Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

:sol: skinner. Snart blir det is på oss! :is: Det skal bli så godt! Jeg blir sliten av å være for mye ute i denne varmen. Har vært litt ute nå, men siden det heldigvis er anbefalt å egentlig ikke sole seg mellom klokka 12:00, og klokka 15:00, så unngår jeg å være ute i solsteiken når jeg kan det. 

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Håper dere hadde en fin søndag!

Klar for en ny uke?

Søndagen var veldig fin.

Hadde du en fin helg?

Jeg er klar for en ny uke. :)

 

---

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Poden skal på tur med skolen sin i dag. Det er meldt svært mye regn, noe vind, og fare for torden her i dag (det tordna og lynte en del her i går). Jeg er glad jeg er ferdig med skolen selv kjenner jeg. Sier selvsagt ikke det til ham, men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går bra likevel. Burde kanskje vært værforbehold, men sånn er det :P Tordna og lynte her også i går, og i dag høljer det ned i bøtter og spann. I kveld skal jeg egentlig ut med ei venninne og se hennes barn spille fotball ute, men kanskje jeg dropper det da, hvis det fortsetter å regne så voldsomt. Misunner ikke dem som spiller ball ute i regnvær, eller de som gidder å stå ute i regnet og se på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg buldret det bare litt i går og det var noen mini-mini-lyn på dagen, så jeg merket ikke stort til "uværet".

Håper at det kommer mer i løpet av uka, for det renser godt opp syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Får håpe det går bra likevel. Burde kanskje vært værforbehold, men sånn er det :P Tordna og lynte her også i går, og i dag høljer det ned i bøtter og spann. I kveld skal jeg egentlig ut med ei venninne og se hennes barn spille fotball ute, men kanskje jeg dropper det da, hvis det fortsetter å regne så voldsomt. Misunner ikke dem som spiller ball ute i regnvær, eller de som gidder å stå ute i regnet og se på det..

Nei, huff. Vi driver å snuser litt på ulike fritidsaktiviteter til ungen nå. Begge er heldigvis enige om at fotballforeldre skal vi ikke bli med mindre ungen insisterer på akkurat det. Vi ser heller på andre fysiske hobbyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hos meg buldret det bare litt i går og det var noen mini-mini-lyn på dagen, så jeg merket ikke stort til "uværet".

Håper at det kommer mer i løpet av uka, for det renser godt opp syns jeg. :)

 

 

Fint med regn og noen kjøligere dager etter heten :regn:

 

Enig med dere over her! :) ^^

 

Håper han hadde en fin tur med skolen.

Ja, han hadde det heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Ny dag. Det regner ute hos oss nå. 

 

Jeg har vært hos legen i dag på grunn av diverse "vondter". Skulle egentlig få en e-resept på noe, men etter å ha vært innom to ulike apotek så viser det seg at den nok ikke kommer inn i datasystemet før legen er nesten ferdig med arbeidsdagen sin i dag. Det er litt irriterende. Så da må jeg ordne med det i kveld. 

 

Snakket med noen av de "der hjemme" på telefon i dag. Savner de. Godt å kunne snakke om det man tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bittelitt sløvt av legen. Din helse er viktig. Du skal ha medusinen din når du skal det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Det er bittelitt sløvt av legen. Din helse er viktig. Du skal ha medusinen din når du skal det. :jepp:

Ja, det er jo lov å håpe..  :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Syk. Nå føler jeg at jeg har litt vondt i flere deler av kroppen. Har vært to ganger på apoteket i dag også uten hell. Skal absolutt bytte fastlege. Igjen. Som om jeg ikke har gjort det før. 

 

Prøvde å gå på jobb i dag. Klarte det bare i noen timer til tross for at jeg prøvde både Paracet, mye te + appelsin. Fungerer ikke å snakke med folk når jeg har det slik som jeg har det (skikkelig sandpapir i munnen-følelse), pluss at beina føles helt rare siden kroppen er syk. Så da var det bare å innse fakta. 

 

God helg.  :trist:  :tristbla:  :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du er så uheldig. :( Det er liksom litt sykdom ute og går hos en av dere stadig vekk. 

Kanskje løsningen er...tran? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...