Gå til innhold

N85 med julibaby


N85

Anbefalte innlegg

Da kan det hende at vi starter syklus på samme dag :) Venter TR idag jeg og...

Det kan jo bli gøy med noen som ligger helt likt neste pp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal jeg følge med. Hvor lenge har dere vært prøvere?

Vi har prøvd i 11 mnd nå. Utredet privat og ingenting funnet. Gravid i pp6, men mistet i 7+1. Medisinene du fikk er på grunn av spontanabortene eller fordi dere er langtidsprøvere? Lurer selv om det er noe annet vi kan få i hjelp når det har gått ett år med prøving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jeg følge med. Hvor lenge har dere vært prøvere?

Vi har prøvd i 11 mnd nå. Utredet privat og ingenting funnet. Gravid i pp6, men mistet i 7+1. Medisinene du fikk er på grunn av spontanabortene eller fordi dere er langtidsprøvere? Lurer selv om det er noe annet vi kan få i hjelp når det har gått ett år med prøving.

 

Så hyggelig at du vil følge med:)

 

Vi har vært prøvere i snart to år. Så begynner å bli en stund :( Får medisiner pga. spontanabortene. Du kunne jo evt. prøve å høre om du kan prøve crinone? Gynekologen min sa at det både økte sannsynligheten for graviditet og reduserte risikoen for spontanabort ved diagnose habituell abort. Men det er ganske dyrt da syns jeg... Men du blr nok sikkert gravid igjen snart. Jeg ble gravid i pp5, pp5 og pp6 etter spontanabortene.

 

Ellers så er det ikke så mye spennende som skjer med meg for tiden. Er på syklusdag 6, spotter fremdeles etter mens og har enda ikke begynt med el-tester denne mnd. 

 

Synes egentlig tida med mens og like etterpå er den minst stressende i måneden. Kan drikke masse kaffe og vin :P og slipper å tenke på at vi  ha sex eller kjenne på graviditetssymptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cd 9 i dag, og ingenting spennende som skjer. Venter EL om ei ukes tid og har begynt å drikke grapefruktjuice. 

 

Orker ikke begynne med å legg inn aksjer enda. Tidligste el jeg har hatt på to år har vært på cd 14, så da sparer vi litt på kruttet enn så lenge :P

 

Ellers så har el-mikroskopet vist at jeg har vært fruktbar siden cd 2, så det tror jeg kan kasseres! det er synd, for det hadde vært fint å ha litt mer forvarsel på el.  Positiv el-test kommer litt brått på noen ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med videre! :)

Trist å lese at du har hatt så mange SA'er.. Håper du lykkes med å bli gravid igjen og at spiren klamrer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil jeg gjerne følge med videre! :)

Trist å lese at du har hatt så mange SA'er.. Håper du lykkes med å bli gravid igjen og at spiren klamrer seg fast! :)

 

Hei og velkommen :)

 

Habituell abort er ingen dans på roser, nei :( Men håper, håper, håper å bli gravid fort nå og at det endelig må gå bra! 

 

Hvaskjera!? Er du og DPO??  :hoppe:

 

Har EL i dag eller i morgen :laugh:  Storfornøyd med normal syklus! Da er jeg vel 2-3 dager etter deg i løypa? Spennende! Men kjenner jeg gruer meg litt til DPO, kommer til å være helt tullrusk... Første normale syklus siden jeg ble gravid i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæppi humping da ;) Haha! 

 

Blir spennende å følge hverandre de neste to ukene :fnise:

 

Takk for det :icon_lol:  blir spennende ja! Uff, jeg må prøve å planlegge litt andre ting å gjøre og tenke på tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I dag er jeg 9 dpo, og har hatt skikkelig temphopp og synes puppene er større. Kanskje jeg er litt uvel også hvis jeg kjenner veldig godt etter:P Så da blir det spennende å se over helga om det er pms eller noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese om SA. Klem til deg! Vil gjerne følge veien din videre! Krysser fingrene for at du snart får TB, og som ikke ender i SA. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å lese om SA. Klem til deg! Vil gjerne følge veien din videre! Krysser fingrene for at du snart får TB, og som ikke ender i SA. :hug:

Hei og velkommen! Hyggelig at du vil følge med :) Satser på TB på tirsdag:P

 

12dpo i dag og har store pupper, er småuvel og har trifasisk kurve. Men etter masse googling fram og tilbake har jeg kommet fram til at dette like gjerne kan skyldes crinone/progesteron som jeg har tatt fra EL.. Kanskje det blir en test i morgen hvis tempen fremdeles er trifasisk:P Men jeg skal prøve å være flink og vente til tirsdag. Har hatt trifasisk kurve før som har endt med tempfall og mensen 14dpo :(

:popcorn: 

 

Hadde vært gøy hvis jeg er gravid denne mnd, da ville vi være nesten helt på likt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært kjempekoselig N85! Test, test, test! jeg hadde aldri klart å holde meg :P 

Håper å kunne ønske deg velkommen i Juli/august klubben :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært kjempekoselig N85! Test, test, test! jeg hadde aldri klart å holde meg :P 

Håper å kunne ønske deg velkommen i Juli/august klubben :hjerte: 

Håper jeg også!

Klarte å la vær å teste i dag, men skal teste i morgen tidlig :) Greit å vente til IKM, for jeg blir helt tullerusk av negative tester før IKM - fører til masse destruktiv googling:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer! :hoppe: Nå krysser jeg fingrene for at dette virkelig er deres tur! 

Tusen tusen takk!!:) 

Har noen nervepirrende uker foran meg, men i dag skal jeg prøve å bare være glad og ikke tenke så mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...