Gå til innhold

- Sex bør bli gratis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det som er poenget mitt også. Er mange, mange damer som gir seg selv til mannen fordi han tok seg bryet og gjorde noe koslig for damen, som resulterte i sex som belønning. Dette er noe som skjer i fleste hjem hver eneste dag. Så i dine øyne blir disse damene horer også, og mennene horekunder.

 

Men alt i alt må man gi en del av seg selv for å skaffe sex, gi en innsats, gjøre damen glad og villig. Det krever både energi, tid, og enkelte ganger penger.

 

Ergo: Sex er ikke gratis! ;)

 

 

Edit: Som vanlig svarte jeg på innlegget over, og havnet på ny side. Dette innlegget er da altså svar på det siste innlegget i forrige side.

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det som er poenget mitt også. Er mange, mange damer som gir seg selv til mannen fordi han tok seg bryet og gjorde noe koslig for damen, som resulterte i sex som belønning. Dette er noe som skjer i fleste hjem hver eneste dag. Så i dine øyne blir disse damene horer også, og mennene horekunder.

 

Men alt i alt må man gi en del av seg selv for å skaffe sex, gi en innsats, gjøre damen glad og villig. Det krever både energi, tid, og enkelte ganger penger.

 

Ergo: Sex er ikke gratis! ;)

 

 

Edit: Som vanlig svarte jeg på innlegget over, og havnet på ny side. Dette innlegget er da altså svar på det siste innlegget i forrige side.

Så lenge det som gis har bagatellmessig verdi, er det lovlig. Dersom sexen var en følge av større gaver eller liknende (husker ikke i farten beløpsgrensen, men mener det dreier seg om noen få hundre kroner), regnes det som straffbart sexkjøp. Dette må også gjelde selv om det dreier seg om faste partnere.

Sex som "betales" med fordeler på arbeidsplassen (ex der en sjef har sex med en av sine underordnede) er likeledes straffbart.

Anonymous poster hash: b8f0c...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan så være, men prøver å understreke at sex ikke er gratis, som det ble først hevdet. Ingenting er gratis her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan så være, men prøver å understreke at sex ikke er gratis, som det ble først hevdet. Ingenting er gratis her i livet.

Dersom det du skriver er korrekt, bør all heterosex kriminaliseres. Det at all insertiv sex har noe av voldtektens natur, er også et argument for å kriminalisere heterosex. I så fall bør all barneproduksjon skje på storkeklinikker og ikke på soverommene.

Anonymous poster hash: b8f0c...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan så være, men prøver å understreke at sex ikke er gratis, som det ble først hevdet. Ingenting er gratis her i livet.

På hvilken måte er det ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjønn og utseende er selvsagt to sentrale kvallifikasjoner i dette yrket. Og da er det selvsagt fullt lovlig å diskriminere på disse kriteriene. Ellers så kunne man jo ikke f.eks ha ansatt normale modeller her i landet uten å ha endt opp med overvektige Fritjof på 54 fra ytre enebakk når man skal ha en undertøysmodell for string truser...

Anonymous poster hash: 0e2e5...0ca

 

Nå er ikke modeller ansatt i staten som en omsorgstjeneste og man har heller ikke behov for modeller gjennom NAV. Har man virkelig behov for en offentlig tjeneste kan man selvsagt ikke takke nei fordi yrkesutøveren har feil kjønn eller utseende. Dersom man er så kresen må man heller søke private tjenester og betale selv.

Anonymous poster hash: c8e37...574

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke modeller ansatt i staten som en omsorgstjeneste og man har heller ikke behov for modeller gjennom NAV. Har man virkelig behov for en offentlig tjeneste kan man selvsagt ikke takke nei fordi yrkesutøveren har feil kjønn eller utseende. Dersom man er så kresen må man heller søke private tjenester og betale selv.

Anonymous poster hash: c8e37...574

Jo det kan man. F.eks med leger til intime undersøkelser, politifolk ved ransakelse, osv.

Hva er hensikten din med å drive å lyve slik?

Dessuten at det er betalt av staten betyr ikke nødvendigvis at de som utfører jobben er statsannsatte. Langt ifra.

Anonymous poster hash: 0e2e5...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel derfor hun ville at det skulle gjøres gratis.

Danskene har, eller hadde iallfall en ordning for funksjonshemmede, der de hadde sex med prostituerte, facilitert ved omsorgstjenesten.  Jeg mener å huske at det var delvis betalt av staten også.

Og jeg tror nok det kan heve livskvaliteten betraktelig å få den sorten intimitet en gang i blant.

Jeg så en dokumentarsnutt om dette her om dagen, og det er ingen tvil om at det var en ekstremt viktig opplevelse for de involverte. Oss friske mennesker tar lik form for intimitet for gitt. Det er en stor tragedie å gå glipp av det pga faktorer man ikke kan gjøre noe med/kan noe for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan man. F.eks med leger til intime undersøkelser, politifolk ved ransakelse, osv.

Hva er hensikten din med å drive å lyve slik?

Dessuten at det er betalt av staten betyr ikke nødvendigvis at de som utfører jobben er statsannsatte. Langt ifra.

Anonymous poster hash: 0e2e5...0ca

Du kan ikke si at nei du vil ikke ha en stygg lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke si at nei du vil ikke ha en stygg lege..

Hva med sangstemme da?

 

Den kanskje beste gynekologen I Russland var finalist i en talentkonkurranse der han sang helt fantastisk med Pavarottikvalitet. Jeg tror han blant annet sang "Phantom of the Opera".

 

Når kvinnene gikk igjennom store fødselssmerter, så virket sangen beroligende, og de hadde det bedre og klarte seg bedre enn de ville ha gjort med en ikkesyngende gynekolog.

 

Leger trenger ikke nødvendigvis være pene, men sangfremførelsen kan bety mye mer enn folk flest tenker over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med sangstemme da?

Den kanskje beste gynekologen I Russland var finalist i en talentkonkurranse der han sang helt fantastisk med Pavarottikvalitet. Jeg tror han blant annet sang "Phantom of the Opera".

Når kvinnene gikk igjennom store fødselssmerter, så virket sangen beroligende, og de hadde det bedre og klarte seg bedre enn de ville ha gjort med en ikkesyngende gynekolog.

Leger trenger ikke nødvendigvis være pene, men sangfremførelsen kan bety mye mer enn folk flest tenker over.

Så alle som starter legestudiet må kunne synge for å få komme inn mener du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, sex bør skattlegges. Tenk hvor mye kåtskapen koster oss?? Alle samboere, gifte og ons pulere burde betalt en liten ekstra skatt til felleskassa hver gang de hadde seg. Fødsels permisjoner, jordmødre, sykehus plasser osv osv. Alt koster de som ikke har seg nå så djevelsk mye i form av skatt de betaler til alt dette de aldri benytter seg av at de burde får skattefritak annen hvert år. 

 

God Helg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så alle som starter legestudiet må kunne synge for å få komme inn mener du?

Jeg har ikke tenkt så langt, men det er tydelig at slike beroligende og smerteavledende egenskaper er mye mer verdt enn å gå ett år på Bjørknes for å pumpe opp noen karakterer fra 5 til 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt så langt, men det er tydelig at slike beroligende og smerteavledende egenskaper er mye mer verdt enn å gå ett år på Bjørknes for å pumpe opp noen karakterer fra 5 til 6.

Evt vil synging være plagsomt og irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sukkerbit

Ja, det som er poenget mitt også. Er mange, mange damer som gir seg selv til mannen fordi han tok seg bryet og gjorde noe koslig for damen, som resulterte i sex som belønning. Dette er noe som skjer i fleste hjem hver eneste dag. Så i dine øyne blir disse damene horer også, og mennene horekunder.

 

Men alt i alt må man gi en del av seg selv for å skaffe sex, gi en innsats, gjøre damen glad og villig. Det krever både energi, tid, og enkelte ganger penger.

 

Ergo: Sex er ikke gratis! ;)

 

 

Edit: Som vanlig svarte jeg på innlegget over, og havnet på ny side. Dette innlegget er da altså svar på det siste innlegget i forrige side.

Du tror altså at kvinner egentlig ikke liker sex og det er noe vi gir til mannen som en belønning? At vi egentlig ikke vil ha sex? Haha, skal si det til kjæresten. :fnise: senest i går kveld gav jeg han massasje i en halvtime og spurte hvordan han hadde tenkt å betale, og han svarte at han måtte vel hore seg litt til meg da ;) Hahaha.

Men ja: vi hadde hatt sex uavhengig av massasjen eller ikke (vi pleier å bytte på å massere hverandre hver kveld) for vi har i grunn sex 1-2 ganger om dagen uansett. Det er ikke sånn at han gir meg noe for sexen. Vi vil begge to ha sex. Og vi gir hverandre ca like mye tilsammen. Vi er begge veldig gavmilde, men sexen er noe begge vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forsaget om at alle som var for kunne gå sammen og tilby tjenesten selv var god.

Flesteparten av tilbyderne ville da vært menn.

Anonymous poster hash: 9f825...081

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...