Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mer enn vanlig mener du? :P Sikkert pga alt med Hans, + hennes mor. 

Hun virker så merkelig nå, måten hun snakker på og hva hun ser på. Alt virker så kunstig i forhold til hvor naturlig og sjarmerende hun var i første sessong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk enig angående Saga. Tenkte ikke over det først, er tross alt noen år siden jeg så Broen for første gang - men det er ganske stor forskjell på hvordan hun er i sesong én kontra tre (to husker jeg ikke helt). I første sesong har hun et mye mykere ansiktsuttrykk og lysere/mer imøtekommende stemme, mye likere slik Sofia Helin fremstår i virkeligheten. Før var det ofte sjarmerende. Nå ser hun mer anstrengt og avvisende ut - hele tiden - ikke bare fordi det skjer mye kjipt, har dypere stemme, svarer ofte kort og ''hardt'' osv.

Ellers synes jeg fortsatt det er en fin serie, selv om jeg savner Martin litt. Heldigvis liker jeg han nye også. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Kan kanskje være litt enig med dere når det gjelder Saga. Men, jeg synes ikke det skjer hele tiden. I noen situasjoner. Kanskje mest når de er på politistasjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dere som lurer på hvor en har sett museumsvakten før så spiller han hovedrollen i en miniserie som gikk på nrk for noen år siden: Tørk aldri tårer uten hansker. 

Ang Claes og spaden så tror jeg kanskje han har vært ute på graven til faren, og gjort noe som gjør at Annika ikke har noe på ham lenger. Enten fjernet liket, eller ødelagt bevis på andre måter. 

Emil og Morten er donor-sønnene til Freddie. Derfor sa Morten at han ble drept av sin bror. Tipper det var Emil som hadde plassen sin nederst i kjelleren, ikke Annika, som han fortalte om. Men hvorfor drepte han Morten og moren hennes? Hva hadde de gjort?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ligner Emil Larsson/Museumsvakten sykt på Spencer Reid i criminal minds?

https://www.google.no/search?q=criminal+minds+reid&espv=2&biw=1440&bih=725&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjq26mcnbfJAhVEjSwKHWvXAv8Q_AUIBygB#tbm=isch&q=spencer+reid

Anonymkode: 664ac...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja ja, så var den over også - Jeg må innrømme at jeg egentlig  ble litt skuffet over slutten mtp at jeg synes det er altfor mange løse tråder, og selve begrunnelsen til Emil føltes lite troverdig .. og egentlig ganske diffus? :vetikke:

 

Men, på den positive siden var det jo en artig utvikling i Saga og Henrik historien, og funnet av Alice var jo ganske uventet. Blir spennende å se hvordan de velger å gjøre det fremover. 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg synes slutten var litt.. jeg vet ikke.. lite skandinavisk. Litt for "happy ending" for min del, selv om jeg selvfølgelig hadde blitt trist om Saga tok livet av seg. Jeg vet ikke. Man blir vel aldri fornøyd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slutten var litt.. jeg vet ikke.. lite skandinavisk. Litt for "happy ending" for min del, selv om jeg selvfølgelig hadde blitt trist om Saga tok livet av seg. Jeg vet ikke. Man blir vel aldri fornøyd :P

Jeg likte slutten ganske godt jeg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...