Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Går det an å rapportere selgere av fake merkevarer til Ebay?

Anonymkode: 0a7c2...385

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å rapportere selgere av fake merkevarer til Ebay?

Anonymkode: 0a7c2...385

Det vil jeg egentlig tro :) Det ER jo strengt tatt ulovlig 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det an å rapportere selgere av fake merkevarer til Ebay?

Anonymkode: 0a7c2...385

Du kan i alle fall rapporterte selve varen. Jeg gjør det noen ganger med de populære produktene på gruppa.

Anonymkode: ecddf...dbd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Alvea skrev:

Det vil jeg egentlig tro :) Det ER jo strengt tatt ulovlig 

Hvordan gjør jeg dette? Får ikke opp noe kontakt-skjema

Anonymkode: 0a7c2...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør jeg dette? Får ikke opp noe kontakt-skjema

Anonymkode: 0a7c2...385

Når du er inne på produktet så står det rett over "Description". Helt til høyre rett over står det "Report item" med blå klikkbar skrift. Dette blir da rett under "People who viewed this item also viewed"

 

Kronglete forklart sikkert, men det er altså mellom de to bolkene helt til høyre på siden :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt logikken i å ukritisk kjøpe 3847543897234 billige ting fordi de er billige, når det er så tydelig at mye er bomkjøp. Hvorfor ikke heller handle kvalitet til normale priser, så bruker man like mye penger uten å sitte igjen med masse skvip man må kaste? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Snop skrev:

Jeg ser ikke helt logikken i å ukritisk kjøpe 3847543897234 billige ting fordi de er billige, når det er så tydelig at mye er bomkjøp. Hvorfor ikke heller handle kvalitet til normale priser, så bruker man like mye penger uten å sitte igjen med masse skvip man må kaste? 

Tror nok mange bare kjøper for å kjøpe. Gøy å handle på nett, morsomt å få pakker i postkassen osv. Er liksom ikke så nøye hva det er, så lenge man får shoppe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sommernatt skrev:

Tror nok mange bare kjøper for å kjøpe. Gøy å handle på nett, morsomt å få pakker i postkassen osv. Er liksom ikke så nøye hva det er, så lenge man får shoppe. 

Trist. Jeg forstår gleden av å få noe i posten, og å shoppe. Men likevel, trist :(

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg får følelsen av at mange syns det er direkte oppsiktsvekkende og århundrets lykketreff, omtrent som sju rette i lotto, om de er heldige med et plagg. Altså, at det ser noenlunde ut som på bildet, at snittet ikke er helt borti natta, at stoffet er behagelig, at det i det hele tatt ligner på et klesplagg. :PJada, skjønner at det kan være vanskelig med størrelser, og at det er større sjanse for bomkjøp enn gjennom f.eks. en del ordinære klesbutikker på nett, men jeg forstår liksom ikke jubelen over at noe er helt OK, sånn i beste fall.

Det trenger virkelig ikke å være noe som oser kvalitet og godt snitt, for å få status som det beste kjøpet i verden i denne gruppa. Synes sjelden disse plaggene er valuta for pengene i seg sjøl engang, sånn rent isolert fra de mer etisk betenkelige sidene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Søgni skrev:

Det hender jeg får følelsen av at mange syns det er direkte oppsiktsvekkende og århundrets lykketreff, omtrent som sju rette i lotto, om de er heldige med et plagg. Altså, at det ser noenlunde ut som på bildet, at snittet ikke er helt borti natta, at stoffet er behagelig, at det i det hele tatt ligner på et klesplagg. :PJada, skjønner at det kan være vanskelig med størrelser, og at det er større sjanse for bomkjøp enn gjennom f.eks. en del ordinære klesbutikker på nett, men jeg forstår liksom ikke jubelen over at noe er helt OK, sånn i beste fall.

Det trenger virkelig ikke å være noe som oser kvalitet og godt snitt, for å få status som det beste kjøpet i verden i denne gruppa. Synes sjelden disse plaggene er valuta for pengene i seg sjøl engang, sånn rent isolert fra de mer etisk betenkelige sidene. 

Jammn det er lotto når et klesplagg er OK! Når selger ikke en gang gidder å skrive opp riktig mål så blir det sånn :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tristeste er at de kunne fått plagg eller ting av ganske god kvalitet både her hjemme og på ebay om de la alle pengene i 2-3 ting i stedet for et par hundre ting. Mitt inntrykk er at det meste blir skuffefyll. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett tidenes mest hårsåre person tror jeg! 

Ei spør etter bokser som man får i butikken. Sånne som er på syltetøy og liknende. Hun får til svar at oi, dette var en vanskelig ting å få tak i, men hun skal prøve å lete. 

Hun som spurte etter dette svarer helt ut av det blå "Jeg leter for en venninne av mamma så slutt å være så ekkel!".

Snakk om overreaksjon!  , 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, daemonia skrev:

Jeg har sett tidenes mest hårsåre person tror jeg! 

Ei spør etter bokser som man får i butikken. Sånne som er på syltetøy og liknende. Hun får til svar at oi, dette var en vanskelig ting å få tak i, men hun skal prøve å lete. 

Hun som spurte etter dette svarer helt ut av det blå "Jeg leter for en venninne av mamma så slutt å være så ekkel!".

Snakk om overreaksjon!  , 

Hu var ei venninne som bare kødda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaget nå at jeg visstnok er blokket fra gruppen.. Sikkert fordi jeg ble medlem i "Ebay for oppegående":fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen grammar nazi, men det er påfallende få der inne som kan forskjellen mellom hvem, hvilken/hvilket og hva. "hva nummer?" "hvem farge"? :angry:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det mulig..

 

Føkk!!!! Mannen har oppdaget at MasterCard regningen er spesifisert på baksiden 😩😭 og nå skal han følge med fremover sånn at jeg ikke kjøper noe mere 😱😱😩

Anonymkode: e2c69...884

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig..

 

Føkk!!!! Mannen har oppdaget at MasterCard regningen er spesifisert på baksiden 😩😭 og nå skal han følge med fremover sånn at jeg ikke kjøper noe mere 😱😱😩

Anonymkode: e2c69...884

Blir å ser henne på luksusfellen tipper jeg :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig..

 

Føkk!!!! Mannen har oppdaget at MasterCard regningen er spesifisert på baksiden 😩😭 og nå skal han følge med fremover sånn at jeg ikke kjøper noe mere 😱😱😩

Anonymkode: e2c69...884

Det er kjipern, å sitte med gjeld på grunn av latexblomster og sydenbodkjoler.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.1.2016 at 22.38, MalloryK skrev:

Jeg kjøpte en sånn en, var det ikke de som skulle være så fantastiske, ala de magiske svampene? Vel, jeg skrubbet og skrubbet, komfyren er like fettete og brun

5601320_m-500x500.jpg

Den funket fint på emaljert stekepanne, men ikke til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...