Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, idapita skrev:

Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms.

Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den.

Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet.

Heia Nordlys! :tommelsmil:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og jeg undrer meg over denne nye lovendringen som ble vedtatt nettopp i straffeloven som gikk mot særreaksjoner mot gjentagende kriminell\krenkende\plagsom adferd gjaldt den kun ved strafferetslig utilregnelighet eller også ved tilregnelighet? Dette ble blant annet dratt fram som et ledd for å gi politiet flere muligheter for å kunne stoppe da særlig "trusemannen" som i stor grad har en krenkende og plagsom adferd.... Tenker i grove trekk så kan lovendringen i teorien gi muligheter for stopp av plagsom adferd (plagiat) over lengre tid. Men dere må ta meg med en liten (les; stor) klype salt da jeg egentlig bare sitter å resonnerer litt for meg selv siden jeg har oppdaget at dette er et like stort problem idag som for 4-6 år siden da jeg sist var aktiv leser av blogger og forum.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, idapita skrev:

Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms.

Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den.

Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet.

👍👍👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, idapita skrev:

Den følelsen når du må krype til korset å trykke på "glemt passord" og ta i bruk kontoen din igjen etter 4 år (?!)for å gå inn her og for å fortelle dere at kopieringa av Steinihavet ar nådd distriktsavisa i Troms.

Nordlys.no. Dog en pluss-sak så kan ikke lese den.

Men allikevel. Bør være en tankevekker for den\de som velger å kopiere andres verk. Håper også dette går videre til nettavisen da de ofte publiserer saker fra denne avisen blant annet.

Noen burde kanskje tipse Nettavisen...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tilgang til nordlys pluss og har lyst til å ta en screenshot? Veldig nysgjerrig på hvordan de har vinklet saken.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser sjelden Galde Hjem, men har fått med meg hva hun driver med. Sett ett par eksempler, og det er ikke bra. Nå håper jeg faktisk at noen tar rotta på hele Glade hjem. Det går f*** ikke an å oppføre seg sånn. Om hun ikke har noe eget å skrive om, så la vær å blogg. Herregud!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Joppe skrev:

Jeg leser sjelden Galde Hjem, men har fått med meg hva hun driver med. Sett ett par eksempler, og det er ikke bra. Nå håper jeg faktisk at noen tar rotta på hele Glade hjem. Det går f*** ikke an å oppføre seg sånn. Om hun ikke har noe eget å skrive om, så la vær å blogg. Herregud!!

Som om jeg skulle sagt det selv. 
Og som jeg faktisk skrev til henne etter at hun blokka meg for INGETING, at hun har vel ett verdifult liv? Det er vel bra nok? Barn, hus, mann? Er det virkelig så viktig å kopiere andre. Da har du det jammen stusselig med deg selv. Man blir jo ALDRI fornøyd da jo. 
Uansett hvor teit det er, synes jeg mest synd på henne. Stakkars, kaste bort all glede sånn:dry:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Basilen skrev:

Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot?

 

Neida, bare legg de i riktig rekkefølge :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Basilen skrev:

Prøvde nå å ta screenshot av saken i Nordlys, men det blir 6-7 screenshot så det blir vel bare rot?

 

Lag imgur-link ellers blir det bare slettet her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Pavilion skrev:

 

Jeg er oppriktig sjokkert! Hvordan kan bloggplattformen hun bruker godta dette her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...