Gå til innhold

....jeg beklager og har tabbet meg ut....


waco

Anbefalte innlegg

Jeg får bare unnskylde min oppførsel på tråden …billige damer.. etter svarene å dømme må jeg konkludere med følgende;

1 Billige damer er kun noe som eksisterer i min fantasi.

2 Siden damer har like mye rett på et fritt seksualliv som gutter er det heller ingen som ser ned på prostituerte.

Jeg kom i skade å bruke en av deres egne tråder for å sette i gang en debatt. I tråden 17 har ligget med 9, svarer Astra ” -når man er 17 år og har liggi med 9 forskjellige synes jeg det er for mye.”, tuva repliserer ”Veldig enig med deg Astra!”, Lana forteller at det er mer enn de fleste syttenåringer, Pia skriver ” Klart det er mange, jeg tror jeg hadde snudd fort i døra hvis jeg viste min partner hadde hatt sex med så mange fysj.” Sunshine advarer ” Pass på ryktet ditt jenta mi!

Fort gjort og ikke bli tatt seriøst, i hverstefall "brukt", når man har hatt såpass mange sex-partnere.”

Gjest meddeler ” Jeg synes at ni gutter er kjempemange hvis du bare er 17 år. Tenk på ryktet, ditt...”, mone vurderer utifra når hun begynte…”…du har ligget med ni gutter på et år (eller mindre) så er dette mye….”….. gjest har lagt ut et nytt innlegg hvor jeg gjentar hele; ” Du er jo ikke så veldig "eksklusiv" da. Ikke akkurat "hard to get"!

Den gjennomsnittlige sexdebutalderen for jenter er visst 17,et eller annet her i Norge. Siden du allerede har hatt mange på den alderen greier du sikkert å regne ut selv hvor billig du er.

Siden du spør, skal du få svar: Jeg synes du har hatt alt for mange i din alder. Du synes sikkert du er veldig kul selv. Jeg synes bare du er en billig feiging som ikke tør å si nei.”

Jentas kommentar ; ” Jeg synes det er litt mange jeg, selv om man er jente eller gutt.. En venninne av meg hadde ligget med 39 gutter da hun var 18..”. Yvonne følger opp; ” Og jeg syntes 9 stykker hørtes fryktelig mye ut”…. Totech synes personlig at det er mange… Lea synes ni er altfor mange… Babyface skriver ” Jeg synes også at du har hatt for mange sexpartnere i din alder.” Milla, fornuftig som hun er synes ni er mange med tanke på at hun bare har vært lovlig i et år. Haugtussa synes det var mange.

Dobbelmoralen lenge leve! Hurra!

Da jeg satte i gang tråden …billige damer…. Etterlyste jeg en debatt… på hvorfor det er slik… men i stedet.. ble jeg selvsagt rakket ned som privatperson.

Her er Waco’s sannhet; Det er INGENTING jeg HATER MER enn DOBBELMORAL! At noen jenter kaller andre jenter for billige finner jeg motbydelig, at gutter kaller jenter for billige finner jeg idiotisk.

Noen av dere fortalte at jeg er minst like billig som de jentene jeg evnt nevner… ja visst. Men jeg tar meg ikke nær av det, det er forskjellen mellom gutter og jenter.

Så derfor.

Hvorfor i all verden gidder dere bli provosert dersom jeg nevner at jenter er minst like løsaktige som det gutter er? Jammen det er jo sannhet! For at gutter skal ha mange seksualpartnere må jenter ha like mange hvor at det skal gå opp i opp. Ja vel, så er det tyve prosent av guttene som har sex med åtti prosent av damen, men det er egentlig en annen diskusjon.

Jeg skrev tråden …billige damer… av en eneste årsak… jeg skulle sjekke stemningen… dobbelmoralen… persontrakkaseringene… føle dem… hvordan er det damer debatterer… aner vi forakt og mobbing mellom linjene… skjult i språkets drakt… snikende… listige…

Så lenge dere jenter ikke klarer å innrømme for dere selv at dere har MINST like mye rett på seksualliv UTEN å bli forbanna på den slags tråder som jeg igangsetter så kommer vi ikke en millimeter nærmere likestilling! Det er min påstand. Så kan dere drøfte om dere er uenig/enig.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har absolutt ingen meninger om hvilket antall som er "riktig" når man er 17 år, men håper at de som kritiserte 17 åringen som nevnes i denne tråden også ville sagt akkurat det samme til en gutt på 17 som hadde ligget med 9. hvis de ikke gjør forskjell der så vil jeg motstride det du kaller dobbelt moral waco, men hvis det er ok at en gutt "raser fra seg", men ikke jenter da er jeg faktisk helt enig med deg (for en gangs skyld).

men si meg; du vil ha jentene tilbake til kjøkkenbenken, og mener at det økende antallet skilsmisser kommer av kvinnefrigjøringen (hvilket nok stemmer, siden vi ikke trenger å ta til takke med hva som helst lenger), men samtidig sier du at vi har like mye rett til seksual liv som menn... hmmmmm... er det da ok at vi er like mye utro som menn ? :wink: det vil føre til flere skilsmisser, men likestilling på sex-fronten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tingeling, hva jeg mener har egentlig ingen betydning (med mindre dere vil følge meg slavisk som en sektdisippel)

Det jeg ville bringe på bane er som følger... dersom en jente eller en gutt kaller meg billig, blir jeg verken sur, deppa, lei meg, trist, såret, grinete, depressiv eller får dårlig selvtillit.

Men jeg vet at mange jenter blir det.

Hvorfor det mon tro?

Hvis vi forutsetter at jenter har like mye rett på fritt seksualliv som gutter, burde hun også være istand til å takle at noen (idiotiske moraliserende mennesker) konfronterer henne med hennes livsvalg uten å føle seg tapt.

Dette er den manglende likestilling mener jeg.

økende antallet skilsmisser kommer av kvinnefrigjøringen (hvilket nok stemmer, siden vi ikke trenger å ta til takke med hva som helst lenger)

Kunne man ikke tenkt på det litt før man giftet seg?

men samtidig sier du at vi har like mye rett til seksual liv som menn... hmmmmm... er det da ok at vi er like mye utro som menn ?  det vil føre til flere skilsmisser, men likestilling på sex-fronten

Skal jeg være ærlig her så er jeg så imot ekteskap som det går an å bli. Bekreftelse på kjærlighet? Dokumentasjon av ære og elske? Kontraktsinngåelse av et livslangt bindingstid. Det er nesten som om ekteskap bekrefter usikkerhet.

Nei,... Waco skal være sammen med sin kjære til døden skiller ad... trenger ingen prest til å bevise noe vi selv vet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra Waco:

Her er Waco`s sannhet; Det er INGENTING jeg HATER MER enn DOBBELMORAL!

Nytt sistat fra Waco:

Jammen det er jo sannhet! For at gutter skal ha mange

Vet du ikke, Waco, at det ikke finnes noe som er en sannhet. :blunke: Trodde du visste bedre jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

waco: Flott innlegg!

Tingeling skriver: men samtidig sier du at vi har like mye rett til seksual liv som menn... hmmmmm... er det da ok at vi er like mye utro som menn ?

Her får du det til å virke som om det er vi menn som er mest utro, noe jeg tviler på. Min erfaring tilsier meg at dere jenter er absolutt på høyde med gutta når det gjelder utroskap!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care nå er du jammen teit. Er det ikke sannhet kanskje at damer også må ha flere sekualpartnere så lenge gutter har det?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor tør ingen innrømme at vår kjære Waco som regel har rett.

Denne Wacohetsen som de fleste er med på, er nesten verre enn

agitatoren Hitlers raid for å få med seg ALLE!!!

Madss

-synes Waco skal stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Hm...

Vet ikke riktig hva jeg skal si!

Føler meg ikke truffet av den dobbeltmoral-greia. Jeg hadde ikke kommentert det der med hun på 17 som hadde hatt 9 sexpartnere. Som jeg har sagt før, det er meg revnende likegyldig hvor mange folk andre har p**t i hvilken alder, så lenge jeg kan stå for det jeg selv har gjort!

Ikke har jeg sagt noe om at jeg har blitt såret over at folk tidligere har kalt meg billig heller, men jeg innrømte at jeg også har kalt andre billige. Men jeg har aldri sagt det rett opp i trynet på noen at jeg synes det, jeg har tenkt tanken i mitt hode.

Så jeg vet ikke riktig hva jeg egentlig skal si til dette innlegget, jeg, Waco.. Det er tydelig du prøver å poengtere noe som sannsynligvis har en konklusjon på at vi kvinnfolk er en gjeng med dobbeltmoraliserende, baksnakkende, dumme, teite, uintelligente ottar-vesener, men sorry...

Jeg skjønner ikke helt vitsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

her på dette punktet har waco rett, det som irriterer meg også er at andre jenter kaller andre jenter for billige...eller gutter kaller andre jenter for det...hvorfor gjør de det? hva er galt med å ha mange seksualpartnere? jeg ser ikke noe galt i det, bortsett at man kan få mange kjønnssykdommer, men det er jo for inne i h....jentas problem!

Ingen andre har rett til å kalle andre for masse dumt, og de som gjør det, har som regel mange problemer selv!

Og det med å ha dårlig moral... det er ikke dårlig moral å ha mange seksualpartnere , det forteller ingenting om moral , hvorfor skal et utsvevende seksualliv fortelle noe om jentas moral?

De valgene hun tar er jo hennes eget ansvar.

Det som derimot forteller noe om moral, er lovbrudd og lignende.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Jeg er faktisk enig me ddeg, siste gjest. (Nå begynner vel folk å mene jeg har dobbeltmoral også)

Men det er vel ingen voksne folk som kaller andre for billige? Jeg sluttet å kalle andre for billige da jeg var 17 eller noe! Det var da det gikk opp for meg at folk kan p**e rundt så mye de vil for min del! Det er ikke min business!!

nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor: Herregud for en teit fjorttisdebatt Waco har klart å dra dere ut på. dette er helt patetisk. Det siste innlegget prøver å forstå hva slags konklusjon Waco er ute etter...?? :roll:

Se på alle disse problemstillingen han har kommet med. Av ALT har har skrevet er kvinnen tema. Jeg tror Waco er sjalu på oss kvinner.

Og en ting til, Waco: For en dust fins det bare sannheter og selvfølgeligheter...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Glimrende skrevet waco, må si jeg har virkelig fått sansen for deg! KG ville aldri blitt det samme uten en som gikk oss på nervene eller fikk meg til å le meg skakk! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...