Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Hva trodde de leggings var da? Er ikke det tights? :P

Bildet i annonsen viser merkevaren Freddy WR.UP (som er mer buksetights), så de er vel sure fordi de fikk en billig kinatights i stedet for ekte vare. 

Anonymkode: 8f3da...798

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Link, link, link, link, link link. Herregud, noen av de er jo helt gale. De ber om link på alle produkter, til og med på produkter som folk er misfornøyd med

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha da kan man vente lenge :P 

Bare til å sende forespørsel da og vente! Men egentlig er det så lite givende å få alt det samme på veggen at jeg står nok over :ler: 

 

Du kan skjule innholdet fra feeden, så du bare ser innholdet om du selv går inn i gruppa :)

Hvor mange her er egentlig medlem i gruppa nå? 

Det er så lite som skjer i denne tråden at det virker nesten som at alle er blitt sparka ut. Eller har de bare lært hva nettvett er??

Jeg er med, men er ikke så mye inne i gruppa

Bildet i annonsen viser merkevaren Freddy WR.UP (som er mer buksetights), så de er vel sure fordi de fikk en billig kinatights i stedet for ekte vare. 

Anonymkode: 8f3da...798

Virker som mange der aldri lærer. de skal ha alt mulig så billig som mulig, men når produktet ikke er like bra som de forventer klikker de. Skjønner de ikke at pris og kvalitet henger sammen?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det visst en som fikk innlegget sitt slettet fordi hun advarte mot å kjøpe ladere på ebay. Hun hadde visst opplevd at det tok fyr.

Anonymkode: 6c555...baf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det visst en som fikk innlegget sitt slettet fordi hun advarte mot å kjøpe ladere på ebay. Hun hadde visst opplevd at det tok fyr.

Anonymkode: 6c555...baf

det blir jo for negativt! (hjerte hjerte smiley hjerte)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det blir jo for negativt! (hjerte hjerte smiley hjerte)

Ja, det er selvfølgelig mye bedre at huset brenner ned ❤ Så kan de sikkert bestille en gravkrans eller noe til begravelsen. Fy faen for noen ja ...

 

Anonymkode: 55902...843

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ble vel slettet fordi laderen i filmen ikke var en ebaylader men en original Applelader. Syntes uansett det er like aktuelt mtp. At det er flere tilfeller hvor ebayelektronikk har tatt fyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En som har lagt ut bilde av seg selv i en kattetruse. Vet ikke hva som er verst, at hun legger bilde av seg selv i trusa eller at folk kjøper en kattetruse!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som har lagt ut bilde av seg selv i en kattetruse. Vet ikke hva som er verst, at hun legger bilde av seg selv i trusa eller at folk kjøper en kattetruse!

Eyh, ikke diss folk som kjøper kattetruse! Cats are life :rodmer::catmilk:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folk lov til å bli medlemmer nå? Jeg har visst blitt godtatt for en liten tid tilbake. 

Anonymkode: ccff6...583

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har link til den originale tråden om ebay for jenter/kvinner? Ser at dette er tråd nr 3 (de to andre ble stengt ut i fra det jeg skjønte). Skulle gjerne lest de, men søkefunksjonen her på KG har blitt helt fucka etter oppdatering. 

Beklager for avsporing, altså! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har link til den originale tråden om ebay for jenter/kvinner? Ser at dette er tråd nr 3 (de to andre ble stengt ut i fra det jeg skjønte). Skulle gjerne lest de, men søkefunksjonen her på KG har blitt helt fucka etter oppdatering. 

Beklager for avsporing, altså! :) 

Gruppe nr 1: http://forum.kvinneguiden.no/topic/961517-facebook-gruppen-ebay-for-jenter-kvinner/

Gruppe nr 2: http://forum.kvinneguiden.no/topic/963960-facebookgruppen-ebay-for-jenterkvinner/

:)

Anonymkode: a9516...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne var litt morsom da. Skal egentlig være: A girl knows her limits, a wise girl knows she has none

 

edcfhjb.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scrolla gjennom newsfeeden min og fikk litt hakeslepp av et eBay-gruppe-innlegg som dukka opp. Noen postet visstnok et bilde av pappaen sin for en tid tilbake, og han var visst veldig kjekk. Så poster en i dag "Et liiitt of topic spørsmål, hvordan går det med den sexy pappaen til ei her i gruppa?:D har du ikke kjøpt noen nye skjorter vi burde få se ?" (sic). En annen følger opp med screenshot av den posten der det var bilde av den den kjekke pappaen. HVEM sin pappa det er vet vi ikke, tror ikke datter har gitt seg til kjenne i tråden ennå.

Så sitter alle kjerringene og skriver sikle-kommentarer til en eller annen fremmed pappa som noen la ut bilde av for å vise fram en T-skjorte hun hadde kjøpt til ham på eBay. Skikkelig masse upassende kommentarer, synes jeg. Herrejemini.

"Vi kan jo alltids bare spleise på en gjennomsiktig t-skjorte og bukse til han? Eller lage en kalender der han er modell"

"Nam nam"

"Tenk på datteren som må lese alle de andre kommentarene, jeg hadde blitt pinlig berørt av at folk sitter å slever over sosiale medier" Svar fra en annen: "æ hadde nærmest vært stolt om så mange hadde sikkla ette føreldran mine på sosiale medier"

Hjelpe meg, så utrolig pinlig.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12088109_1147328265281977_11202099066742

 

Så var det hun som plutselig hadde kjøpt ring til 16.000kr og lurte på hva pokker som hadde hendt. Hører til historien at hun har enda ikke blitt trukket på kortet, sender mail til selger osv, men det er 100 kommentarer med spørsmål om Visa kan bli trukket 16.000 i minus, om kjøpsloven og angrerett gjelder for dette osv.. De følger ikke så mye med! Får pakker med ting de ikke vet hva eeer, og aaaldri har bestilt ++... Slutter aldri å forundre meg, den shoppegalskapen som rår.

de nederste øredobbene var fine! Har du linken, prøvde å søke på de få ordene som kom med..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Vi har den siste tiden fått endel henvendelser om vi kan tillate homofile og transpersoner her inne hos oss smile emoticon Vil derfor ha deres mening smile emoticon Stem kun ja eller nei og vi vil ikke ha noen diskusjon her på innlegget for da slettes det bare smile emoticon På forhånd takk smile emoticon Admin"

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, MalloryK skrev:

" Vi har den siste tiden fått endel henvendelser om vi kan tillate homofile og transpersoner her inne hos oss smile emoticon Vil derfor ha deres mening smile emoticon Stem kun ja eller nei og vi vil ikke ha noen diskusjon her på innlegget for da slettes det bare smile emoticon På forhånd takk smile emoticon Admin"

 

Går det an å rapportere den jævla gruppa til facebook hvis de nekter at homofile og transpersoner får bli med? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kratt skrev:

Går det an å rapportere den jævla gruppa til facebook hvis de nekter at homofile og transpersoner får bli med? 

 

Det kommer jeg til å gjøre, men nå er jeg ikke medlem, så jeg håper noen oppdaterer denne saken.

Egentlig skulle de ikke hatt lov til å spørre om dette engang

Anonymkode: 0a7c2...385

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...