Gå til innhold

Hva har skjedd med Eirin Kristiansen?


Gjest Myflower

Anbefalte innlegg

Synes hun har gått fra å være en ydmyk, fornuftig jente til å gå helt av hengslene med sitt enorme overforbruk av penger! Ny Porsche, leilighet som driver og blir bygget, dyre merkevesker, og ikke minst et nytt hundehalsbånd som selvfølgelig må være Louis Vitton med inngravert bokstav på.. Altså, hallo gjeld når den bloggen ikke går like bra lengre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste bloggen før, nå titter jeg bare innom en sjelden gang. Men er ikke dette egentlig et veldig kjent fenomen blant bloggere da? Det starter alltid med en ydmyk og naturlig blogger, og før man vet ordet av det er det silikon, restylane, ekstremt overforbruk, må ha det dyreste av alt, osv osv osv..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa nå nylig at hun aldri kjøper en dyr veske uten å selge en annen, og siden hun faktisk sparer (samme innlegg) og investerer pengene sin i nyttige ting som bolig og bil, ser jeg ikke problemet med det. Hun virker fortsatt som ei fornuftig jente. Så lenge hun har pengene (som det virker som at hun har), så bruker hun de ihvertfall på kvalitet.

 

Har derimot større problemer med de som bokstavelig talt har "dagens innkjøp" som daglig innlegg i perioder. Skyhøyt forbruk av klær, sko eller interiør fra billige (og dyre) butikker, samtidig som de ikke investerer i bolig eller bil (siden de har så mye penger å bruke), syns jeg er dårlige eksempler rett og slett. But, to each his own.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sa nå nylig at hun aldri kjøper en dyr veske uten å selge en annen, og siden hun faktisk sparer (samme innlegg) og investerer pengene sin i nyttige ting som bolig og bil, ser jeg ikke problemet med det. Hun virker fortsatt som ei fornuftig jente. Så lenge hun har pengene (som det virker som at hun har), så bruker hun de ihvertfall på kvalitet.

 

Har derimot større problemer med de som bokstavelig talt har "dagens innkjøp" som daglig innlegg i perioder. Skyhøyt forbruk av klær, sko eller interiør fra billige (og dyre) butikker, samtidig som de ikke investerer i bolig eller bil (siden de har så mye penger å bruke), syns jeg er dårlige eksempler rett og slett. But, to each his own.

Når ble det fornuftig å investere i bil...?

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det fornuftig å investere i bil...?

Skulle akkurat kommentere det samme! En ny bil taper seg 50 000 bare du tar den ut av butikken! Det er et pengesluk uten like å kjøpe en helt ny bil med tanke på det enorme verditapet bare iløpet av det første året! Så nei, å investere i en bil er ikke en investering!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"

Hun har sagt at hun har spart hele bloggkarrieren, og nå hadde hun råd til både bil og leilighet. Synes hun har vært flink jeg.

Og jo, noen andre på hennes alder kan det. De som er vellykede grundere og de som er kjente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"

 

 

 

Kanskje hun er flink med aksjer eller noe?

 

Hun blogger jo. Det er vannvittig mye penger å tjene på godt leste blogger, at hun har råd til bil og leilighet er vel ikke så utrolig. Det samme har jo fotballfrue, Annette Haga, Kristina Andersen, Lene Orvik osv.

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"

Jeg har spart alt av penger jeg fikk gjennom bursdager, konfirmasjon og deltidsjobb. Innen jeg var 21 hadde jeg 700 000kr i egenkapital. Fikk ikke hjelp fra foreldre utenom penger på bursdagsgaver. Jeg kommer ikke fra noen rik familie, og flere i min vennekrets klarte å spare omtrent like mye. Vi konkurrerte om hvem som klarte å spare så mye.

Det er fullt mulig :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at hun bor i Bergen sentrum nå, men bodde ikke hun i egen leilighet på Bjorøy? Synes å huske det fra den "Bloggerne".... hva skjedde med den? Hun har sikkert skrevet om det et sted, men det tar ganske lang tid å lese gjennom alle innleggene for å finne ut av bare det... Noen som vet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun bor i Bergen sentrum nå, men bodde ikke hun i egen leilighet på Bjorøy? Synes å huske det fra den "Bloggerne".... hva skjedde med den?

Hun har sikkert skrevet om det et sted, men det tar ganske lang tid å lese gjennom alle innleggene for å finne ut av bare det... Noen som vet?

 

Hun har kjøpt leilighet, og jeg tror hun sa at det tar lenger tid enn det skulle å bygge, så det virker som om hun måtte finne seg en annen plass å bo enn så lenge. Leietiden der hun bodde enn så lenge gikk vel ut og hun bestemte seg for å finne seg en annen plass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blogger jo. Det er vannvittig mye penger å tjene på godt leste blogger, at hun har råd til bil og leilighet er vel ikke så utrolig. Det samme har jo fotballfrue, Annette Haga, Kristina Andersen, Lene Orvik osv.

Annette Haga kommer fra en vellykket familie, som har mye penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Annette Haga kommer fra en vellykket familie, som har mye penger.

 

....også tjener hun over 1 mill i året også da + at kjærsten tjener godt. Ikke noe problem for dem å få høyt huslån :-) 

 

Hvorfor tror folk at foreldrene betaler? Tror dere de tjener millioner av kroner som de bare setter inn på sparekonto, mens mor og far betaler? Det høres rart ut..

 

Aldri har så mange bloggere hatt millionlønn: http://www.dn.no/etterBors/2015/04/17/2159/Blogg/frre-lesere-dobler-lnnen

Endret av Unika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo noe som ikke stemmer, når hun kjøper seg en porsche, til 587 0000 kr.

INGEN på den alderen har klart å spare opp så mye penger, uten å ha fått hjelp fra familie/ arv, eller lignende.

Hun sier hun ikke har fått en krone, og at hun verken leaser eller har lån på bilen. Kan virkelig ikke forstå hvordan hun har fått det til. Det må være noe vi ikke vet, "bak fasaden"

 

Jeg regner med hun tjener en god del gjennom bloggen. I tillegg så er hun flink til å spare som hun skrev i det ene innlegget. Jeg tror ikke det ligger noe "bak fasaden", jeg tror bare hun er flink med penger og har ganske gode inntekter med tanke på bloggen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen hennes har blitt altfor kjedelig etter hun sluttet å være personlig med leserne. Ikke gidder hun å skrive noe om han nye kjæresten sin, Laurent Kelmendi heller. Synes hele bloggen blir altfor kald og overfladisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....også tjener hun over 1 mill i året også da + at kjærsten tjener godt. Ikke noe problem for dem å få høyt huslån :-) 

 

Hvorfor tror folk at foreldrene betaler? Tror dere de tjener millioner av kroner som de bare setter inn på sparekonto, mens mor og far betaler? Det høres rart ut..

 

Aldri har så mange bloggere hatt millionlønn: http://www.dn.no/etterBors/2015/04/17/2159/Blogg/frre-lesere-dobler-lnnen

Var jo voldsomt hvor mye du skulle tillegge meg meninger ut ifra den lille kommentaren om at hun kommer fra en velstående familie? ja hun tjener godt med penger selv, men hun har da ikke alttid gjort det? Og ja samboeren gjør også det - han kommer også fra en velstående familie med tanke på familiehytta osv. Nå har jo Annette reist med familien sin på familieferie til steder som USA, Dubai osv i flere år, tviler sterkt på at foreldrene ikke har betalt reisen for henne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...