Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2016


Stinelin

Anbefalte innlegg

På 2.5.2017 den 17.00, Metzili skrev:

Herreguuuud! Mini blir snart 1 år! Det er så sykt og kult 😃 Regner med flere har allerede rundet året? 

 

Og... er det flere som allerede har lyst på enda en bebis?? 🙈

Vi har fått en til 😅 Ble to på ett år her! 

Her er det lite snakking, men han sier pus. Og så har han nettopp begynt å si mamma og pappa. Men det er RETT før han slipper seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, yabbadoo skrev:

Vi har fått en til 😅 Ble to på ett år her! 

Her er det lite snakking, men han sier pus. Og så har han nettopp begynt å si mamma og pappa. Men det er RETT før han slipper seg. 

Wooow! Gratulerer så mye 😍 Så fantastisk! Når fødte du og Er det enda en gutt? Hvordan er formen din?

Lille her blir 1  år om  2 uker, og Han er bare sååå fin ❤ han er super blid meste parten av tiden, og tuller masse. Han ELSKER å klatre, og blir lei seg når vi går forbi lekeplassen uten å gå inn. På lekeplassen er han veldig sosial, og trives godt med større barn. Når det er legge tid, vil han heller reise seg i senga og kaste seg bakover på den myke madrassen enn å sove. Om morningen blir jeg vekket av at han koser seg inntil meg (vi samsover fortsatt). Han sutrer og gråter når han ikke får gjøre som han vil. Det mest spennende i huset er vaskemaskina, oppvaskmaskina og støvsugeren. Han ler av kosedyrene sine, spesielt tigeren. Hunder blir han i ekstase av og se, og katter synes han er enda kulere. Sovingen på dagtid har endelig stabilisert seg, og kan tar vanligvis 1 dupp på 2-3 timer. Han spiser godt. Og sist men ikke minst så hater han å skifte bleie og å kle på seg. Jeg gleder meg til å få se han vokse videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

nå er det nesten ett år siden siste oppdatering!! Hvordan går det med alle?  Regner med dere også  har det travelt 😅 vi har planlegger å starte prøvinge på nr. 2 nå, er det flere som skal prøve igjen eller kanskje allerede har fått en til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 25.4.2018 den 14.53, Metzili skrev:

nå er det nesten ett år siden siste oppdatering!! Hvordan går det med alle?  Regner med dere også  har det travelt 😅 vi har planlegger å starte prøvinge på nr. 2 nå, er det flere som skal prøve igjen eller kanskje allerede har fått en til? 

Vi har nå en toåring og en ettåring :) jeg er i ulønnet permisjon frem til august da lillen begynner i barnehage. Nå koser jeg meg sånn! Trist å tenke på at dette blir siste permisjonen, men det tror jeg altså det blir. Hvis ikke vi kjører attpåklatt om 10 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 1.10.2016 den 8.16, Alan Smithee skrev:

På natten sover hun i den lille tvangstrøya si, men så godt som aldri mer enn tre timer i strekk.

Tvangstrøye på ei lita uskyldig baby?! Er du helt sinnssyk, eller?! 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...