Gå til innhold

Kari Bremnes


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

E det virkelig ingen som lik ho ka-ri brææææmnæs? *sagt med krøvel velle voll-stemme.

Anonymous poster hash: 23f21...da4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"E du nord". Kari Bremnes er ikke den artisten jeg hører mest på eller har hørt mest av, men den låta er helt nydelig! Og siden jeg har nordnorsk blod i årene blir den ekstra vakker. Fine, fine sangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"E du nord". Kari Bremnes er ikke den artisten jeg hører mest på eller har hørt mest av, men den låta er helt nydelig! Og siden jeg har nordnorsk blod i årene blir den ekstra vakker. Fine, fine sangen.

 

Ja den er fiiin også.  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Togsang! (1994)

 

De møttes på en reise
på en reise over land og jord
og dette va for lenge lenge sia
De skulle ikkje hjem, de skulle ut
og følge fremmed spor
til ukjent plass og hemmelige stia

Så møtte de hverandre,
i en sliten rød kupe
og reiste enda lenger enn du kan med NSB
tel øst for horisont og vest for tia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syk pike. Syns det er litt interessant at hun har laget sanger til Munchs dikt og malerier:)

Anonymous poster hash: c1890...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

E du nord og Hurtigrute. Mener å huske at hun har en Leonard Cohen-cover som er helt fantastisk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E du nord og Hurtigrute. Mener å huske at hun har en Leonard Cohen-cover som er helt fantastisk også.

 

E du nord og Hurtigrute. Mener å huske at hun har en Leonard Cohen-cover som er helt fantastisk også.

 

E du nord og Hurtigrute. Mener å huske at hun har en Leonard Cohen-cover som er helt fantastisk også.

Det er vel hun som synger "Famous Blue Raincoat" i norsk versjon på plata som kom for mange år siden, Hun synger den helt nydelig!

 

Ellers er jeg spesielt glad i "Københavnerkneipe" og "Denne veien", men jeg liker Kari Bremnes og musikken hennes sånn jevnt over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel hun som synger "Famous Blue Raincoat" i norsk versjon på plata som kom for mange år siden, Hun synger den helt nydelig!

 

Ellers er jeg spesielt glad i "Københavnerkneipe" og "Denne veien", men jeg liker Kari Bremnes og musikken hennes sånn jevnt over.

 

Det stemmer nok! Utrolig fin versjon, selv om originalen også er nydelig. Københavnerkneipe er også kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennes versjon av Timbuktu sin låt "Alla vill til himmelen, men ingen vill dö" er også kjempebra.

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo en fin tråd å dele videoer og låter i, så flere kan få lytte.
Her er Choens variant; han har visst selv hørt den og godkjent versjonen. :)

 

Denne er for meg ubeskrivelig vakker...så jeg gjør ikke noe forsøk på det.

Lytt med et åpent hjerte heller og kjenn evt. håret reise seg av velbehag. :rodmer:

 

Fant denne gamle fine her også. Bildene og stemningen får meg inn i et vemodig hjørne

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne gamle fine her også. Bildene og stemningen får meg inn i et vemodig hjørne

 

Hadde nesten glemt denne. Det er en av mine favoritter også, nydelig sang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Kari Bremnes er konge! Ka-ri Bræmnææææs! Elsker e du nord og alle vet jo det. 

Anonymkode: d7ef6...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...