle som lurer på om de "magiske svampene" fjerner gamle kalkflekker på dusjen; vaske dusjen oftere.

Jeg skrubber hele dusjen annenhver uke, skyller av såperester o.l. etter jeg har dusjet og går raskt over med nal på dørene. Aldri hatt en kalkflekk.

Det gjør jeg og, men kalken sitter uansett.

Anonymous poster hash: e067d...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ei som har lagt ut bilde av Brasiliansk bikini, å man ser tydelig at den er for trang :P



Anonymous poster hash: 907b3...c0d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...