Gå til innhold

Ting du synes er turn on eller turn off som ingen er enig med deg i


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Turn off er når gubben sier han kommer snart å legger seg (sex) , men skal bare ringe til mora si først. (les snakke i minst en halvtime akkurat da) og skinne som en sol etterpå å " tro" dette ikke er turn off for meg.

Ellers er turn off dårlig ånde, for full, vorter, stooor ølmage, veldig ustelt hår, tatoveringer og AP.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn off: Menn som bruker skjerf, det er bare så utrolig snobbete/femi.

              Menn som bruker smykker

              Menn med korte pølsefingre

 

Turn on: Menn med litt mage

              Menn med fine hender/armer

              Menn som er litt sånn "styggpene", som f.eks Helge Jordal, Nicholas Cage og Willem Dafoe.



Anonymous poster hash: e7010...d74
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere ovenfor ikke deler min forkjærlighet for føflekker :fnise: Hatet føflekker tidligere, men på min nåværende kjæreste liker jeg dem, bruker å slikke på de og kose med de. 

 

Hjelp !  :sjokkert:  :grine:

Men jeg ble samtidig litt nysgjerrig (kall det en skrekkblandet fryd); er det flate eller utstikkende føflekker du liker å slikke på?

Min partner ble tvunget (ja, tvunget) til å fjerne sin utstående føflekk, jeg er virkelig nazi på føflekker (ja, på meg selv også - det skulle bare mangle om jeg ikke feide for egen dør først).

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelp !  :sjokkert:  :grine:

Men jeg ble samtidig litt nysgjerrig (kall det en skrekkblandet fryd); er det flate eller utstikkende føflekker du liker å slikke på?

Min partner ble tvunget (ja, tvunget) til å fjerne sin utstående føflekk, jeg er virkelig nazi på føflekker (ja, på meg selv også - det skulle bare mangle om jeg ikke feide for egen dør først).

Haha, føflekkene er utstikkende, han har to små hudfliker på ryggen som jeg bruker å kose med. 

Forstår ikke hvorfor de ikke byr meg imot. Eksen min hadde også slike hudfliker, og jeg _hatet_ de, jeg synes han ble avstøtende pga dem. Så hvorfor jeg ikke bryr meg om dem nå aner jeg ikke.. :rodme: 

 

Endret av frk91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, føflekkene er utstikkende, han har to små hudfliker på ryggen som jeg bruker å kose med. 

Forstår ikke hvorfor de ikke byr meg imot. Eksen min hadde også slike hudfliker, og jeg _hatet_ de, jeg synes han ble avstøtende pga dem. Så hvorfor jeg ikke bryr meg om dem nå aner jeg ikke.. :rodme: 

 

 

Hehe, jeg håper jeg også får kurert føflekk angsten min med tiden :jepp:

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

se hva jeg fant til deg :)

bebearrex.geoconstruct.gif

Anonymous poster hash: 8bf8a...a66

 

 

Jeg foretrekker bleikfiser med litt mindre skjegg, men ellers: :5:

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turn on: Damer med blek, tynn lys hud som man nesten kan se blodårene under huden.

Endret av fotosyntesen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner synes menn med litt mage er turn on kan neppe sies å være noe ingen andre mener. Dette er ganske utbredt, og som regel er det snakk om ikke spesielt veltrente og/eller overvektige kvinner som har denne oppfatningen. Men mennene disse kvinnene snur seg etter på gata eller sikler etter på filmlerretet er likevel de samme mennene de sverger at de ikke er tiltrukket av.

 

Her er det snakk om en desillusjonert virkelighetsoppfatning der man overbeviser seg selv at man har er tiltrukket menn med litt ekstra som en forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv mot det faktum at man ikke er fornøyd med egen kropp.

 

I enkelte tilfeller kan det også være snakk om at man rasjonaliserer valg av kjæreste, hvis typen ikke akkurat er veltrent selvom kvinnen selv er slank.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner synes menn med litt mage er turn on kan neppe sies å være noe ingen andre mener. Dette er ganske utbredt, og som regel er det snakk om ikke spesielt veltrente og/eller overvektige kvinner som har denne oppfatningen. Men mennene disse kvinnene snur seg etter på gata eller sikler etter på filmlerretet er likevel de samme mennene de sverger at de ikke er tiltrukket av.

 

Her er det snakk om en desillusjonert virkelighetsoppfatning der man overbeviser seg selv at man har er tiltrukket menn med litt ekstra som en forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv mot det faktum at man ikke er fornøyd med egen kropp.

 

I enkelte tilfeller kan det også være snakk om at man rasjonaliserer valg av kjæreste, hvis typen ikke akkurat er veltrent selvom kvinnen selv er slank.

Hva om man er fornøyd med sin egen kropp men likevel synes kosemage er fint? 

Og med kosemage mener jeg ikke bollemage, men at fyren ikke er helt ripped.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiarbeidere er vel en klassiker?

I sommer satt jeg på en buss i en tysk by da vi stoppet på rødt lys. Rett utenfor sto en muskuløs og solbrun "kjekkas" og jobbet med trikkelinjen, og de 6 kvinnene (40-60 år) som satt rundt meg ble plutselig helt stille og stirret intenst ut av vinduet på denne karen. Jeg flirte godt - morsomt å se hvordan kjønnsdriften effektivt skar gjennom alt av sladder og småprat :laugh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Turn off: Briller, ørnenese, tynn, svært karrierebevisst

Turn on: tatoveringer, kosemage, avslappet klesstil

Ditto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smykker og ringer på menn, turn off så til de graader!

 

Jeg er enig med generelle ringer og smykker, men hva med gifteringer?

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner synes menn med litt mage er turn on kan neppe sies å være noe ingen andre mener. Dette er ganske utbredt, og som regel er det snakk om ikke spesielt veltrente og/eller overvektige kvinner som har denne oppfatningen. Men mennene disse kvinnene snur seg etter på gata eller sikler etter på filmlerretet er likevel de samme mennene de sverger at de ikke er tiltrukket av.

Her er det snakk om en desillusjonert virkelighetsoppfatning der man overbeviser seg selv at man har er tiltrukket menn med litt ekstra som en forsvarsmekanisme for å beskytte seg selv mot det faktum at man ikke er fornøyd med egen kropp.

I enkelte tilfeller kan det også være snakk om at man rasjonaliserer valg av kjæreste, hvis typen ikke akkurat er veltrent selvom kvinnen selv er slank.

Dette er kvasipsykologi på høyt nivå !

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med generelle ringer og smykker, men hva med gifteringer?

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

Definitivt turn-off. Jeg tiltrekkes ikke av andre kvinners ektemenn

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt turn-off. Jeg tiltrekkes ikke av andre kvinners ektemenn

 

Men hva med på egen partner? Det var egentlig det jeg mente, ikke at man skal gå etter andres partner :)

Anonymous poster hash: 1b92b...7c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...