Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hva tenker dere om det nye prosjektet? Litt sånn selvhjelpsaktig!

Endret av fresiafrex
Omformulering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. januar 2016 at 19.04, fresiafrex skrev:

Hva tenker dere om det nye prosjektet? Litt sånn selvhjelpsaktig!

Jeg tenker at hun trenger å snakke med noen. Les: psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dama er tøff jeg, har fulgt henne i ett år og hun er jo mer jordnær enn mange av de andre bloggerne. Hun har sine oppturer og nedturer som oss alle, men hun er i hvert fall ærlig på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 26. januar 2016 at 20.41, veslemøy skrev:

Synes dama er tøff jeg, har fulgt henne i ett år og hun er jo mer jordnær enn mange av de andre bloggerne. Hun har sine oppturer og nedturer som oss alle, men hun er i hvert fall ærlig på det.

Joa, men jeg synes hun virker så tilgjort! Setter i gang masse prosjekter, der noen blir gjennomført, mens andre ikke. Og når folk lurer på hva som skjedde så har man liksom ikke noe med det! Jeg ser ikke helt hva som gjør henne kapabel til å holde slike typer "kursreiser", som hun tar seg ganske godt betalt for!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, fresiafrex skrev:

Joa, men jeg synes hun virker så tilgjort! Setter i gang masse prosjekter, der noen blir gjennomført, mens andre ikke. Og når folk lurer på hva som skjedde så har man liksom ikke noe med det! Jeg ser ikke helt hva som gjør henne kapabel til å holde slike typer "kursreiser", som hun tar seg ganske godt betalt for!

Er faktisk helt enig... synes det er vanskelig å "følge" henne liksom. Tidligere var jeg fast leser av bloggen hennes, men nå er jeg innom maks en gang i uka. Stadig nye prosjekter og noe hører vi mer om, og noe ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Heeipådeg

Noen flere som har fått med seg at hun er på 'datern'?

Bare sett på snap, må være litt alvor ettersom han er hjemme hos henne og barnet:-). Blir jo så nysjerrig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun melker det ihvertfall for det det er verdt. Nå har hun holdt på og vist deler av han i to uker eller no. Begynner å bli litt gjesp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heeipådeg

Snart kommer det vel video snap at hun er lei av spm om hvem den nye guttenjegliker2 er 😂. Hadde ikke overasket meg. Men når hun legger opp til det sånn som hu gjør så må hun være forberedt på masse spm. 

Skulle hun ikke være med på en boksekamp?  (Eller hva det nå var i april). 

Nytter ikke å spørre på snap fordi hun åpner aldri mine snapper😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - hva skjedde med boksekampen?? Og skulle hun egentlig stille i bikinifitness igjen? Begynte med diett men sluttet?  Hun mister fort fokus på ting. Stresser så mye og sover kun fem timer hver natt fordi det er så mye hun ikke kan gå glipp av? 

Kjempesunt i lengden, det!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som omhandler kropp, innlegg som omhandler barn og spekulasjoner samt svar.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet å følge henne da hun flere ganger rett og slett drev med fat-shaming. Jeg trodde også hun var snill, jordnær og hyggelig, men når hun for andre gang rett og slett hånte de som ikke klarte å gå på dietter og å slanke seg, trene, de som satt i sofaen, ja, da ble hun som alle andre og jeg "sa henne opp".

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg sånn over at hun skal drive å "ikke vise" den nye kjæresten på snap :P mest fordi jeg er nysgjerrig, men også fordi det er sykt teit. Hvorfor vise han i det hele tatt, liksom? Kan hun ikke bare la være. Drive å dette smiley over fjeset hans og filme han bakfra. 

Det har irritert meg litt siste dagene :9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, epleskrott skrev:

Noen som vet hvorfor hun kaller den nye fyren sin for trampe?

Aner ikke, men jeg er rimelig sikker på at jeg vet hvem det er. Tror det er en hun har trent med tidligere, som har vært med på noen av snappene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvem han er, men har ikke sett han på snap tidligere.:-) det var enkelt å finne han, inn på fb og se hvem som kan ligne i klærne av de som har likt profilbildet hennes.

bill mrk nancy drew😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...