Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Det som irriterer meg er at de begge skriver 'disk' og ikke 'desk' om dette bordet.

:sur:

Camilla kunnet ha kalt den for "dusk" og glade hjem hadde kopiert det.

Husker på gamle bloggen hennes kopierte hun en oppskrift fra en kjent blogger. I orginaloppskriften hadde bloggeren skrevet cornflekks (altså en feilskriving av cornflakes), og gladehjem (da mamma Ine) kopierte innlegget med skrivefeil og alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som hun venter på å se hva slags stuevinduet Camilla skal ha før hun får noe på plass😳 Hun selger omtrent det samme, skriver det samme. Blir rett og slett bekymret. Har hun ingen rundt seg som ser dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun venter på å se hva slags stuevinduet Camilla skal ha før hun får noe på plass😳 Hun selger omtrent det samme, skriver det samme. Blir rett og slett bekymret. Har hun ingen rundt seg som ser dette?

Selvfølgelig gjør hun det. Hun hadde jo de nye stolene og sofaen i nesten 2 uker før hun viste dem frem. Det var selvfølgelig "tilfeldigvis" på samme dag som Camilla viste frem sine møbler, og stylingen var også "tilfeldigvis" helt lik.

Jeg kommer bare ikke over at hun har råd til alt dette. En inntekt, og interiørkjøp for titusener i måneden. Håper virkelig noen passer litt på, så ikke økonomien sklir helt ut. Nå virker det ikke som at hennes familie er av de mest ressurssterke, så jeg håper han har noen som følger litt med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig gjør hun det. Hun hadde jo de nye stolene og sofaen i nesten 2 uker før hun viste dem frem. Det var selvfølgelig "tilfeldigvis" på samme dag som Camilla viste frem sine møbler, og stylingen var også "tilfeldigvis" helt lik.

Jeg kommer bare ikke over at hun har råd til alt dette. En inntekt, og interiørkjøp for titusener i måneden. Håper virkelig noen passer litt på, så ikke økonomien sklir helt ut. Nå virker det ikke som at hennes familie er av de mest ressurssterke, så jeg håper han har noen som følger litt med.

Jeg forstår heller ikke det. Camilla får jo ting til innkjøpspris, det gjør ikke hun her, så hun betaler FULL pris for ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår heller ikke det. Camilla får jo ting til innkjøpspris, det gjør ikke hun her, så hun betaler FULL pris for ting.

Ja det er litt sprøtt. Hun må jo bruke mange tusen i måneden bare på putetrekk, de koster jo gjerne 600kr stykket.

Syns også det er så merkelig at hun selger alt like etter hun har kjøpt det. Camilla viser et bilde av noe på instagram eller bloggen, et par dager senere har glade hjem samme pyntegjenstand på sin blogg. Uken etter igjen ligger samme gjenstand til salgs på instgrammen hennes.

Nå har jo glade hjem skrevet at hennes store drøm er en egen nettbutikk for interiør, så det er mulig hun lever ut drømmen på denne måneden. Må tape voldsomt mye penger da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt festlig at hun bruker den samme kurven som Camilla til sofabord. Camilla har skrevet at hun kun bruker den som en reserveløsning fordi det bordet hun har bestilt ikke har kommet enda. Det blir vel krise i det glade hjem når det permanente bordet kommer og hun ikke har hatt muligheten til å bestille det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt festlig at hun bruker den samme kurven som Camilla til sofabord. Camilla har skrevet at hun kun bruker den som en reserveløsning fordi det bordet hun har bestilt ikke har kommet enda. Det blir vel krise i det glade hjem når det permanente bordet kommer og hun ikke har hatt muligheten til å bestille det samme.

Ser at noen har spurt henne om hun skal bruke den kurvkisten som bord permanent i kommentarfelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har godkjent meg som følger men det er en god stund siden

Samme her. Ser hun ganske ofte får kritikk for å herme etter Camilla og folk som klager på ting de har kjøpt av henne (all kritikk slettes selvfølgelig). Hun er kanskje litt restriktiv på hvem hun godkjenner pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror hun sletter over en lav sko i kommentarfeltet på bloggen og... folk må jo bare se at hun hermer og gjør alt likt som villapaprika??

 

Må si jeg skjønner ikke helt jeg... Hun er hjemme hele dagene alene; minsteungen i barnehagen og største på skolen. Ikke jobber hun, og kan aldri tenke meg at den relativt ukjente bloggen hennes er så innbringende. Og hun kjøper, kjøper, pusser opp, selger litt brukt og kjøper igjen.......alt etter hva hennes store idol Camilla gjør tydeligvis. Det er jo ikke akkurat billige ting og møbler fra jysk eller Skeidar hun kjøper inn heller.. Det må jo være en ekstremt dyr hobby/livsstil. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun sletter over en lav sko i kommentarfeltet på bloggen og... folk må jo bare se at hun hermer og gjør alt likt som villapaprika??

Må si jeg skjønner ikke helt jeg... Hun er hjemme hele dagene alene; minsteungen i barnehagen og største på skolen. Ikke jobber hun, og kan aldri tenke meg at den relativt ukjente bloggen hennes er så innbringende. Og hun kjøper, kjøper, pusser opp, selger litt brukt og kjøper igjen.......alt etter hva hennes store idol Camilla gjør tydeligvis. Det er jo ikke akkurat billige ting og møbler fra jysk eller Skeidar hun kjøper inn heller.. Det må jo være en ekstremt dyr hobby/livsstil.

Er minste i barnehagen?? Wow..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto så i et innlegg ja..

Det kan hende det er en god grunn for at hun går i barnehagen, men hun er da ikke ett år på en stund? Og mor er hjemme og gjør ingenting (eller pusser opp😜)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...