Gå til innhold

Det glade hjem


monstergospel

Anbefalte innlegg

En tråd om det glade hjem bloggen, og detgladehjem på instagram.

Hva syntes dere f eks om nyeste bildene på instagram, de nye stolene, sofaen og det lille kurvbordet med fat og lysestaker på? Føler jeg har sett det før!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måtte sjekke ut bloggen for ig-kontoen hennes var ikke åpen.

Stilen er litt too much etter min smak. Jeg titter innemellom på ig-kontoen til passion4interior og trodde seriøst at hun bodde i ett slott siden hun delte så mange bilder av rommene. Jeg tenkte at hun hadde en svært så gjennomført stil, men det er andres bilder hun legger ut. Og interiørstilen er helt like.

Jeg vet ikke hvor de handler disse møblene, men det er heldigvis ikke der jeg handler:)

Når det gjelder forsidebildet på bloggen til detgladehjem fikk neg til å tro at det var noe kinky, siden det ser ut som hun skrever over noe og hun har på seg en catsuit(?)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir rett og slett flau over denne damen.. Det er greit å bli inspirert av andre altså, men å direkte kopiere og faktisk bytte ut møbler (til den prisen i tillegg) og pusse opp nøyaktig likt!! Wow.. Hadde ikke forundret meg om hun solgte huset for å flytte i en liten leilighet for å pusse opp nøyaktig likt der også..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ufint å mobbe hun som står bak bloggen i så mange ulike arenaer. Må være tøft å stå oppreist når du mottar så mye hakking! Alle kopierer jo hverandre, ser ikke problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er ufint å mobbe hun som står bak bloggen i så mange ulike arenaer. Må være tøft å stå oppreist når du mottar så mye hakking! Alle kopierer jo hverandre, ser ikke problemet.

Da synes jeg du skal ta en liten titt på bloggen til glade hjem og villa paprika igjen... for dette er ikke å bli inspirert av hverandre det er ren kopiering og plagiat fra glade hjem dama.

Og med forhistorien til glade hjem dama kan hun ikke akkurat forvente at det blir spekulert og diskutert rundt henne og bloggen...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du skal ta en liten titt på bloggen til glade hjem og villa paprika igjen... for dette er ikke å bli inspirert av hverandre det er ren kopiering og plagiat fra glade hjem dama.

Og med forhistorien til glade hjem dama kan hun ikke akkurat forvente at det blir spekulert og diskutert rundt henne og bloggen...

Hun som blir kopiert synes jo det er helt ok. Hvorfor er det da et problem for alle andre? 

Og si meg en ting, hva oppnår en ved å forfølge en person andre veien ved å hakke på bilder og  vedkommende? Tenker på facebookgruppen; for oss som er hekta på interiør. Der er hakkingen konsekvent i ALLE tråder. 

ja, vedkommende burde ikke vært så offentlig med sin kopiering, men ærlig talt det er interiør det er snakk om her... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk de samarbeider for at folk skal bli nysgjerrige og følge med på begge bloggene. Hun får alltid varene så innmari fort etter at de er publisert på villapaprika, at jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å da bestille og deretter vente på levering. Gladehjem poster jo typ kun en dag etter villapaprika. Haha, det er så utrolig underholdende :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får bare ros inne på Interiør siden på Facebook. Legger ut veldig like bilder som Villapaprika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg synes det er ganske skummelt hele greien? Det er ikke snakk om inspirasjon, men ren kopiering. Det er ikke bare hvordan det ser ut hjemme, men også bilder hun legger ut, tekst og egentlig alt :S Skremmende greier. Jeg håper noen av de som kjenner henne tar en prat med henne og får henne til å forstå at dette er ganske creepy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Gikk inn å så på bloggen nå. Putene er av samme farge og pleddet ligger til og med på samme måte som nye innlegget på villa paprika. Innleggene på bloggen er lagt ut på samme dag.....

Endret av Unagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh hjelpes!!!

Hun HAR faktisk byttet ut til eksakt samme stoler/sofa som Camilla. Og venter nå på denne "glamdisken".

Er det mulig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh hjelpes!!!

Hun HAR faktisk byttet ut til eksakt samme stoler/sofa som Camilla. Og venter nå på denne "glamdisken".

Er det mulig.

Hun venter på samme spisestuestoler også. 😳

Hadde vært litt morsomt om Camilla hadde kjøpt noe på tull en gang, bare for å se om glade hjem hadde gjort det samme. For eksempel byttet ut alle spisestuestoler med gule saccosekker eller noe. 😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun venter på samme spisestuestoler også. 😳

Hadde vært litt morsomt om Camilla hadde kjøpt noe på tull en gang, bare for å se om glade hjem hadde gjort det samme. For eksempel byttet ut alle spisestuestoler med gule saccosekker eller noe. 😁

Ja, bare for å teste. Hun hadde garantert kopiert det også. Det må jo koste enormt mye å holde på sånn.

Jeg hadde blitt redd om noen var så opphengt i meg og min stil.

Jeg synes dette er rart og skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også tenkt på det, hva om camilla kjøper noe helt teit bare for tull.

Hadde vært veldig underholdene😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo være fryktelig dyrt å bytte møbler så ofte? Ikke jobber hun heller. Og på siden til facebook får hun mange likes, mens mange irriterer seg over at det er egentlig Camilla som bør få rosen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...