Gå til innhold

Happn og charms....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som sender charms, blir dere triste når dere ikke får noe respons?
Hvor mye legger dere i det?

Får dårlig samvittighet overfor mannfolka som må betale for å sende slikt.
Lenge leve likestillingen...


 



Anonymous poster hash: 44695...45d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vi betale? Tror vi har 10 gratis lr noe sånt. Aldri sent noen, da.

Anonymous poster hash: a658d...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva pokker er charms?

Anonymous poster hash: 1a695...84c

No greier man kan sende på appen happn. For å vise tydelig interesse for noen, istedenfor det derre 'like for like'-opplegget de har på både tinder og happn.

Anonymous poster hash: 44695...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Alle har 10 charms gratis :opplyser:  

Jeg vet ikke om jeg liker eller ikke liker charms eller superlikes (på tinder). Man kan jo vise at man virkelig er interessert i å bli kjent med ei ved å sende en, men risikoen for at hun syns det er desperat og creepy er såpass høy at jeg ikke bruker dem :lete: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sendt noen til de jeg liker ekstra godt. Ikke for å virke desperat eller noe, men fordi jeg tenker at ikke alle gidder å sitte å scrolle gjennom alle treffene (i Oslo er det jo flerehundre), så da er tanken min at de skal se den og dermed oppdage at jeg finnes og vurdere min profil. 

Anonymkode: 4dc17...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sendt superlikes til feil folk. Heihurdetgårisweipinga..

Anonymkode: 8668e...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle har 10 charms gratis :opplyser:  

Jeg vet ikke om jeg liker eller ikke liker charms eller superlikes (på tinder). Man kan jo vise at man virkelig er interessert i å bli kjent med ei ved å sende en, men risikoen for at hun syns det er desperat og creepy er såpass høy at jeg ikke bruker dem :lete: 

Jeg får en del charms der, og det er en sikker måte å sørge for at jeg ikke "hjerter" den personen. Det fungerer altså mot sin hensikt for min del. Har litt dårlig samvittighet for det, men det er bare noe opplevd påtrengende og desperat over det, selv om det egentlig ikke er noen big deal i seg selv.

Noen har sendt meg masse, masse charms over et tidsrom på flere måneder. Det er i alle fall turn-off, og litt (veldig) forstyrrende. Var ikke klar over at charms kostet penger (utover de ti) heller.

Anonymkode: a3093...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn må betale hvis de vil ha flere charms enn 10. 

Anonymkode: 78384...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også de der charms greiene , ofte fra veldig unge gutter selv om jeg er ei gammel kjerring. Forstår ikke hvorfor de gidder kaste bort penga på noe slikt om det koster penger

Anonymkode: f7f6f...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...