Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Gjest Bluebird1992
35 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg har tatt opp denne tråden med moderatorene og forumansvarlig, fordi jeg ikke synes noe om det som skrives her. Det som kommer frem her er ikke egnet for underholdning, jeg tror alle innerst inne skjønner det. Jeg er aktiv i andre tråder som omhandler bloggere, så jeg er ikke ute etter å være moralpoliti, men det man viser frem i denne tråden hører ikke til under noe man koser seg med. Jeg skriver ikke noe mer, alle vet hva undertonen er her, så vis litt mennesklige hensyn. 

Jeg har også skrevet et slikt innlegg i denne tråden da jeg syntes enkelte gikk vel langt i harseleringen, og folk åpenbart godtet seg over bloggerens avvikende atferd. Mitt innlegg var riktignok litt mindre velartikulert og litt mer flammende, og det ble raskt slettet.

Takk for at flere tar opp dette og forsøker å få tråden fjernet. Enkelte vil nok synes at jeg selv iblant kan være vel kritisk når det gjelder andre bloggere, men akkurat dette kjenner jeg at jeg ikke vil være med på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også skrevet innlegg om dette. Synes det er latterlig at "vi" later som denne bloggen har noe nyhetsverdi i seg selv. Alle, absolutt alle, som diskuterer denne bloggen gjør det pga at bloggeieren plagierer andre bloggere. Å gjøre narr av bloggen mellom linjene er visst greit, men å åpent lure på hvorfor hun holder på sånn er ikke greit. Så noen på KG mener tydeligvis hun trenger en slags beskyttelse og sletter enkelte innlegg, men det blir jo helt feilslått når resten av tråden egentlig sier akkurat det samme - man må ikke være veldig smart for å innse at de fleste som skriver her undrer seg over vedkommendes mentale helse. Forskjellen er at hvis det er pakket inn i sarkasme eller ironi så får det stå..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke hun selv blitt sint om noen kopierte henne? Synes ikke det er greit jeg. Hun får ros og ære på interiørsiden facebook, men vi som leser kg vet jo hun kopierer villapaprika nærmest ordrett. Hun legger ofte ut bilder der og det er prikklikt camillastyle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til å være en interiørblogg så synes jeg det er lite interiør, er bare det samme om å om igjen. Hun viser 2 rom, stua å kjøkkenet. Blir ganske  kjedelig å ensformig i lengden

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. februar 2016 at 16.03, pjoltus skrev:

Kjedelig med 20 bilder av det samme på hvert nnlegg og.. :sFun_sleeping:

Det er det samme på instagram også. Legger ut minst 10 (nesten) like bilder av samme rommet. Igjen og igjen. 

For all del! Jeg synes det er veldig fint, altså. Kjøkkenet spesielt! Det liker jeg veldig godt. Men man blir litt lei, på en måte :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, strawberryjaw skrev:

Det er det samme på instagram også. Legger ut minst 10 (nesten) like bilder av samme rommet. Igjen og igjen. 

For all del! Jeg synes det er veldig fint, altså. Kjøkkenet spesielt! Det liker jeg veldig godt. Men man blir litt lei, på en måte :P

Kjedelig, ja hun har det jo veldig fint, ikke det, men kjedelig med alle like bildene :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan dette går ann! Hvordan i alle dager har hun økonomien til å holde på på denne måten?? VP jobber jo faktisk med dette og driver en butikk (eller hva hun nå gjør) og får betalt for å blogge, for henne så  hun bruke penger på interiør for å tjene penger på en måte, men GH???

Sjekket på blogglisten og GH ligger på rundt 1000 lesere/dagen. Det er vel nok til å tjene penger på bloggen, men ikke som en hovedinntekt, vel? Altså, du kan få noe sponset og kanskje tjene et par 1000,- /mnd på klikk, men noe millionlønn er det ikke!

Innlegg ryddet for spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Monky skrev:

Hu er vel lotto-millionær da😝

Haha, skrev noe om at jeg håpet hun var det, men den delen ble moderert bort pga spekulasjoner :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporinger, latterliggjøring og spekulasjon, samt samtlige svar til dette

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempekjedelig blogg..og nå blir d dyrt framover...fatter ikke hvorfor hun ikke stoler på sin egen smak,istedet for kopi av VP🙄Med opptil over ei uke mlm hvert innlegg,så blir d fort uinteressant allikevel..synd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. februar 2016 at 0.33, mjauritz skrev:

Haha, skrev noe om at jeg håpet hun var det, men den delen ble moderert bort pga spekulasjoner :P 

 

 

Den 13. februar 2016 at 19.21, mjauritz skrev:

Jeg forstår ikke hvordan dette går ann! Hvordan i alle dager har hun økonomien til å holde på på denne måten?? VP jobber jo faktisk med dette og driver en butikk (eller hva hun nå gjør) og får betalt for å blogge, for henne så  hun bruke penger på interiør for å tjene penger på en måte, men GH???

Sjekket på blogglisten og GH ligger på rundt 1000 lesere/dagen. Det er vel nok til å tjene penger på bloggen, men ikke som en hovedinntekt, vel? Altså, du kan få noe sponset og kanskje tjene et par 1000,- /mnd på klikk, men noe millionlønn er det ikke!

Innlegg ryddet for spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Mener å huske å ha lest at hun arvet en god del..men de tar jo slutt en dag dem pengene og🤑

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...