Gå til innhold

Nå skal FruPotter bli FIT!


Gjest FruPotter

Anbefalte innlegg

Gjest FruPotter

Begynner på nytt her. 

Økonomien går bare ned her og vi har ikke råd til så mye mat. Siden samboer ikke spiser EN grønnsak en gang, og heller ikke liker noe annet sunt må vi bare kjøpe inn det begge kan spise. Så det blir lite næring, kan man si. Derfor er det jo ingen vits å trene. Så jeg må nesten bare vente til vi har penger, slik at jeg kan kjøpe inn sunn og næringsrik mat og begynne med et bedre kosthold.

Er så utrolig rastløs. Har lyst til å trene, spise god og sunn mat... :) 

Endret av FruPotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FruPotter

Ops, glemte å oppdatere. :)

 

Jeg trente ikke i går, men skal trene i dag. Tror det blir en gåtur rundt vannet, eller noe i stua. Får se. 

Kjøpte grønnsaker, frukt, kesam, yoghurt, grove brød, fisk og diverse. Sunn mat! Woho! Så i dag har jeg startet å spise renere igjen. Kjennes flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

I dag (teknisk sett i går) tok jeg en 24 minutters HIIT-økt og det kjentes deeeilig ut! Veldig tungt... Men deilig etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruPotter

I går (08.09) ble det ingen ordentlig økt, men jeg syklet i over en times tid og var veldig sliten etterpå, så anser det som trening. :) Jeg syklet til og fra butikken med vilje, for å være i aktivitet. Det hjalp, for å si det sånn!

 

Men så spiste jeg kjøp-pizza i dag også da... Men men; i dag kan være min lørdag for denne uken. Prøver å bli strengere på kosthold, i og med at det var vist seg å gi mye mer effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest FruPotter

Hei på deg :vinke:

her vil jeg gjerne følge med, spennende å følge andre og høre om mål og resultater :)

Hei du!  :laugh:

 

 

Her står det dårlig til altså  :grine: Har en fysisk krevende jobb (men får ikke noe ut av det) og når jeg kommer hjem er kroppen død!! Beina gjør så vondt at jeg så vidt kan gå, ryggen verker, hodet verker, armene verker og energinivået er på 0. Er vanskelig å spise nok, og sunt. Vi har dårlig råd og samboer liker ingen form for sunn mat, så holder meg til brød med ost og egg, og bananer. Så lever ganske dårlig nå. Vet ikke hvordan jeg skal få i meg nok mat på denne økonomien, og når jeg ikke får kjøpt inn nok sunn mat. Og hvordan jeg skal få energi og styrke nok til å klare en treningsøkt.  :vetikke:

 

Har mistet all form for muskler i magen, så det ser ut som jeg er 12 uker gravid eller noe  :( (ikke det at det er så dårlig, men når man faktisk ikke er gravid er det kanskje ikke så bra).

 

Her er et bilde. Jeg blåser ikke ut, og jeg trekker ikke inn. Jeg slapper av i musklene og da ser magen slik ut:   :gravid:

 

372d5a32723eda8613ec5c450551f5c4.png

 

IKKE fornøyd. Altså, når man har gått fra å være fit, til helt slapp... Man blir deppa.

 

0b70fabafd94f52a2d77a3c47da247c5.png

SAVN! Og nå vil jeg tilbake. 

 

Nå er det ikke den svære forskjellen. Er fortsatt slank og blir nok å bli ganske stram på kort tid, men så er det det kostholdet da. Vanskelig å få i seg nok mat på så lite penger. Altså, vi er straks blakke. Jepp. Tror dere det er lurt å trene etter 8 timer på jobb der man er fysisk aktiv, og på lite mat? I så fall, hva slags type trening kan jeg trene uten at det går ut over kroppen på en dårlig måte? Vil jo ikke bryte ned det lille jeg har igjen av muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg!  :klem:

Mat jeg liker å spise som ikke er dyrt: Kvarg, rugsprø, havregryn - kan puttes i jogurt om du ikke liker å spise det med melk/vann. Du kan også lage masse med egg! Omelett, posjerte egg ++ Og pai er jo alltid en nammis :D 

Ellers kan du lage mange forskjellige supper, feks grønnsakssuppe - du kan fryse ned i porsjoner for å spare penger!  :kul:

Edit: Du spør om det er lurt å trene når du ikke har spist nok? Nei, spis! 

Endret av thorax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...