Gå til innhold

Broen 3


Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Gjest Caroline91

På mandag starter Broen 3 på NRK1. Det starter vel allerede i morgen (i dag) i Sverige og Danmark. Flere som gleder seg?

Jeg er spent på hvordan det blir uten Martin Rohde, men er sikker på at det blir bra uansett! Saga Norèn er muligens min favorittkarakter i hele verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja.. Begge de to første sesongene har vært preget av at det tilsynelatende dreier seg om mesterhjerner som står bak. Dessverre har ikke disse "mesterhjernene" greid å forsvare dette inntrykket når det kommer til stykket. Altfor over the top, og i begge tilfellene var de siste par episodene temmelig svake.

At høydepunktet, dvs samspillet mellom de to hovedkarakterene, ikke lenger vil være tilstede, gjør at dette neppe blir særlig bra.

Anonymous poster hash: f10cd...2c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruegleder meg! Er også veldig spent på hvordan det blir uten Martin. Likte veldig godt forholdet mellom han og Saga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det startet litt tregt, men tok seg veldig opp på slutten. Blir spennende å se mer av hva som egentlig har foregått i Sagas familie.



Anonymous poster hash: e8b31...f9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kaffelattn

Var grusomt å se at halve leggen til den lubne danske kvinnen ble svidd av i bomben som smalt.

Merkelig at hun ikke ville samarbeide med Saga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...