Gå til innhold

Ting du synes er turn on eller turn off som ingen er enig med deg i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 15.8.2016 at 4.16, John McClane skrev:

 

 

 

12 minutter siden, Ginavn skrev:

 

Dere har misforstått tråden. De fleste er enig med dere i dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 17.8.2016 at 8.01, Trøndermann skrev:

Turn on :

Damer som er usminka og ubarbert,med hårete underarmer og veiviser ! Formfull,hengepupper og valker her og der !

Originalt vil jeg si ! Du har i det minste skjønt spørsmålet i tråden.

Anonymkode: 9f933...2ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.8.2016 at 16.57, penny_ skrev:

 

Dere har misforstått tråden. De fleste er enig med dere i dette.

Hey

Hva skrev jeg sa du?? 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, John McClane skrev:

Hey

Hva skrev jeg sa du?? 

:laugh:

Hva? De fleste er enige med deg i at blide jenter og blondeundertøy er turn on. Tråden handler om hva du syns er turn on som ingen er enige med deg i.

Hvis du hadde tent på fett, flatt hår, så hadde det passet å skrive inn i denne tråden, for det vil jeg si svært få tenner på :P

Endret av penny_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, penny_ skrev:

Hva? De fleste er enige med deg i at blide jenter og blondeundertøy er turn on. Tråden handler om hva du syns er turn on som ingen er enige med deg i.

Damn! Treg er jeg visst for den tok jeg ikke! Da gir det hele mer mening, og jeg skal jaggu klistre på noe som jeg trur ikke er så vanlig for folk flest å like:)

Takk!!:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, John McClane skrev:

Damn! Treg er jeg visst for den tok jeg ikke! Da gir det hele mer mening, og jeg skal jaggu klistre på noe som jeg trur ikke er så vanlig for folk flest å like:)

Takk!!:laugh:

Haha :fnise: ikke noe problem.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn som barberer alt hår, går med deilig mykt dameundertøy og stay-ups.

Ikke noe er som kvinners myke, tynne og behagelige undertøy. Snakker ikke om blonder etc men mer vanlig men elastisk undertøy uten tykke kanter etc. Stay-ups er mer for å holde varmen og barbering av hår er jo fordi glatt alltid er best!

Altså jeg liker det. 

Og så skal kvinner være barbert i alle kroker unntatt hodet og gjerne bleket i rumpa.

:laugh::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Turn on : Tynne hengslete nerdete og sånn styggpene gutter, gjerne med litt skjeve tenner.

Kroppslukt og gjerne også pikklukt :fnise: At han ikke er helt nyvasket.

At han ikke gjør husarbeid men overlater det til meg. At jeg tar meg av barn og hjem og gjør det meste i huset, at han liker et tradisjonelt gammeldags kjønnsmønster ,mens han er mer sånn at han tar seg av mannetingene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: Stavanger-dialekt, intelligens (men det tror jeg de fleste er enige i :fnise:), kosemage, hår i underlivet, avholdsmenn (som ikke er anti-alkohol)

turn off: six-pack, tatoveringer, glattbarbert underliv, at han går naken rundt i huset for å tenne meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn-off (menn): klær som ikke matcher( etter min mening). Smykker. Store ringer. Piercing. Tatoveringer. Tennissokker, spesielt sorte. 

Turn-on (menn): menn med vesker (som er ment for menn selvsagt). Turklær. Fotballdrakter. Når de ikke har stylingprodukter i håret og det faller på en bestemt måte. Vanlig kroppslukt eller nysvett (ikke gammel svette). 

Anonymkode: b6c60...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Hemlock Grove på Netflix? Altså den scenen der de har sex inne på en blodbank der de drikker og tømmer blod over hverandre og har sex. Jeg blir så kåt av det! Jeg tar meg selv i å se for meg den scenen i hodet mitt flere ganger mens jeg har sex.. Har nevnt det til et par og de syns bare jeg har helt skrudd syn på sex... Men noe jeg faktisk har kunne tenkt meg til å prøve, uten det å drikke blodet såklart.. 😊

Turnoff, lange negler, rene hender og når de skal prøve å prate dirty men det høres helt jævlig ut 😒

Anonymkode: 690fc...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: Voksne sterke intelligente sjefete damer  for ekempel eldre lærinner, leger, sykepleiere 

Turn off: Radmagre fotomodeller

Anonymkode: 6b0e2...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...