Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner nr 3


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjedde med side nr 2? Jeg har ikke fått lest i den tråden på en liten stund.



Anonymous poster hash: 55712...71b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klassisk: "Hva er det kjappeste du har fått i posten, og link?"

Altså, jeg begynner virkelig å tvile når de tror det er en sammenheng mellom hva du får og hvor lang tid det tar i posten. Det er postgangen som avgjør hvor lang tid det tar, ikke selgeren eller innholdet inni.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassisk: "Hva er det kjappeste du har fått i posten, og link?"

Altså, jeg begynner virkelig å tvile når de tror det er en sammenheng mellom hva du får og hvor lang tid det tar i posten. Det er postgangen som avgjør hvor lang tid det tar, ikke selgeren eller innholdet inni.

Høres litt ut som crack når det er sånn. "MÅ HA NOE NÅÅÅÅÅÅÅ!!" 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt forstyrrende når folk tydeligvis må skjule innlegg fra gruppa for å klare å unngå å kjøpe noe. Jeg elsker shopping jeg, men altså.. er jo ikke sånn at jeg MÅ ha alt (rælet ) folk linker til, liksom.

Endret av Fnisu
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva skjedde med side nr 2? Jeg har ikke fått lest i den tråden på en liten stund.

Anonymous poster hash: 55712...71b

 

Den ble stengt etter at noen la ut et bilde av en kvinne og latterliggjorde kroppen hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble stengt etter at noen la ut et bilde av en kvinne og latterliggjorde kroppen hennes

 

Usj, det er ufint. Håper folk kan holde seg for gode til det i tråd nummer 3 :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StripeyPanda

12088109_1147328265281977_11202099066742

 

Så var det hun som plutselig hadde kjøpt ring til 16.000kr og lurte på hva pokker som hadde hendt. Hører til historien at hun har enda ikke blitt trukket på kortet, sender mail til selger osv, men det er 100 kommentarer med spørsmål om Visa kan bli trukket 16.000 i minus, om kjøpsloven og angrerett gjelder for dette osv.. De følger ikke så mye med! Får pakker med ting de ikke vet hva eeer, og aaaldri har bestilt ++... Slutter aldri å forundre meg, den shoppegalskapen som rår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ei som skulle kjøpe en BH, men så hadde hun bestilt 14(?) stk! Reagerte ikke på at prisen ble over 400 kroner... Da er det natta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som fikk to ringer til 43 kroner og lurer på om de kan være ekte.

Hvis de er sirkelformede er de sikkert ekte ringer. :eeeh:

Anonymous poster hash: 93965...011

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side.

Grov feil fra selgers side, eller skikkelig god, gammeldags trolling fra fortellerens side

Noen mennesker lyver jo om de dummeste ting, så det forundrer meg ikke om det er tilfellet

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en fortalte at hun hadde kjøpt en ring til en femmer-ish på ebay, og da mannen fikk den undersøkt hos gullsmed viste den seg å være verdt 3400 kr. Må jo så klart ha vært en grov feil fra selgers side.

Jeg også har kjøpt billige ringer på ebay, og den hadde noen carat i seg. Husker ikke akkurat hvor mange nå, eller hva den var verdt. Men jeg tok med den til gullsmeden og den var ekte.

Anonymous poster hash: 8fcaf...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...