Gå til innhold

Kisskiss' fitte dagbok.


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Diddles skrev:

Heiiiiiii, så gøy!! :hoppendeglad: ...og dra på joggetur - det er noe dritt de første gangene, men så blir det gøy etterhvert som en kommer inn i det :jepp: Det er noe av det jeg gleder meg til, når denne magen ikke er her lenger - å jogge i crisp morgenluft og komme hjem til et hus som sover :daane: Det er deilig det!! 

Ja, jeg vet jo egentlig det, at det blir kjekkere etterhvert, men det er så kjeedelig og vondt til å begynne med :ler: Dessuten synes jeg det er mye mer gøy å trene styrke, da. Men da får jeg jo ikke trent med Teriyaki! 

21 timer siden, Teriyaki skrev:

Trur du undervurderer din kondis og overvurderer min. :ler:

:ler: Ikke si det for sikkert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å se deg igjen! :nigo: 

Jeg er enig med deg. Jogging er ikke gøy. Jeg kan gjøre det, ja, men da lider jeg hele tiden, og jeg gjør det utelukkende for å kunne spise mer. :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ^^Belle^^ skrev:

Så gøy å se deg igjen! :nigo: 

Jeg er enig med deg. Jogging er ikke gøy. Jeg kan gjøre det, ja, men da lider jeg hele tiden, og jeg gjør det utelukkende for å kunne spise mer. :hoho: 

:ler: 

Jogging på mølle er ett hundre prosent lidelse. Løping ute kan være digg, men da er det mer omgivelsene og følelsen av å være ute som trumfer smerten enn at jogging er deilig :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry,  men siteringa på kg er på bærtur! 

Uansett, hvis du blir med of jogger en dag (ute) så kan jeg bli med deg og trene styrke. ;) Trenger egentlig å trene mer enn bare kjernemuskulaturen slik jeg gjør nå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Teriyaki skrev:
23 timer siden, kisskissbangbang skrev:

 

 

:ler: Dette er du ikke så god på, frøken! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: 

Jogging på mølle er ett hundre prosent lidelse. Løping ute kan være digg, men da er det mer omgivelsene og følelsen av å være ute som trumfer smerten enn at jogging er deilig :ler: 

Jeg ER så enig! Møllejogging er bånn i bøtta. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kisskissbangbang skrev:

:ler: Dette er du ikke så god på, frøken! :hoho:

Haha,  men det er faktisk KG sin feil :ler: Er en egen tråd om det på tilbakemeldinger :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg trener tre ganger i uka assa, er bare for lat til å skrive det her! Egentlig burde jeg bare ha skravledagbok igjen, det er nok kanskje mer min greie :ler:

Uuuansett..på mandag trente jeg for første gang på ei uke, sia jeg har vært døden nær av omgangssjuke, og nå er jeg grisestøl. Jeg blir aldri støl når jeg trener jevnlig, så egentlig en veldig velkommen og digg følelse. Vondt i rumpa er en fin greie!

...

Skal trene i kveld igjen,  og skal prøve meg på knebøy igjen. Ikke fått til den øvelsen pga. bekkenet mitt som enda er ævv etter svangerskap, men sist gang var det ikke vondt i det hele tatt! Så nå skal den inn i programmet, og jeg gleder meg! Selv om jeg ser ut som en dust når jeg står der og trener teknikk med 30kg. Liker det liksom best når det er tungt! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kombinere det? Skravling, trening - u name it! Sånn er min dagbok, gidder ikke å ha en graviddagbok, en treningsdagbok osv osv - alt i ett synes jeg er veldig greit :fnise: 

Hvis du trener teknikk med 30 kg på skuldrene så er du ganske ikke pingle altså! Jeg trener teknikk uten vekter på stanga..det ser mer dust ut :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Diddles. Trene teknikk med 30 kg er upinglete. :fnise: Jeg hadde 25 kg i går, og det var nok for meg og min teknikktrening. Men kjipt at du fremdeles har vondt i bekkenet da! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg synes jo det er mye kulere å trene med de der store skivene :fnise:

...jeg vet det er teit assa. 

Jeg har ikke trent i dag. Jeg har spist is med nonstop og sett film med en venninne istedet :ler: Men i morrs blir det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjotteri

Teknikk med 30 kg 😛

Jeg har for svak kjerne etter graviditet til å gå tilbake til gode gamle trakter, og tør ikke ta tung fristang enda(bare 2,5 år siden graviditet liksom.....). Får forsåvidt til alt med "støtte", men tør ikke føkke det mer til :ler:

Ah, jeg er så lei av sporadisk trening mellom sykdom og jobbdill, får null fremgang av det 😫💪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jo, men jeg synes jo det er mye kulere å trene med de der store skivene :fnise:

...jeg vet det er teit assa. 

Jeg har ikke trent i dag. Jeg har spist is med nonstop og sett film med en venninne istedet :ler: Men i morrs blir det!

Det er du og ingerindubai lizzm som driver og trener teknikk med sånne vekter :pls: Vi andre pingler holder oss på et laverer nivå ;) Når det er sagt - jeg GLEDER meg til å trene og føle meg sterk igjen!!!!!!!! Akkurat nå? Blautfisk :dry: 

6 minutter siden, Fjotteri skrev:

Teknikk med 30 kg 😛

Jeg har for svak kjerne etter graviditet til å gå tilbake til gode gamle trakter, og tør ikke ta tung fristang enda(bare 2,5 år siden graviditet liksom.....). Får forsåvidt til alt med "støtte", men tør ikke føkke det mer til :ler:

Ah, jeg er så lei av sporadisk trening mellom sykdom og jobbdill, får null fremgang av det 😫💪

 

Kjernen er et takknemlig område å trene opp igjen, den tar ting fort altså!! Tipser deg om en app som heter "mammamage" eller noe sånn, der er det masse gode tips ang opptrening av kjernemuskulatur etter graviditet/ fødsel..om du trenger det altså ;)

Den beste treninga er den det blir noe av - så selv om den er sporadisk så er det bedre enn ingenting!! Trening og muskler er ferskvare..Skvis inn trening der du klarer, så vedlikeholder du formen til en viss grad ihvertfall og det er lettere å komme inn i rutinene igjen når det passer :jepp: I de periodene jeg ikke kunne trene når jeg ville så jogget jeg..enten grytidlig om morgenen (jeg hater å stå opp tidlig, men elsker følelsen av å være ferdig trent kl 6.30 om morgenen :ler: Splittet personlighet!) eller seint på kvelden etter ungene var i seng! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent 3 ganger i uka et par måneder nå, og har endelig fått bygd opp litt muskler i kjernen igjen. Jeg kan til og med se litt abs på en god dag :nigo: Det gikk ganske fort å få tilbake litt kjernestyrke, faktisk så godt som helt uten å trene den direkte. 

Har jo slitt sånn med bekkenet mitt, så for første gang tenkte jeg å faktisk trene grunnstyrke og få på plass et godt grunnlag, i stedet for å bare please egoet mitt :ler:

 

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Woohoo! Nå fikk jeg nettopp til en full pull up! Det er kanskje ikke sånn kjempeimponerende, men for en måned siden klarte jeg ikke å løfte meg opp en cm engang :ler::nigo:

Det var gøy! Neste er TI! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri
1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Woohoo! Nå fikk jeg nettopp til en full pull up! Det er kanskje ikke sånn kjempeimponerende, men for en måned siden klarte jeg ikke å løfte meg opp en cm engang :ler::nigo:

Det var gøy! Neste er TI! :ler:

Åomaigadd, det orker jeg ikke tenke på engang 😨😛

Snakk for dere sjæl ang kjernetrening, tok 2 år før smerter gav seg ved å reise seg litt for kjapt fra sofaen. Graviditet tar faen meg på :ler:

Pull ups asså. Jaja. Du er blitt en sånn altså. Jeg liker bare skyve eller dra i ting, alt oppover skippes. Men jeg tilbyr meg å henge i deg som ekstra vekt når du skal perse :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Fjotteri skrev:

Åomaigadd, det orker jeg ikke tenke på engang 😨😛

Snakk for dere sjæl ang kjernetrening, tok 2 år før smerter gav seg ved å reise seg litt for kjapt fra sofaen. Graviditet tar faen meg på :ler:

Pull ups asså. Jaja. Du er blitt en sånn altså. Jeg liker bare skyve eller dra i ting, alt oppover skippes. Men jeg tilbyr meg å henge i deg som ekstra vekt når du skal perse :nigo:

 

Jeg har fortsatt dager der ryggen/bekkenet er så vondt at jeg ikke klarer å ta på meg sokker eller sko. Og noen dager jeg ikke kjenner noe overhodet ... det siste svangerskapet drepte ryggen min! Magen hadde jeg smerter i det første året, ca. Da var all kjernetrening dritvondt nederst på høyre side i magen, som om livmora revna på den sida. Mmm :nigo: Men det er helt borte nå!

Ja, ålreit, da er neste mål pull up med deg på ryggen. Det burde ikke være noe stress, det? Te sommer'n? (i Bodø..den starter i juli, hvis den starter!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjotteri

Ja! Sånn vondt ja! Jeg trodde bare det var meg som var gal. Er det....hva er det egentlig vi får vondt i der nede? 😮 

Jeg har dog oppdaget at jeg nok knødde halebeinet under fødsel når jeg prøver jogge på asfalt/hardt underlag, men heldigvis ikke SÅ mye bekkenvondt 😕 

Har du tips til øvelser som styrker? Skal jeg ha en unge til blir jeg sikkert geléball i alt av muskler. En slags levende spaghetti. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...