Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Hektisk. Lange jobbdager nå. Akkurat det er jeg egentlig bare glad for, men nå må jeg avgårde for å hente ungen straks. Har sagt han skal få fri fra SFO i dag så vi kan ordne litt ting her hjemme. Og deretter går det slag i slag i slag med foreldremøte, jobbing, jobbing, bursdag som ungen skal i på lørdag, må kjøpe presang til det barnet før den tid, så kommer mamma og pappa hit på søndag.

 

En annen sak er at jeg ikke føler at tørr-shampoene mine virker, og det er frustrerende. Tror kanskje jeg såvidt skal rekke å vaske gjennom håret mitt før jeg må ut igjen. Ute pøsregner det i dag. Det er noe dritt. Nå må jeg gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg sitter her og er trøtt på dine vegne, men det må da være praktisk, for da slipper du. :fnise:

 

 

En velfortjent kopp kaffe venter på deg, når du får satt deg ned litt :)792614o5jkt7xfo7.gif:hug:

 

Takk! 

 

 

Klokka ble 21:10 omtrent før jeg fikk satt meg ned for å slappe av. Da jeg skrev det forrige innlegget før i dag hadde jeg en rask lunsj før jeg måtte videre i programmet mitt. Men nå er nå noen ting unnagjort i alle fall, og godt er det. 

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

trøtt

 

orker ikke skrive mer nå

zzzzzzzzzzzz

må holde meg våken litt mer

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Nå har jeg litt tid til å slappe av før dataen min sin strøm ryker for nå. 

 

I dag er det å vaske hele huset fra topp til tå. Mamma aka renholds-"verdensmesteren" og pappa kommer på overnattingsbesøk i morgen, så da bør det være striglet. 

 

Ute er det :sol:  , så det er jo godt etter denne regnværsuka som har vært. 

 

Får skrive mer her i kveld tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Merker jeg er sliten. Det har vært så mye denne uka. Fullt kjør non stop. Mannen skal vaske gulvet på kjøkkenet og stua nå, Jeg får vaske "mine" gulv senere i dag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg er rett og slett blitt helt utmattet etter denne uka som har vært. Har sovet en del i dag, og ikke prioritert å gjøre annet husarbeid selv annet enn klesvask og oppvask. Jeg fikk i meg en skive med leverpostei og rødbeter i sted. Leverpostei har jo en del jern i seg såvidt jeg vet, og det trenger jeg selv om jeg tar flytende jernmikstur i tillegg. Liker egentlig ikke leverpostei, men bare jeg unngår å tenke på hva det er laget av mens jeg skal spise det så går det greit. Kroppen min har jo bare godt av de næringsstoffene som er i den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

Ny dag. Nye muligheter. Nå får jeg noen timer for meg selv før det blir full sosialisering i kveld og i morgen tidlig. Det er ganske grått her ute i dag, men det er ikke meldt noe regn heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg "The Best of me" i posten. gleder meg til å se den! Tror jeg får sett den imorgen når jeg er alene hjemme på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...