Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adventskalender ja! Jeg var med, og vant i en luke på hennes kalender ifjor, men har enda ikke mottatt noe premie. Sendte en "purring" i mars i år, men fikk bare til svar at ho ikke hadde fått den selv enda.. Såe.. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun fått betongbord ennå? :jepp:

ser slik ut ja.. Med akkuratt samme pynt på som villa paprika. Er det mulig???!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Ine har penger nok til dette. Jeg og samboer tjener mye, men aldri i verden om jeg holde på sånn. Ikke har vi noe særlig i lån heller ifht mange familier. De har jo to barn også, det er iallefall ikke billig...

Kan ikke fatte og forstå at de kan få dette til å gå rundt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et innlegg  fra hennes gamle blogg, der hun hadde skrevet  helt nederst på siden: all kopiering  av bilder å tekst uten tillatelse, vil bli politianmeldt, litt ironiskt siden det er akuratt  det hun gjør selv. 

Endret av Emilim
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et innlegg  fra hennes gamle blogg, der hun hadde skrevet  helt nederst på siden: all kopiering  av bilder å tekst uten tillatelse, vil bli politianmeldt, litt ironiskt siden det er akuratt  det hun gjør selv. 

politianmeldt? Det var da dramatisk... blir nok henlagt rimelig kjapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Når ble det ulovlig å ha samme interiørstil? Jeg syntes det er mere skremmende at voksne mennesker, sitter på et nettforum og prater om st noen hermer etter stilen til noen, enn at noen hermer. Har dere aldri kjøpt like ting som andre fordi dere syntes det var fint? Det har jeg, og jeg er sikker på at samtlige her også har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det ulovlig å ha samme interiørstil? Jeg syntes det er mere skremmende at voksne mennesker, sitter på et nettforum og prater om st noen hermer etter stilen til noen, enn at noen hermer. Har dere aldri kjøpt like ting som andre fordi dere syntes det var fint? Det har jeg, og jeg er sikker på at samtlige her også har det. 

men hos henne er alt likt. Det er en viss forskjell 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

men hos henne er alt likt. Det er en viss forskjell 

Og hva så? Hvorfor skal vi andre henge oss opp i det? Påvirker det vårt liv på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gladehjem

Og hva så? Hvorfor skal vi andre henge oss opp i det? Påvirker det vårt liv på noen måte?

Det samme lurer jeg også på, eneklte MÅ bry seg litt om alt og alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladehjem

men hos henne er alt likt. Det er en viss forskjell 

Er det et problem for deg eller? Syns ikke du skal bry deg så mye om hvilken stil andre folk har? Må være gøy å sitte innpå KG å snakke om andre sitt liv, hvilken stil de har osv! Veldig spennende altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme lurer jeg også på, eneklte MÅ bry seg litt om alt og alle!

Men du må jo innse at du er en veldig stor "copy cat"! 

Se bare på julekalenderen du har på bloggen din. Den er jo omtrent en tro kopi av Villa Paprika sin julekalender. Ordlyden er den samme, kalendergavene er de samme...

Jeg lurer veldig på hvorfor? Kan du ikke lage ditt eget opplegg, bruke dine egne ord og din egen kreativitet.

Du dummer deg jo loddrett ut sånn som du holder på og det syns jeg er veldig trist. Både for deg og for familen din.              Det er ikke lenge til den eldste datteren din kommer til å få med seg dette via venner og vennenes foreldre og det blir ikke morsomt for henne.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det et problem for deg eller? Syns ikke du skal bry deg så mye om hvilken stil andre folk har? Må være gøy å sitte innpå KG å snakke om andre sitt liv, hvilken stil de har osv! Veldig spennende altså!

1. Hvorfor har du en interiørblogg hvis du ikke tåler at andre snakker om hjemmet ditt?

2. Hvorfor kan du ikke svare på hvorfor du kopierer andre bloggere så åpenlyst?

3. Hva er det egentlig du tenker på når du sitter med et villapaprika-bilde foran deg og nøysomt plasserer dine egne gjenstander rundt i stuen din så hjemmet ditt skal se nøyaktig likt ut som hennes? Forstår du ikke at folk synes dette er litt rart?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et problem for deg eller? Syns ikke du skal bry deg så mye om hvilken stil andre folk har? Må være gøy å sitte innpå KG å snakke om andre sitt liv, hvilken stil de har osv! Veldig spennende altså!

jeg har aldri sagt at det er et problem for meg. Jeg svarte bare på en kommentar :)  pleier i grunn ikke sitte å snakke om deg og ditt liv på kg, så interessant syns jeg ikke det er.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladehjem

jeg har aldri sagt at det er et problem for meg. Jeg svarte bare på en kommentar :)  pleier i grunn ikke sitte å snakke om deg og ditt liv på kg, så interessant syns jeg ikke det er.  

Du pleier ikke? Neivell.. det er ikke så interessant... kan nesten begynne å lure :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...