Gå til innhold

Tips til gode internett sider for å lære å sy?


ReyJu

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har alltid likt tanken på å kunne sy mine egne klær, men jeg har aldri tatt steget for å lære meg det. Nå har jeg fått en veldig stor lyst til å drive med dette som en hobby, og jeg tenker å etterhvert melde meg på et sykurs for å lære det helt skikkelig. Men frem til da, er det noen som har noen gode internettsider hvor jeg kan lese litt om divere mønster, hvordan man konstruerer og syr sammen klærne? :) tenker f.eks på det å sy armer på en genser/jakke, ser for meg at dette blir veldig vanskelig og at det kan være litt lurt å lese og skjønne teknikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lært mest fra bøker :) det er mange gode å kjøpe på bokhandleren. Ellers finner du veldig mye på pinterest og YouTube. Det jeg har brukt fra Internett har jeg funnet litt her og der egentlig.

Anonymous poster hash: cdb9e...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sy det selv bloggen har gode tutorials på voksenklær. Vil også anbefale facebook gruppa vi sygale, der viser man frem hva man har sydd. Spørr om råd fra alt fra mønster, maskiner, stoff og fremgangsmåter. Alltid noen som er villige til å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...