Gå til innhold
Kara W

KonMari - vi får orden på huset og livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker   4 090 288 6 270 382
AnonymBruker
28 minutter siden, Rødtoppen skrev:

Kva heiter appen? :) Kunne godt tenkt meg litt hjelp og litt mas! :bond:

KonMari. 

Anonymkode: 6ed6c...fc6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kladd   1 072 805
Kladd
30 minutter siden, Rødtoppen skrev:

Kva heiter appen? :) Kunne godt tenkt meg litt hjelp og litt mas! :bond:

Den heter bare KonMari på iOS i alle fall. :) Det er litt problemer med den (henger og låser seg), men du har i alle fall en liste hvor du kan sette dato og krysse av etter hvert som du rydder + du kan legge ut før/etter-bilder og se andres bilder. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pikeliten   272 276
Pikeliten
On 9/13/2017 at 3:33 PM, Kladd said:

Vært dårlig med rydding i det siste, har ikke vært hjemme en eneste helg siden ferien! Begynner å bli bekymra for fristen min, KonMari-appen driver og piper og maser støtt og stadig om at fristene mine renner ut! 

Hva med deg? Er du også med? 

Jeg er med :)  Begynte å KonMarie etter å ha flyttet for litt siden og det føles veldig bra.  Merker så stor forskjell på feks klærne som jeg har ryddet og hobbyrommet som jeg ikke har ryddet.  Går bare og gleder meg til å KonMarie videre :hoppendeglad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lunamamma   173 0
Lunamamma

Hei! Jeg trenger hjelp.

Jeg begynte å KonMarie for et par år siden. Siden den gang har huset blitt dobbelt så stort (har innredet andre etasje), og rotet hoper seg opp.

Det verste er ting som barna har vokst fra, bøker, leker og klær som vi har gode minner fra, og som jeg gjerne vil spare til eventuelle barnebarn. Men det er jo så mye!

Og hva gjør vi med alle lamper og lenestoler og gud vet hva, som vi ikke har plass til/behov for nå, men som kanskje blir in/praktisk/fint igjen om noen år?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Pikeliten   272 276
Pikeliten
12 hours ago, Lunamamma said:

Hei! Jeg trenger hjelp.

Jeg begynte å KonMarie for et par år siden. Siden den gang har huset blitt dobbelt så stort (har innredet andre etasje), og rotet hoper seg opp.

Det verste er ting som barna har vokst fra, bøker, leker og klær som vi har gode minner fra, og som jeg gjerne vil spare til eventuelle barnebarn. Men det er jo så mye!

Ta en ordentlig runde, spar på det fineste tøyet.  Bøker, spar på de dere hadde mest glede av.  Antakelig er språket noe forandret innen den tid barnebarna evt kommer, så er nok ikke sikkert at de er så aktuelle uansett?

Og hva gjør vi med alle lamper og lenestoler og gud vet hva, som vi ikke har plass til/behov for nå, men som kanskje blir in/praktisk/fint igjen om noen år?

Hehe, her må du bare tenke deg nøye om.  Vil en slitt lenestol virkelig bli både praktisk og fin igjen om noen år?  Hvis du ikke har plass til lampa nå som huset har blitt dobbelt så stort, kommer det noen sinne til å bli plass igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden