Gå til innhold

Ønsker at magen skal vokse igjen :)


Spesial

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Trodde faktisk ikke jeg kom til å starte en dagbok igjen, men her er jeg!  :hallo:

Jeg har faktisk ikke vært aktiv her på.. tja.. snart 4 år! Ble plutselig litt for opptatt med baby, studier og alt annet.. Vel, nå er baby 3,5 år og jeg er ferdig utdannet og jobber fullt. Ikke det at jeg har mer tid nå egentlig  :klaske:  :roll: . MEN sannheten dere, er at jeg trenger litt småprating her om alt og ingenting! Tror samboer snart blir gaaaal av meg! Om mine stakkars venninner får vel snart nok av mine forvirra snapper med negative tester (med skyggestreker som bare jeg ser så klart) og klaging over manglende magehus. Jepp! Vi har prøvd i snart 4 måneder, og jeg som trodde det å bli gravid skulle være a walk in the park. Har vært gravid to ganger før, første gang uhell som endte med abort og andre gangen prøvde vi kun en gang. Men denne gangen skulle det ikke være like lett  :nei:

 

Foreløpelig har jeg ikke tatt det så tungt, men nå kjenner jeg at jeg begynner å stresse mer og mer. Hva hvis jeg ikke KAN bli gravid igjen?  :huh: Det gikk jo så greit de andre gangene... Hmm.. MEN jeg har kommet frem til noen ting som kaaaaanskje har gjort at det ikke har klaffet enda.

 

1) Jeg har vært så smart og presset ut alt av mannens hellige juice rett etter samleie 

2) Jeg har jobbet natteskift mellom EL og mens

3) Har hatt for kort LF-fase i alle fall en prøveperiode

4) Bommet muligens på EL den ene måneden jeg ikke tok EL-test

 

Så mine tiltak denne måneden: 

 

1) Vente en stund med å reise meg etter samleie og ikke presse  :eeeh:

2) Ta gravid-vitaminer med B-vitamin for LF-fasen (mellom el og mens)

3) Begynt å ta basaltemperaturen min i tillegg til EL-tester

 

Jeg hadde EL i går, eller har EL i dag. Tempen har steget i dag, så blir spennende nå fremover  :popcorn: . Jeg er og har alltid vært en mega testetøs som tester fra DPO 4!! Hjelp!