Gå til innhold

Den brystfagre tråden - Post bilder av dine pupper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ingen myte, nei.

Anonymkode: 1bc87...11d

Det er en dyster virkelighet. Tenk at jeg kunne være så formastelig å vise mine bryster. Jeg er dog ikke en ungmø.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en dyster virkelighet. Tenk at jeg kunne være så formastelig å vise mine bryster. Jeg er dog ikke en ungmø.

 

 

 Så kilden selv avslører sannheten. Ungdomssynder har vi alle gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dyster virkelighet. Tenk at jeg kunne være så formastelig å vise mine bryster. Jeg er dog ikke en ungmø.

 

Og vakre er de også. Perfekte ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går et ekko av noen gjetord her ikke på KG, langt før min tid, at i de gamle støvete arkivene skal det ligge bilder av Deres bare bryster. Kan det stemme, eller er det bare et sagn og en myte?

 

Jeg tok mot til meg og la ut et vovet bilde for lenge siden, av mine ikke helt unge og jomfruelige bryster i tråden "Flash en kroppsdel". Jeg vet ikke om det ligger der fremdeles, er i tilfelle på side 12/13/14 om jeg husker riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok mot til meg og la ut et vovet bilde for lenge siden, av mine ikke helt unge og jomfruelige bryster i tråden "Flash en kroppsdel". Jeg vet ikke om det ligger der fremdeles, er i tilfelle på side 12/13/14 om jeg husker riktig.

Takk for henvisningen. Og ja, de er vakre. Og kjolen avslørte kanskje en spesiell anledning? Skulle likt å se deg i helfigur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for henvisningen. Og ja, de er vakre. Og kjolen avslørte kanskje en spesiell anledning? Skulle likt å se deg i helfigur.

Tusen takk! Det var en meget privat anledning ;).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine. Har alltid syntes jeg har hatt for små pupper... Helt til kjæresten min stadig utbrøt hvor store pupper jeg har. Nå synes jeg de er akkurat passe. 

 


Anonymous poster hash: f8de6...f0aa

 

fine og perfekte pupper. Vær stolt av de ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

Oh deer God!

Noe av det fineste jeg har sett her inne. Du kan virkelig ikke ha vært misfornøyd med disse, og syntes at de var flate..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok mot til meg og la ut et vovet bilde for lenge siden, av mine ikke helt unge og jomfruelige bryster i tråden "Flash en kroppsdel". Jeg vet ikke om det ligger der fremdeles, er i tilfelle på side 12/13/14 om jeg husker riktig.

Side 13.  :)  !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dyster virkelighet. Tenk at jeg kunne være så formastelig å vise mine bryster. Jeg er dog ikke en ungmø.

 

En dyster virkelighet du er tiltrukket av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

De der skal du være veeeldig fornøyde med og de er jo alt annet enn flate! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

WOW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar denne som anonym. Har egentlig aldri vært fornøyd med mine pupper, da jeg er ganske flatbrystet. Men kjæresten digger dem, og jeg har blitt mer komfortabel med årene.... Men denne må nok gå som anonym ja...

bildr.no/image/ekV6WEFk.jpeg

Anonymkode: eca12...984

Flatbrystet? Du fornærmer nok mange jenter nå..

Anonymkode: 452ef...ce8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel lagt opp et bilde før.. men her er et til :fnise:

 bildr.no/view/MFNjZ21i

Ennå en nydelig pupp! Ser ut til å passe perfekt i hånda..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt pene? Hva er det med damer? Har dere virkelig så dårlig selvtillit på puppene, el fisker dere etter komplimenter? Er jo bare pene pupper

Anonymkode: ad7bb...524

Har ingenting med dårlig selvtillit å gjøre,da hadde jeg jo ikke posta dem her.Er vel mer att vi "alltid" er misfornøyd med ett eller anna.Om man er fornøyd med kroppen sin får vi høre att vi tror vi er noe......forstå det den som vil.haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok mot til meg og la ut et vovet bilde for lenge siden, av mine ikke helt unge og jomfruelige bryster i tråden "Flash en kroppsdel". Jeg vet ikke om det ligger der fremdeles, er i tilfelle på side 12/13/14 om jeg husker riktig.

Om dette var ekte vare må jeg ærlig innrømme att dine "søte små" virkelig var til å spise opp :-) Takk så mye for titten :-)

Anonymkode: 140a2...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...