Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Selv om jeg har bil, så powernap`er jeg ikke innimellom handlingen. Det har jeg ikke tålmodighet til.
Handlingen gjøres i ett jafs og så setter jeg kursen hjem.  Der napper jeg. :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick
Den 8.3.2016 at 19.38, Sola de skrev:

Ååå :) Der er du. Hvordan går det med deg?

Jeg lever.  Hvordan har du det for tida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Glansbildeskrinet skrev:

Jeg lever.  Hvordan har du det for tida?

Det går ok med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 6 måneder senere...
Gjest Mrs. Random Nick

Kom på at jeg hadde en dagbok her. Har ikke vært her siden påsken. Det er lenge siden. Ikke at det er nevneverdig som har skjedd siden da. Nå må jeg videre med to-do-lista mi. Full rulle med husarbeid i noen timer. Får besøk i helga, og da bør det være prikkfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Mrs. Random Nick

Må skrive her litt i dag også slik at jeg får dagboken min opp igjen blant alle trådene her.

 

Håper dere som eventuelt ser dette får en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Må skrive her litt i dag også slik at jeg får dagboken min opp igjen blant alle trådene her.

 

Håper dere som eventuelt ser dette får en fin dag.

Ha en strålende god dag, du og vakre Mrs :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
På 21.11.2016 den 16.11, MissStiles skrev:

Hvordan går det med deg?

Lever fortsatt (skjer ikke noe spennende for min del). Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

HATER når alt må skje samtidig! Hvorfor er det slik at plutselig når noe skal skje, så må det være på en og samme dag? Hater å måtte først komme meg fra 1-2-3, for deretter å finne ut at 3 var feil. Det var 4 som var rett. Og ikke var det 4 på min måte heller selvsagt, det var 4 på NN sin måte, og det kræsjer selvsagt med avtalen jeg har laget med mannen min om ungen vår. Når det er flere parter involvert, så er det bare ikke så lett å være fleksibel lengre!! :murvegg:Visse dager er det ikke spesielt bra for min del (vår del) at jeg legger planer. Sånn må det bare være ut fra de forutsetningene vi har!! :unsure::regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Har vært ganske effektiv i dag. Har vasket badet, kjøpt juletre, kjøpt det vi manglet til juletreet, kjøpt inn pinnekjøtt til juleaften, multer til jul/nyttår, og kalkun til nyttårsaften. Så da kan høytiden bare komme.

 

Eller, jeg mangler å få kjøpt inn presang til tantebarnet mitt, men den saken har jeg overført til mannen. Oppgaven altså. VI har fått visse stikkord fra barnets mor om hvilke ting som kan passe, men jeg så "ikke lekebutikken for bare leker" til tross for at jeg var innom 2-3. Føler jeg har handlet så mye i det siste, at jeg begynner å bli ganske lei av butikker. Sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Har vært ganske effektiv i dag. Har vasket badet, kjøpt juletre, kjøpt det vi manglet til juletreet, kjøpt inn pinnekjøtt til juleaften, multer til jul/nyttår, og kalkun til nyttårsaften. Så da kan høytiden bare komme.

 

Eller, jeg mangler å få kjøpt inn presang til tantebarnet mitt, men den saken har jeg overført til mannen. Oppgaven altså. VI har fått visse stikkord fra barnets mor om hvilke ting som kan passe, men jeg så "ikke lekebutikken for bare leker" til tross for at jeg var innom 2-3. Føler jeg har handlet så mye i det siste, at jeg begynner å bli ganske lei av butikker. Sliten.

Du er effektiv! :daane: Pinnekjøtt :sikle: Det er så godt! Liker du det best røkt eller urøkt?

Hva ønsker hun seg? Blir deilig når julefreden siger seg over en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
1 time siden, Sola de skrev:

Du er effektiv! :daane: Pinnekjøtt :sikle: Det er så godt! Liker du det best røkt eller urøkt?

Hva ønsker hun seg? Blir deilig når julefreden siger seg over en :)

Tror faktisk ikke jeg har noen formening om det med røkt, eller urøkt. Så lenge det er pinnekjøtt, så går det bra. :) Ønsker meg fred på jord, at visse politikere skal få fyken, en ny bukse +++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev:

Tror faktisk ikke jeg har noen formening om det med røkt, eller urøkt. Så lenge det er pinnekjøtt, så går det bra. :) Ønsker meg fred på jord, at visse politikere skal få fyken, en ny bukse +++++

Det er sant. Er så supergodt!

Fred på jord.. Lurer på om det noen gang vil skje. Virker som verden går i fullstendig feil retninger nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Mrs. Random Nick
På 24.12.2016 den 6.30, MissStiles skrev:

God jul! :tree:

Hei. :) Kom på nå at jeg hadde jo en dagbok her fortsatt. Har du hatt en fin jul? 

 

Ikke mye nytt å skrive om. Jeg er glad for at hverdagen er tilbake, selv om den generelt sett er i kjedeligste laget. Men jeg har oppdaget p8pop.no, så den hører jeg på på full guffe nå for tiden. De har musikk som jeg liker. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...