Gå til innhold

Hobbyen til typen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Samboeren min driver med RC biler som fritids-hobby. Der er typ biler med både bensinmotor og elektriske, små og noen ganske store.

Disse på bildene er rundt 1 meter lange(ikke mitt bilde, men denne typen biler)

 

Er det noen andre kvinner her som har noen som driver med sånne ting, og hva synest dere om det?

Er det en ok hobby for noen i 30-40 åra?

Jeg er litt skeptisk til disse bilene men elsker å se gleden i ansiktet til min samboer nå han er ute og kjører disse.

Noen synest det er barnslig, men dette er doninger som koster 10000-15000 pr.stk. så dem er vel ment for voksne.

Finnes sikkert mange hobbyer i denne prisklasse uten å komme på noen i farta.

 

Er og nyskjerrig på hvilke hobbyer typen/samboer/mann deres har.

3aa3afc0-3c8f-9114.jpg



Anonymous poster hash: 5fb4f...66a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjekk hobby det, min mann driver med nesten det samme, men i luften med fly og helikoptere. De er en god gjeng som treffes gjevnlig, konkurranser etc.

 

Jeg misunner dem litt, menn holder guttegreia hele livet, leker seg med lekene sine. Vi kvinner har ikke dette.



Anonymous poster hash: 6355c...ba6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer er snart 40 og spiller mye TV- og PC-spill. Det er ikke så dyrt da, heldigvis. Han spiller med venner og skravler samtidig.

Jeg tror vi kvinner burde være flinkere til å leke oss, slappe av og ikke ta alt så seriøst! Menn er generelt flinkere til å sette av tid til det de har lyst til.

Anonymous poster hash: 0d184...eb1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad mannen din har en hobby, de fleste på den alderen legger seg jo bare på sofaen og gjør ingenting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en liknende bil selv, jeg - fikk den i bursdagsgave av mannen min.  :danse:  (Min er ikke i helt samme prisklasse, sikkert en "nybegynnerbil", men det er jammen futt nok i den likevel. :) )

 

Vi må slutte å være så redde for å være barnslige, tenk så mye moro vi går glipp av da! 



Anonymous poster hash: 5370a...3c4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kult! Jeg er kvinne, og jeg blir veldig glad når folk har hobbyer. Jeg hadde ikke kunne være i et forhold til noen som ikke hadde noen form for hobbyer. Da hadde jeg gått på veggen selv.

 

Du kan jo til og med sjekke om hobbyen er noe for deg, spørre om han kan vise deg og la deg prøve. Hvis ikke så synes jeg du likevel skal prise deg lykkelig for at du har funnet deg en mann som finner seg små gleder i livet. Min eks var gamer (jeg også, men likevel), og jeg synes alltid det var så koselig å komme hjem og se han foran skjermen. En følelse av at nå er verden sånn som den skal være, for den jeg er glad i har det fint.

 

Når det gjelder priser på hobbyting, så koster det gjerne mye. Forskjellen er som regel på om du kjøper en bil til 15.000 i året, og kjøper garn til en tusenlapp i måneden. Bilen føles nok som regel som et større innhugg i økonomien fordi man glemmer all småting man kjøper i løpet av et år. Selv er jeg hundeeier, og det blir en del penger på den "hobbyen" i løpet av et år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min driver med fluebinding,fisking,maling og modelering

 

Jeg holder på med planter og slektsforskning.

Vet du,når mannen (eller dama) får holde på med en hobby ,så gir det masse energi og overskudd.Som du kan kose deg med :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyer et stort sett positivt det, har selv flere interessser enn jeg kan regne. Har aldri hatt noe problem med å beholde barnsligheten for å si det sånn. Men alt med måte, det skal jo ikke ta overhånd ovenfor andre ting i livet som partnere, jobb, barn eller sunn sosial omgang.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Han driver med urban exploring. Utforsker bunkere, forlatte industriområder, forlatte hus og lignende. Noe jeg har null interesse i. Heldigvis har han fått kompiser med samme interesse. Dro på telttur med en guttegjeng i helga og hadde det helt toppers. Han er 21. 

Anonymkode: 715f7...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2015 den 15.17, AnonymBruker skrev:
 

Hei. Samboeren min driver med RC biler som fritids-hobby. Der er typ biler med både bensinmotor og elektriske, små og noen ganske store.

Disse på bildene er rundt 1 meter lange(ikke mitt bilde, men denne typen biler)

 

Er det noen andre kvinner her som har noen som driver med sånne ting, og hva synest dere om det?

Er det en ok hobby for noen i 30-40 åra?

Jeg er litt skeptisk til disse bilene men elsker å se gleden i ansiktet til min samboer nå han er ute og kjører disse.

Noen synest det er barnslig, men dette er doninger som koster 10000-15000 pr.stk. så dem er vel ment for voksne.

Finnes sikkert mange hobbyer i denne prisklasse uten å komme på noen i farta.

 

Er og nyskjerrig på hvilke hobbyer typen/samboer/mann deres har.

3aa3afc0-3c8f-9114.jpg

 


Anonymous poster hash: 5fb4f...66a

 

Hvordan kan en være skeptisk til disse bilene?

Anonymkode: b9d8f...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...