Gå til innhold

Hvordan ser stuebordet ditt ut..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rundt, i rosetre. Helt bart og nakent. Hater rot og pynt på stuebord. 



Anonymous poster hash: 689a2...92d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta sjangsen :sjenert: Får sikkert juling for duk på bordet og det hele ,men skit la gå

Akkurat nå (det skal sies at jeg aldri noensinne har skrytt av mine husmorsgen her inne og vanligvis er bunken med aviser høyere, det ligger vanligvis både sminkefjerner og sminke og ørtenfjorten andre ting som ikke hører hjemme på et stuebord, men nett nå var det "ok" :fnise: )

2d25e6abd16d8eeea5ee3368b55f7e57.jpg

For et hyggelig stuebord! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et sort bord med glass på toppen, med fire hvite puffer under som kan brukes som sitteplass og oppbevaring.

 

Har en kurv med pynt. Akkurat nå er det en liten blomstervase med noen hvite roser, et ekorn og et rådyr samt en liten rund lysbolle fylt med falske løvblader og et lite stearinlys i.

 

Pleier også å ha laptopen liggende på stuebordet. I en av puffene ligger studiebøker og notater, i en annen ligger masse sjal,de to siste er tomme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

flaks å oppdage denne tråden nå. rydda jo for noen timer siden. hihi. akkurat nå er det kun en duk, en halvdød blomst som jeg håper våkner til live igjen med litt vann, en borddekor som er litt stor med blant annet tlys på, også en serviettholder med 2 servietter i. også ligger de en music angel der, men det er også overaskende nok alt, og definerer ikke det som rot, da jeg ønsker å ha det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er student og leier er bordet gammelt og slitt, og nokså vaklete. For tiden dekorert med en spisebrikke som duk (skikkelig lettvint å vaske!) og noen glass med telys i. Samt x antall pensumbøker og sikkert et par-tre tekopper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort glassbord med sorte S-føtter hvor det står 2 stk krystalllysestaker og 1 stk voluspa-lys



Anonymous poster hash: 3e2fa...351
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte rotete, men ganske ok for øyeblikket (nesten imponert, haha!). Lysholdere, fjernkontroller, ei skolebok og noen skolepapirer bare :) Resten er forflyttet til spisebordet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Helt grusomt akkurat nå

En saftflaske

1/2 l pepsi max

3 fjernkontroller

en fotobok fra Nikon

en notatblokk og en penn

et kryssordblad og en penn

en tom tallerken

kniv og gaffel

en boks med tannpirkere

et nøkkelknippe

en lighter

en samsung tablet

Nikon d300s og to objektiver

Skal rydde bordet i løpet av kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stuebordet ser ut som en parkeringsplass for min sønns biler :) Er det ikke hans rot så er det mitt rot :P

Endret av FrøkenMånestråle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå: En mugge med vann. En skokrem. En saks. En nøkkel. En uåpnet flaske med vin. Veldig rar sammensetning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

egentlig et ganske stort bord, men nå er det fult av tull..

 

2 vannkarafler

2 kaffe kopper

1 presskanne

1 glass

1 flaske med fun saft

1 ps4

1 skjerm

3 fjernkontroller

2 ps4 kontroller

sminke

sminke speil

flere spill

skrive bøker

macen min

en yoghurt jeg har tenkt til å spise hvert øyeblikk

vaksinasjonskortet til katten min

2 lommebøker

2 tomme 0,5 l brusflasker

og en del søppel

 

jeg og samboeren er to rotekopper! men har tenkt til å rydde ned og vaske hele huset i dag, samt ommøblere litt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...