Gå til innhold

Gode gamle norske uskrevne ordtak


Lanista1984

Anbefalte innlegg

Her skriver vi dem, og jeg skyter i gang med en god blanding av gammelt og nytt:

 

Javel, sa mannen da folk trampa inn på tomta i det han løp bort og sprengte utedassen i lufta så det regna ekskrementer utover en gruppe utviklingshemma som var på ekskursjon. 

 

En god klassiker.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hu var så brei og lav at du skulle være gankse priktete for å se at hu datt, sa mannen og fikk ei skremt mår inn i ræva der han sto og lo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder du ikke kjefte nå, sa kjerringa, så trer jeg meg over det skalla hue ditt så kan du sitte der i tussmørket! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om kjerringa som kunne banke opp 10 menn spurte kona. Nei, men jeg har hørt om mannen som kunne banke opp 1 kjerring sa mannen og klinte til kona si.

 

Hull er hull sa gjeteren til den brunstige bukken og la seg ned på alle fire.

 

Du skal røre mye før armene detter av sa bakeren til forsamlingen og stappet protesene opp rassen.

 

Du bør ikke drite på katta hvis du har hvit parkett sa presten og voldtok hesten.

 

Han slo barna og voldtok kona, men snill det va han. (Tror denne er fra nordnorge, selvom det nok ikke akkurat er et ordtak)

Endret av MinnisMus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om kjerringa som kunne banke opp 10 menn spurte kona. Nei, men jeg har hørt om mannen som kunne banke opp 1 kjerring sa mannen og klinte til kona si.

 

Hull er hull sa gjeteren til den brunstige bukken og la seg ned på alle fire.

 

Du skal røre mye før armene detter av sa bakeren til forsamlingen og stappet protesene opp rassen.

 

Du bør ikke drite på katta hvis du har hvit parkett sa presten og voldtok hesten.

 

Han slo barna og voldtok kona, men snill det va han. (Tror denne er fra nordnorge, selvom det nok ikke akkurat er et ordtak)

Her var det mye rart..

BRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tatt på meg nattluen og pusset tennene. Og har lagt meg i enden av korridoren. Der hvor tigrene snorker.

Jeg tar opp tråden senere. Er her to dager.

Hvorfor har jeg strek over bokstavene?

Goooohhhh

natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivar-ballong og ribsskog gikk over en vei. Så ble ribsskog påkjørt. Da sa Ivar-ballong: kom å få ripssaft!

Anonymous poster hash: 32aba...670

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Man kan aldri vite om kjerringa er klar før man klarer å få det hvite i kjerringa.

Anonymkode: 22fed...3ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

På 20.9.2015 den 0.39, drop-dead skrev:

Alle tenker på seg selv, bare jeg som tenker på meg! 

Vet ikke om det var noe særlig ordtak.. men jeg prøver :P

¨Det var ikke særlig godt noe forsøk. Men du skal ikke se bort fra at vi har sex en dag. Jeg er en gripanes kjekk kar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordtak og ordtak, sa mannen. og stakk penisen i dama så hun gikk og hikket i flere dager. (Militærhumor)

Nei, uff. Jeg er bedre enn det. Men kan ikke komme på noe. Trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug
På 20.9.2015 den 0.39, drop-dead skrev:

Alle tenker på seg selv, bare jeg som tenker på meg! 

Vet ikke om det var noe særlig ordtak.. men jeg prøver :P

Den er fra Alberg Åberg, tror jeg. Eller kanskje Albert også snappet den opp et sted. Han sier i alle fall det når han bare må spise opp alle kakene fordi det er så synd på ham :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...