Gå til innhold

Ønsker at magen skal vokse igjen :)


Spesial

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Trodde faktisk ikke jeg kom til å starte en dagbok igjen, men her er jeg!  :hallo:

Jeg har faktisk ikke vært aktiv her på.. tja.. snart 4 år! Ble plutselig litt for opptatt med baby, studier og alt annet.. Vel, nå er baby 3,5 år og jeg er ferdig utdannet og jobber fullt. Ikke det at jeg har mer tid nå egentlig  :klaske:  :roll: . MEN sannheten dere, er at jeg trenger litt småprating her om alt og ingenting! Tror samboer snart blir gaaaal av meg! Om mine stakkars venninner får vel snart nok av mine forvirra snapper med negative tester (med skyggestreker som bare jeg ser så klart) og klaging over manglende magehus. Jepp! Vi har prøvd i snart 4 måneder, og jeg som trodde det å bli gravid skulle være a walk in the park. Har vært gravid to ganger før, første gang uhell som endte med abort og andre gangen prøvde vi kun en gang. Men denne gangen skulle det ikke være like lett  :nei:

 

Foreløpelig har jeg ikke tatt det så tungt, men nå kjenner jeg at jeg begynner å stresse mer og mer. Hva hvis jeg ikke KAN bli gravid igjen?  :huh: Det gikk jo så greit de andre gangene... Hmm.. MEN jeg har kommet frem til noen ting som kaaaaanskje har gjort at det ikke har klaffet enda.

 

1) Jeg har vært så smart og presset ut alt av mannens hellige juice rett etter samleie 

2) Jeg har jobbet natteskift mellom EL og mens

3) Har hatt for kort LF-fase i alle fall en prøveperiode

4) Bommet muligens på EL den ene måneden jeg ikke tok EL-test

 

Så mine tiltak denne måneden: 

 

1) Vente en stund med å reise meg etter samleie og ikke presse  :eeeh:

2) Ta gravid-vitaminer med B-vitamin for LF-fasen (mellom el og mens)

3) Begynt å ta basaltemperaturen min i tillegg til EL-tester

 

Jeg hadde EL i går, eller har EL i dag. Tempen har steget i dag, så blir spennende nå fremover  :popcorn: . Jeg er og har alltid vært en mega testetøs som tester fra DPO 4!! Hjelp!

 

Jeg nyter nå et glass vin (i disse EL tider  :lur: ) også satser jeg på at dette er min siste enhet før neste svangerskap  :rolleyes: . 

 

Vel, nå får jeg holde mannen med selskap litt. Så skriver jeg snart igjen  :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Spesial :vinke:

Her vil jeg følge :popcorn:

Vi er også prøvere etter første gravidtet endte i MA i juli. Nå er første mens omtrent over, så nå er det EL-leting :hoho:

Helt sikker på at du vil bli gravid igjen. I og med at du har vært gravid to ganger, med et vellykket svangerskap så er jo tydeligvis muligheten der :nigo:

Ellers så forstår jeg også bekymringene, for jeg er sånn selv. Vi traff på første forsøk i mai, så jeg stresser jo nå etter MAen for at det ikke går så raskt.

Vet jo ikke om jeg får EL engang :bond:

Men, vi vet jo at stress ikke er bra når man prøver å bli gravid, så det er sikkert lurt å slappe av litt mer. Om mulig.. :)

Du har jo en god plan framover nå, så krysser fingrene for at spira sitter snart! Kanskje vi kommer i samme termingruppe om det klaffer raskt for oss begge :blomst:

Edit: Skrivefeil

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...