Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ei som fikk to ringer til 43 kroner og lurer på om de kan være ekte.

 

Haha, leste kommentarene på det innlegget og ble helt paff. Det stod altså i lenken at ringene var laget av titanium, men hun ville likevel dra til gullsmed for å se om det var "ekte"  :murvegg: Ekte hva? Mener jeg leste noe om at det kunne være rosegull(???) og at "ekte" for henne var "noe med stempel under eller noe"... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt hvordan hun skrev det, men det var ei som hadde fått mor eller svigermor til å komme med ei pakke fra ebay på sykehuset, for hun selv måtte føde. Hva faen?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg ble med i eBaygruppa assosierer jeg minions med white trash.

Sorry.

Samme med merkevarer, spesielt på folk i joggedresser 👌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side.

 

Når man forteller om fisketurer så blir gjerne den lille morten på 50 gram til en svær laks på 4 kg, så akkurat det hadde jeg tatt med ei klype salt :P 

Eventuelt så burde denne gullsmeden få seg sterkere briller ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste ikke at drikkeleken min falt innenfor "hets og latterliggjøring" -- det er da bare observasjoner. :P

 

Man kan gjøre det på KG også! Gå inn på random tråd i 1) Barn og familie, 2) Samliv eller 3) Singel/dating og drikk hver gang noen skriver DUMP HAN (både med og uten ironisk distanse).

 

Her må vi faktisk ha litt spillerom.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visste ikke at drikkeleken min falt innenfor "hets og latterliggjøring" -- det er da bare observasjoner. :P

 

Man kan gjøre det på KG også! Gå inn på random tråd i 1) Barn og familie, 2) Samliv eller 3) Singel/dating og drikk hver gang noen skriver DUMP HAN (både med og uten ironisk distanse).

 

Her må vi faktisk ha litt spillerom.

 

Det er sikkert like greit å holde seg unna den drikkeleken din. 

Med tanke på at fylle-Kraula har en tendens til å bedrive rar nettshopping :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert like greit å holde seg unna den drikkeleken din. 

Med tanke på at fylle-Kraula har en tendens til å bedrive rar nettshopping :ler:

 

Hahaha! Men det er jo alltid så spennende å se hva som kommer i posten 2-4 uker senere. :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Men det er jo alltid så spennende å se hva som kommer i posten 2-4 uker senere. :(

Ja, ok da, men ikke bruk 16000 på ring i det minste :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, ok da, men ikke bruk 16000 på ring i det minste :P

 

 

Lurt! :P

 

*setter maks beløp på paypal og ebay*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kategori for tråden :O

skjønner ikke hvorfor :S

Anonymous poster hash: 907b3...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...