Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

1 time siden, Alvea skrev:

Jeg elsker disse bildene, men da kun for å perle. Etter jeg er ferdig havner de aldri opp på veggen min. Utrolig støgge bilder.

Men anbefales virkelig for de som liker å ha noe å fikle med 

Ja, skjønner den, helt greit som tidsfordriv eller hobby. Men for å ha på egen vegg, eller gi bort? Nei, nei.

Anonymkode: a6795...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerer på de som kjøper eller ønske å kjøpe slike frø som visstnok skal gi roser i pokemonmønster, blåe jorbær osv. 

Hva gir du meg? :murvegg:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, skjønner den, helt greit som tidsfordriv eller hobby. Men for å ha på egen vegg, eller gi bort? Nei, nei.

Anonymkode: a6795...acd

Bilde/imgur-lenke? Har meldt meg ut av gruppen. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Kraula skrev:

Bilde/imgur-lenke? Har meldt meg ut av gruppen. :( 

Sånn som dette her: http://www.ebay.com/itm/Unicorn-5D-DIY-Diamond-Painting-Mosaic-Cross-Stitch-Round-Rhinestone-Home-Decor-/172276637842?hash=item281c7ce092:g:2j8AAOSwsTxXjD8M

Anonymkode: a6795...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reagerer på alle som legger ut sine 'Toms' sko. Blir like uvel hver gang de står 'for every shoe you buy we help a child in need' eller noe..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alvea skrev:

Reagerer på de som kjøper eller ønske å kjøpe slike frø som visstnok skal gi roser i pokemonmønster, blåe jorbær osv. 

Hva gir du meg? :murvegg:

 

Tror ikke det er lov å innføre slike frø engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Takida skrev:

Reagerer på alle som legger ut sine 'Toms' sko. Blir like uvel hver gang de står 'for every shoe you buy we help a child in need' eller noe..

Mhm og når du påpeker det så sier de noe i denne duren: "hva vet du om hvilken organisasjoner jeg gir til? For alt du vet så gir jeg masse penger til Røde Kors" og "jeg bestemmer vel selv hvem jeg vil gi penger til". Gaaad, jeg blir gal av det der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26. september 2016 den 23.13, Brimi skrev:

Mhm og når du påpeker det så sier de noe i denne duren: "hva vet du om hvilken organisasjoner jeg gir til? For alt du vet så gir jeg masse penger til Røde Kors" og "jeg bestemmer vel selv hvem jeg vil gi penger til". Gaaad, jeg blir gal av det der. 

Men du kan jo ikke påpeke det, da blir du jo kastet ut og mister all the drama:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Takida skrev:

Men du kan jo ikke påpeke det, da blir du jo kastet ut og mister all the drama:p

I know. Var sånn jeg ble kastet ut xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare melde meg ut. Ble så lei av dumme spørsmål, billig skrap og det samme om og om igjen.

Anonymkode: a6795...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Jeg synes det er skikkelig SKUMMELT når medlemmer der inne legger ut screenshot av noe som står på helt basic engelsk og spør hva det betyr. Vet du ikke engang hva bekreftelsen som popper opp er for noe, så burde du ikke handle på engelske nettsider.

Plutselig en dag har du bundet deg til noe du ikke kommer deg ut av, og da har man null å stille med.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt trøbbel i paradis på Ebaygruppa? Jeg er ikke medlem der lenger men ser nå plutselig at noen har startet ny altmulig-gruppe for ebaykjøp, og begrunner det med uenigheter blant moderatorer. Det kom et innlegg om det i fluffies-gruppen. Eller var det en annen gruppe? Man blir jo forvirret av mindre :P

Til dem som er kronisk tett i nesen og sover dårligere på grunn av det; disse plastrene gjør ting litt lettere! Anbefales veldig! Bare husk å rense oppå nesen med spritgele e.l. for å unngå at plasteret løsner.

http://www.ebay.com/itm/120-100-20-NASAL-STRIPS-MEDIUM-SMALL-Breathe-Better-Reduce-Snoring-Right-Now-/251585160000

Anonymkode: 0b57a...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har det blitt trøbbel i paradis på Ebaygruppa? Jeg er ikke medlem der lenger men ser nå plutselig at noen har startet ny altmulig-gruppe for ebaykjøp, og begrunner det med uenigheter blant moderatorer. Det kom et innlegg om det i fluffies-gruppen. Eller var det en annen gruppe? Man blir jo forvirret av mindre :P

Til dem som er kronisk tett i nesen og sover dårligere på grunn av det; disse plastrene gjør ting litt lettere! Anbefales veldig! Bare husk å rense oppå nesen med spritgele e.l. for å unngå at plasteret løsner.

http://www.ebay.com/itm/120-100-20-NASAL-STRIPS-MEDIUM-SMALL-Breathe-Better-Reduce-Snoring-Right-Now-/251585160000

Anonymkode: 0b57a...954

Man snorker fordi tungen faller bakover i ganen. Da vil ikke et slikt "snorke-plaster" hjelpe.

Hvis du vil anbefale dette produktet, finnes det en egen ebay-gruppe her på kg

Anonymkode: 0a7c2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man snorker fordi tungen faller bakover i ganen. Da vil ikke et slikt "snorke-plaster" hjelpe.

Hvis du vil anbefale dette produktet, finnes det en egen ebay-gruppe her på kg

Anonymkode: 0a7c2...385

Det finnes vel flere grunner til snorking sånn jeg har skjønt det. Bl.a. tett nese (da vil vel plastrene i teorien hjelpe), stor drøvel og at tungen faller bak i halsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er gruppen slettet? 

Anonymkode: f4a7d...fd2

Lurte på det samme. Men tror nok bare vi er slettet eller noe? Jeg har aldri skrevet noe der, kanskje likt noen innlegg, men ikke noe som er slemt, frekt eller noe som sier mot noen på noe vis. Ingen som vet hvordan man kan komme i kontakt med administratorene? Husker ikke hva de heter, men vil veldig gjerne komme i kontakt med noen da jeg synes dette er dårlig gjort. Er det en regel eller noe at man blir kastet ut om man ikke er aktiv? For den har jeg i så fall ikke fått med meg.

Anonymkode: e4953...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...