Gå til innhold

Anette Marie Antonsen - snapchat.


Bootybuilder

Anbefalte innlegg

Gjest Galaxy X

 

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Har du vert med i temaet eller har du bare sett alt det fordømmende som folk har skrevet på nett? Synes du og dem andre kan høre og se igjennom snappen til hun siljedb. Ingen av oss som skriver vet nøyaktig hva som har skjedd som utenfor stående og ikke kjenner vi til hele saken. 

 

 

 

Har DU vært med? For du forsvarer dette voldsomt mye, dog svært dårlig ved å konstant gjennta deg selv uten å egentlig ha noen argumenter annet enn at "vi vet ikke alt". 

Dette handler ikke om en privatperson som har trådd litt feil, dette er noe man henter inn penger på å gjøre AKA en bedrift. Ved å utfordre mennesker med potensielt svak psyke uten kompetansen for å bevare den mentale helsen. Det er tydelig at de fokuserer på det fysiske, og der har de god peiling, men det psykiske - det har de ikke snøring på. 

Nei, jeg trenger ikke forklare for drg hvordan kjennskap jeg har til teamet for å kunne delta i denne debatten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Galaxy X
24 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg synes dere er så fordømmende mot teamet nei jeg har ikke personlig innsikt men jeg kjenner saken like lite som det dere gjør og jeg dømmer ikke noe når jeg ikke vet hva sannheten er. Det er jævlig stykt gjort og gå ut slik dem har gjort på sosiale medier. Stykt gjort. 

 

Vi har all rett til å dømme en bedrift som tjener penger på å gamble med unge jenters mentale helse. 

Det er IKKE stygt gjort å gå ut med sin erfaring med en bedrift som dette. Skjerpings! Slutt å gjør TJL til et offer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har du vert med i temaet eller har du bare sett alt det fordømmende som folk har skrevet på nett? Synes du og dem andre kan høre og se igjennom snappen til hun siljedb. Ingen av oss som skriver vet nøyaktig hva som har skjedd som utenfor stående og ikke kjenner vi til hele saken. 

 

 

 

Du kjenner vel heller ikke hele saken, selv om du ser at mange er fornøyd? Ja, det er klart det blir et flott samhold osv, noe som mange ser på som viktigst. Det er jo kjempeflott! Men når folk som sliter blir avblåst med "stikk og tren og mediter".... Det sier sitt om hva de har av peiling og hvor interessert de er i den såkalte individuelle oppfølginga. Som man betaler 18.000 (!!!!!) kroner for.

Så lenge man er fornøyd så er det tipp topp. Ytrer man litt misnøye så blir man møtt på en dårlig måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, Galaxy X skrev:

 

Har DU vært med? For du forsvarer dette voldsomt mye, dog svært dårlig ved å konstant gjennta deg selv uten å egentlig ha noen argumenter annet enn at "vi vet ikke alt". 

Dette handler ikke om en privatperson som har trådd litt feil, dette er noe man henter inn penger på å gjøre AKA en bedrift. Ved å utfordre mennesker med potensielt svak psyke uten kompetansen for å bevare den mentale helsen. Det er tydelig at de fokuserer på det fysiske, og der har de god peiling, men det psykiske - det har de ikke snøring på. 

Nei, jeg trenger ikke forklare for drg hvordan kjennskap jeg har til teamet for å kunne delta i denne debatten. 

Om jeg hadde vert med hadde jeg ikke sakt det her på kvinne guiden. Folk som ikke har hodet på rett plass burde ikke søke et team som team jeg liker dem burde hatt en annen form for hjelp. Den kjøper jeg ikke og det er feil og skylde på teamet når en skulle hatt annen form for hjelp. Teamet kan ikke holdes ansvarlig for sånt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Galaxy X skrev:

Vi har all rett til å dømme en bedrift som tjener penger på å gamble med unge jenters mentale helse. 

Det er IKKE stygt gjort å gå ut med sin erfaring med en bedrift som dette. Skjerpings! Slutt å gjør TJL til et offer! 

Et offer som drar inn 900.000-1.000.000 kroner i året på virksomheten sin. Før utlegg, så klart, men likevel.

AM fremstiller det ikke som den BEDRIFTEN det tross alt er. Hun blir liksom personlig såret, men skal hun drive en slik bedrift så må hun tåle kritikk på en litt annen måte.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, neiognei skrev:

Du kjenner vel heller ikke hele saken, selv om du ser at mange er fornøyd? Ja, det er klart det blir et flott samhold osv, noe som mange ser på som viktigst. Det er jo kjempeflott! Men når folk som sliter blir avblåst med "stikk og tren og mediter".... Det sier sitt om hva de har av peiling og hvor interessert de er i den såkalte individuelle oppfølginga. Som man betaler 18.000 (!!!!!) kroner for.

Så lenge man er fornøyd så er det tipp topp. Ytrer man litt misnøye så blir man møtt på en dårlig måte.

Jeg kjenner ikke saken og jeg kommer aldri til og kjenne saken på samme måte som dere. Her er det snakk om faddere som skal vere et forbilde for andre. Det dem to har sakt hører vi bare fra dem. Hva om det har vert uro og bråk med dem fra før? Vet vi noe om det? Det gjør vi ikke. Vi vet ikke om de to fadderne det gjelder er noen krangle fanter og bråke bøtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, neiognei skrev:

Du kjenner vel heller ikke hele saken, selv om du ser at mange er fornøyd? Ja, det er klart det blir et flott samhold osv, noe som mange ser på som viktigst. Det er jo kjempeflott! Men når folk som sliter blir avblåst med "stikk og tren og mediter".... Det sier sitt om hva de har av peiling og hvor interessert de er i den såkalte individuelle oppfølginga. Som man betaler 18.000 (!!!!!) kroner for.

Så lenge man er fornøyd så er det tipp topp. Ytrer man litt misnøye så blir man møtt på en dårlig måte.

Du vet ikke noe om hva som har hendt og du vet like lite som jeg og dem fleste andre her inne gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alt dritet man kan følge på snapshat er vel dette noe av det mest idiotiske. Ja, jeg skjekka det ut. Idiotisk.

Endret av Mr. Kilmister
E kan kje skrive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Du vet ikke noe om hva som har hendt og du vet like lite som jeg og dem fleste andre her inne gjør.

Vel, du får vente og se etterhvert, hvordan det utarter seg. Sånt har en tendens til å rakne i sømmene litt og litt før det kollapser totalt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, neiognei skrev:

Vel, du får vente og se etterhvert, hvordan det utarter seg. Sånt har en tendens til å rakne i sømmene litt og litt før det kollapser totalt. 

Det tror jeg ikke for jeg vet at ingen av oss vet hele sanneheten om det som har skjedd med mindre noen har vert med i team jeg liker. Det er ikke sannhet og høre ting på sosiale medier og jeg synes Anette Marie sa ting på en fin måte. Jeg synes synd på Anette Marie for det er ikke fortjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, veslemøy skrev:

Noen som følger Tone og mini på snap som kan si hva de har gått ut med som AM føler seg så forrådt for? 

De gir seg fordi at de flere ganger har prøvd å si ifra om ting de har reagert på (etter tilbakemeldinger fra fadder"barna"), uten at det er blitt tatt seriøst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, neiognei skrev:

De gir seg fordi at de flere ganger har prøvd å si ifra om ting de har reagert på (etter tilbakemeldinger fra fadder"barna"), uten at det er blitt tatt seriøst.

Det er det som er blit sakt ja men vi vet ikke hva som har skjedd i sin helhet. Vi sitter og synser på en sak vi ikke kjenner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Galaxy X
34 minutter siden, Carina Maria skrev:

Om jeg hadde vert med hadde jeg ikke sakt det her på kvinne guiden. Folk som ikke har hodet på rett plass burde ikke søke et team som team jeg liker dem burde hatt en annen form for hjelp. Den kjøper jeg ikke og det er feil og skylde på teamet når en skulle hatt annen form for hjelp. Teamet kan ikke holdes ansvarlig for sånt. 

 

De aller færreste har "hodet på rett plass" 100% i alderen 18-25 år. De fleste lærer enda deg selv å kjenne og finner ut av hvem de er. Man trenger ikke ha en konkret disgnose for å ha en psyke som blir påvirket av mat og trening og miljøet rundt deg, og de færreste er nok obs på hvor mye en blir påvirket.  

Og det er bare ren bullshit og ansvarsfraskrivelse å si at teamet ikke skal holdes ansvarlig for sånt. Jeg sier ikke de har alt, men de har noe, og det må de bare fint finne seg i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele opplegget virker ekstremt lite seriøst. Hva slags bedrift er det som, ved tap av kunder,  har som første instinkt og reaksjon å gå på en 20 min lang snapchat-rant om hvor feil kunden tar? Og latterliggjøre folk som 'diskuterer på nett' som 'bringer negativitet'. Det alle disse 'anti-negativitet'-folka egentlig mener er: Ikke vær uenig med meg, ikke kritiser meg, og hvis du ikke liker det jeg gjør, så hold kjeft og ikke fortell andre noenting. Hva slags forretningsopplegg er dette? Og ikke minst, hva slags samfunn er det disse folka ønsker seg? Kneblet og sensurert er ordene som dukker opp i mitt hodet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
6 minutter siden, lille_mai skrev:

Hele opplegget virker ekstremt lite seriøst. Hva slags bedrift er det som, ved tap av kunder,  har som første instinkt og reaksjon å gå på en 20 min lang snapchat-rant om hvor feil kunden tar? Og latterliggjøre folk som 'diskuterer på nett' som 'bringer negativitet'. Det alle disse 'anti-negativitet'-folka egentlig mener er: Ikke vær uenig med meg, ikke kritiser meg, og hvis du ikke liker det jeg gjør, så hold kjeft og ikke fortell andre noenting. Hva slags forretningsopplegg er dette? Og ikke minst, hva slags samfunn er det disse folka ønsker seg? Kneblet og sensurert er ordene som dukker opp i mitt hodet. 

Jeg synes opplegget ser bra ut og jeg har søkt neste kull. Det er jeg stolt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Carina Maria said:

Jeg synes opplegget ser bra ut og jeg har søkt neste kull. Det er jeg stolt av. 

Forstår ikke helt hvorfor du siterer meg her? :) Men du ser ut til å ha problemer med å diskutere på et konseptuelt nivå og på en logisk måte, så jeg kommer ikke til å gå inn i noe debatt med deg hvorvidt å søke dette teamet er en god ide. Alt godt.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, lille_mai skrev:

Forstår ikke helt hvorfor du siterer meg her? :) Men du ser ut til å ha problemer med å diskutere på et konseptuelt nivå og på en logisk måte, så jeg kommer ikke til å gå inn i noe debatt med deg hvorvidt å søke dette teamet er en god ide. Alt godt.

 

Jeg må få lov til og ha andre meninger om hva jeg mener om saken enn hva du og andre har. Ingen av oss kjenner saken i sin hel het til og dømme hva som har skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galaxy X
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg må få lov til og ha andre meninger om hva jeg mener om saken enn hva du og andre har. Ingen av oss kjenner saken i sin hel het til og dømme hva som har skjedd. 

Ingen som har fratatt deg retten til å ha en mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...