Gå til innhold

- 14 norske damer man bør følge på instagram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettavisen har laget en artikkel, i god nettavisen-standard: "14 norske damer man bør følge på instagram"

 

http://www.side3.no/14-norske-damer-man-br-flge-pa-instagram/3423139309.html

 

Fellesnevneren er selvsagt 100% fokus på sex. Posering naken og lettkledd, sugemunn og "hele pakka". I følge nettavisen så BØR jeg altså følge disse på instagram.

 

Jeg spør: Hvorfor?

 

Hvorfor skal jeg følge disse personene, som vier sitt liv til å vise seg frem naken og halvnaken for en hel verden?

 

Hva synes dere om disse damene som bruker tiden sin på dette?



Anonymous poster hash: 02e42...b53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aktuelt å kaste bort tid på å se lettkledde jenter på sensurkåte Instagram. Hadde de i det minste postet bilder av seg selv med buttplugs og assgapes, skulle jeg mer enn gjerne fulgt de, men sånt har man tumblr til.

Anonymous poster hash: 1e61b...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta fort på de første bildene som er i srtikkelen.....ser ikke noen "stas" i å følge slike doller!

Er faktisk mye annna som er mer spennende å følge på IG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titta fort på de første bildene som er i srtikkelen.....ser ikke noen "stas" i å følge slike doller!

Er faktisk mye annna som er mer spennende å følge på IG :)

Som?

Anonymous poster hash: 37f87...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Nettavisen har laget en artikkel, i god nettavisen-standard: "14 norske damer man bør følge på instagram"

http://www.side3.no/14-norske-damer-man-br-flge-pa-instagram/3423139309.html

Fellesnevneren er selvsagt 100% fokus på sex. Posering naken og lettkledd, sugemunn og "hele pakka". I følge nettavisen så BØR jeg altså følge disse på instagram.

Jeg spør: Hvorfor?

Hvorfor skal jeg følge disse personene, som vier sitt liv til å vise seg frem naken og halvnaken for en hel verden?

Hva synes dere om disse damene som bruker tiden sin på dette?

Anonymous poster hash: 02e42...b53

Ah! Eg er så einig! Av alle instagramkontoane så er det dette me skal følje med på. Tragisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artikkelen er postet fra en mannlig journalist i Side3.no som hevder de er norges største herremagasin på nett.  Da vil jeg først og fremst anta at artikkelen skal være stilet til menn.

-Enkel forskning tilsier at menn gjerne tar en titt på lettkledde, nakne kvinner med sugemunn (med eller uten silikon)........

-Enkel forskning sier også at menn kan være enkle....og visuelle....

 

Jeg antar at ts er kvinne, og da skal du samtidig tenke på hvor enkle dine medsøstre er for å få flere følgere på sin Instagram-konto......

 

Det er vel også å anta der ute at det er et marked for et produkt (bilde-deling) som skal "markedsføres", og slik blir det følgere av.

 

Er ikke på Insta selv, så jeg driter følgelig i hva som rører seg der, men denne var "obvious"......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger nå heller skikkelige kjendiser som poster bilder som gir meg noe. F.eks John Cusak, Reese Witherspoon, Matthew Gray Gubler, Queens of the Stone Age, Aksel Henie, Dennis Storhøi, Vikings osv. Halvnakne oppmerksomhetssyke norske småjenter er jo kliss like alle sammen, og et eneste langt :Gjesp:



Anonymous poster hash: eedb0...4d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann så skjønner ikke jeg heller hvorfor disse skulle følges. De var på høyde med damene i Vi Menn. Norge har nok av vakre kvinner på Instagram - også fremhever de B-vare?



Anonymous poster hash: 9d155...1fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper og trutemunn er visst stikkordet. Pupper kan man se på alle andre steder, trutemunn ser teit ut - så hvorfor i alle dager skal man følge disse damene? Hva kommer de med bortsett fra puppene og trutemunnen? 

 

Men det er kanskje det at det ikke er noe utover puppene og trutemunnen som gjør de verdt å følge - for enkelte. 

 

Det er lov det, men jeg finner det svært lite givende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom tema er deilige damer, så finnes det langt bedre enn dette.

 

Regner med at det er typisk bekjente av journalisten som har fått navnet sitt på trykk. 



Anonymous poster hash: b1400...388
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...