Gå til innhold

Ting du synes er turn on eller turn off som ingen er enig med deg i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Turn on:
Langt hår, trenger ikke være velstelt
Driter litt i hva han vil med livet og spør meg ikke hva jeg jobber med
Lever i nået
Dialekt
MC-jakke

Turn off:
Ultra straite fyrer som syns jeg er "rar" på mer enn èn måte
Kort hår
Planlegger fremtiden sin med meg
Bokmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Turn on : skjeve ugjevne tenner! Elsker det verste jeg vet er sånn perfekt USA gebiss 😂

Gutter i joggebukse hjemme med bar overkropp og om de i tillegg gjør husarbeid sklir jeg rett av stolen he he

Turn of: det var det med tenner

ekstrem svette lukt og dårlig ånde. Og sånn hersketeknikk nedlatende tone mot meg ( typ hør nå her da søta 👿)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on:

- Kvinner i sexy blondeundertøy, helst hvitt, og i classy kontorantrekk over med korte skjørt. 

- Glade mennesker som smiler og liker å leke, flørte og ikke tar seg selv så høytidelig. Bruker øynene, sender blikk.

- Kvinner som liker at menn tar kontrollen, styrer og vil ha sin master.

- Smykker på menn er stilig selv om mange ikke liker det. La menn stelle seg og ta vare på seg selv.

- Kvinner med stelte lange negler, smykker, brun hud og du kan se på de at de er trygg på seg selv og egen kropp

- Sex i det fri, gjerne med en mulighet for å bli oppdaget.

+ masse mer selvsagt

Turn off:

- Mennesker som ikke steller seg og lukter lenge siden forrige dusj

- Kroppshår i alle mulige varianter. Kroppshår er ut men det må ikke stikke, hold det glatt!

- Mennesker som klager, er negative og ikke evner å lytte til andre under samtaler.

- Egoisme, selvopptatthet, fordømmende mennesker, falskhet, uærlighet, løgner og masekopper som aldri holder kjeft.

- Kvinner som har 'gitt opp' lar håret gro, uten sminke, stygge klær, for de har funnet mann, fått barn, rekkehus og Volvo V70.

 + det stopper ikke her selvsagt...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: Geeky fremtoning

Turn off: Skjegg

Anonymkode: bbff4...2d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on:

  • Boknerd i fantasysjangeren 
  • Skjegg 
  • At han samler på noe kult, som en spesiell type bøker, filmer, antikke ting e.l. (lidenskap i noe stilig) 
  • Bergensdialekt 

Turn off: 

  • At han er veldig frampå. Jeg er beskjeden, så jeg trenger god tid til å bli komfortabel rundt nye mennesker, da spesielt startende romantiske forhold. Press får meg til å trekke meg tilbake automatisk. 
  • Snus/røyk/overdreven alkoholbruk 
  • Svære, vulgære muskler, sånn bodybuilderkropp. Syns for eksempel ikke at en hard sixpack er så sexy som mange kvinner skal ha det til. 
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jenter- nakne menn som går rundt, er det turn off eller on?

Anonymkode: c0c8f...cf9

Det kommer an på hvem det er som går rundt naken.

Anonymkode: 1a8a2...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turn on: tatoveringer,3 dagers skjegg,skallet eller vanlig kort hårvekst, avslappa stil som er litt rocka/hiphop og samtidig classy,vanlig kropp.

Turn off: langt hår,lange negler og gule tenner,ed hardy klær eller joggebukse og hettegenser stilen..bolerkropp el feit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Turn on: Gamle skotske menn i kilt

Turn off: Norsk språk


Er visst mange her som har misforstått at man skal skrive noe som de fleste andre ikke synes er turn on :P Folk som lukter vondt og er egoistiske er da en ganske vanlig turn off? 

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner:

Turn-on: businessdrakt (sexy!), treningsantrekk, feminim stemme (men ikke barnestemme), definert midje, store pupper, fregner (hehe)

Turn-off: tatoveringer (whiskey dick), mørk stemme (grusomt), tjukke legger (i kjole/skjørt), høyhelte sko i store str (ser ut som flytebrygger), store eller mange små føflekker, at man ikke kan sminke seg (spesielt klumpete mascara), naturlig skjønnhet (ikke Linni Meister/Sophie Elise-typen)

Anonymkode: c0483...e34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg! Skikkelig turn off for min del.

Gjorde det ikke før, men typen min har kaktusskjegg om han lar det gro for langt. 

Jeg har aldri kysset noen med et "behagelig" skjegg og forbinder det kun med å bli stukket, og å bli sår og rød rundt munnen. Og så ser jeg for meg at når man har langt skjegg så er det lett å få hår i munnen når man kysser. Så skjegg er ikke turn on for min del.

 

Anonymkode: 4bd5b...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/14/2016 at 1.27, Hapi skrev:

Turn on:
Langt hår, trenger ikke være velstelt
Driter litt i hva han vil med livet og spør meg ikke hva jeg jobber med
Lever i nået
Dialekt
MC-jakke

Turn off:
Ultra straite fyrer som syns jeg er "rar" på mer enn èn måte
Kort hår
Planlegger fremtiden sin med meg
Bokmål

 

Turn off med bokmål? Du er kun interessert i en som skriver nynorsk altså? ;)

Endret av eksentrisk
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Turn off:

Damer som er fisefine og snobbete. Som bare snakker fint bokmål, som har brukt hele dagen på å stelle hår og negler for å se perfekte ut. Damer som går inn for å være sexy og ose sex, typ Samatha fra sex and the city. Synes korte skjørt er trashy.

Turn on:

Naturige damer som er seg selv, cassual kledd og som tør å le og ikke sitte stiv  en sofa. Og så synes jeg det er drit sexy med jenter med relativt muskuløs rompe i Floyd bukser, av alle ting. Og muskuløse armer på jenter. Det er en jente på mitt treningsenter som alltid trener i tights og singlett, aldri sminket, snakker aldri med noen, hun bare trener helt fokusert og tungt. Hun er nesten litt intimidating, hun er rett og slett drit sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner:

Turn-on: businessdrakt (sexy!), treningsantrekk, feminim stemme (men ikke barnestemme), definert midje, store pupper, fregner (hehe)

Turn-off: tatoveringer (whiskey dick), mørk stemme (grusomt), tjukke legger (i kjole/skjørt), høyhelte sko i store str (ser ut som flytebrygger), store eller mange små føflekker, at man ikke kan sminke seg (spesielt klumpete mascara), naturlig skjønnhet (ikke Linni Meister/Sophie Elise-typen)

Anonymkode: c0483...e34

Store pupper er da også en ganske vanlig turn-on? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, eksentrisk skrev:

 

Turn off med bokmål? Du er kun interessert i en som skriver nynorsk altså? ;)

Haha, nei, det hadde blitt ganske få! Mente "pen" bokmålsdialekt  eller "manglende dialekt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla🐒
Den 25. september 2015 at 14.08, AnonymBruker skrev:

Pikkstripa...

 

 

Anonymous poster hash: 9fff9...ad8

Eller veiviseren 😉😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hapi skrev:

Haha, nei, det hadde blitt ganske få! Mente "pen" bokmålsdialekt  eller "manglende dialekt".

Ok, antar du snakker om standard østnorsk som ikke er en dialekt, men som er så og si sammenfallende med lesetale av bokmål. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turn on :

Damer som er usminka og ubarbert,med hårete underarmer og veiviser ! Formfull,hengepupper og valker her og der !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: menn med litt for sto hettegenser/ collegegenser, enkelte fotballdrakter er faktisk sexy i mine øyne, menn i joggebukser og treningsbukser gjør meg kåt, menn med hvite sportsokker som nike, eller fotballstrømper. Sambo bruker to store t-shirt over hverandre, det tenner meg, han bruker to par hvite sokker, det synes jeg er sexy. Jeg blir helt yr når han har på seg en av fotballagets joggedresser fra adidas eller umbro og drar sokkene utenpå buksa. Jeg tenner på at han har tights som går ned til knærne under fotballshortsen og en stor genser på og doble sokker. Jeg tenner på å se for eksempel adidassokkene under gjennom nike sokkene hans. Jeg tenner til og med på at når han vasker sokkene sine ligger det innerste paret igjen som en klump nedi foten på det ytterste paret på tørkesnora. Sambo er snekker og går alltid slik. På jobb bruker han gjerne en stor genser fra arbeidsgiver over en av sine adidas eller umbrogensere, det synes jeg er hot også. Og jeg liker faktisk hans 90-talls adidas grilldresser som er forvist til hytta. Liker å suge han med slike klær på. Elsker når han daffer rundt hjemme om vinteren med to joggedresser over hverandre. 

Turn off. Menn med tatoveringer, menn i dress, menn i jeans gir meg ingen ting, menn i ankelsokker, menn med svarte eller mørke sokker, menn med slips, menn i uniform, arbeidsklær, MC klær, tights, jålete og for vellstelte menn. Menn kan ha en ring, maks to (en på hver hånd) og alle smykker utover det er turn off. 

Turn on på kvinner, ettersom jeg liker begge kjønn. Gud som jeg savner 90-tallet da alle mine venninner brukte to eller tre par USA sokker samtidig eller knelange nike og championsokker samtidig. De siste var med mye lengre på håndballen. Jeg tente på å se jentene på laget dra på seg flere par med championsokkene eller andre merker under dem før trening og kamper. Jeg har en skikkelig sokkegreie og hva slags sokker man har på kan avgjøre om det blir noe eller ei. Jeg tente på å se dem i treningsdressene til laget. Jeg tente på at keeperen vår dro championsokkene nesten opp til knærne utenpå joggebuksa. Tenner på jenter som har baggy gensere eller adidasjakker på seg, kan gjerne se ut som de har lånt kjærestens og at de går ned på lårene. Jeg tenner på litt bustete langt hår, at jentene ikke er for sminket og dillete. Har en skikkelig sportsklær og sokkefetish. Liker litt for store joggebukser også på jenter. Og leggvarmere, gjerne i lag. Tykkere strømpebukser om vinteren med flere lag med leggvarmere eller lange sokker brettet i folder fra knærne og ned. Store t-shirts a la 90-tallet. 

Turn off, tatoveringer, for dillete og for mye smykker. For mye sminke, slik at man ser sminken som et lag på ansiktet. Firkantede øyebryn, slike som er moderne for tiden. For små klær. Tettsittende t-shirts, jeans. 

 

Anonymkode: 5d1b4...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.9.2015 at 13.31, AnonymBruker skrev:

Turn off: menn som gjør husarbeid

Turn on: den stripen med hår som går fra navlen og ned i en bukselinning. Spesielt om magen er litt brun og buksen er av type jeans

 

Anonymous poster hash: 2b94e...eb7

Skulle være rimelig greit å imøtekomme dine da :P Likte den med husarbeid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker:

slanke menn uten skjegg og "bun", menn i dress, menn i mørke joggedresser (Adidas, Nike), lite kroppshår, mørk stemme

Jeg liker ikke:

skjegg, kosemage*, hår på brystet, kjønnshår, sosser, overklasse-"oslosk" blanda med masse engelske låneord. ÆSJ

*magen min er ikke perfekt, for den som måtte lure :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...