Gå til innhold

Slankekremer!!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei. jeg lurte på om det er noen som vet om noen bra slankekremer som kanskje hjelper... som ikke er så ordentlig dyre.

rakk for svar. kos meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kinga

Hvis det er noen slankekremer som virker, så finnes Julenissen...

Tren, trim og beveg deg, spis sunt&godt. Det funker. Garantert!

Slankekrem er å kaste penger ut vinduet, uansett pris.

Kjøp deg en ålreit bodylotion istedet, sol deg litt, gå deg en tur, drikk mye vann, spis masse grønnsaker og magert kjøtt/fisk.

Her på KG finner du mange gode tips til å få det bedre med seg selv og kroppen sin, det er bare å lete.

Tvi, tvi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar på spørmål om slankekremer er som alltid at disse påføres rikelig i hodebunnen og masseres godt inn.

Så blir man mindre tjukk i huet! he he

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol::lol::lol: Så slemme dere er.

Om det hadde vært oppfunnet en krem der du kun sitter i sofaen mens kg renner av, hadde det nok vært minimalt med godt polstra mennesker der ute :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous
:ler: Er det ikke like greit å tømme en flakse Zalo i badekaret, sette seg oppi og se om det virkelig tar bort fettet :hoho: !!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Skal prøve å ta dette litt på alvor :

Det finnes en krem som heter Comet Evolution cream, som finnes i enkelte parfymerier og Vita-butikker. Virkningen er vel diskutabel og den hjelper vel i beste fall mot celluliter o.l. Den koster spjong : ca 900,- sist jeg sjekket.

Jeg anbefaler i første omgang kroppspeeling, bodylotion, drikke mye vann, regelmessige måltider, turgåing / annen aktivitet og godt humør :D

Lykke til 8)

Hilsen Kattepus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd Comet Evolution? Har nemlig sett den på TV-shop og den skal jo være sååå bra. De kvinnene som er med der påstår jo at de har blitt flere cm. tynnere. De må da ha bra betalt for å sitte der å lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Det er ikke bevist at NOEN kremer virker...

SÅ: det er ikke sikkert de sitter der og lyver...... Kan være de har slanket seg, men kanskje fordi de har spist bedre, og trimmet mer?..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er litt rart dersom hun med ett stort lår og ett lite (der hun har brukt kremen) har slanka seg på naturlig måte...For det er vel ikke mulig å punktslanke?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...