Gå til innhold
Marimba

How I met my baby :)

Anbefalte innlegg

Beccy87

Gratulerer med vel overstått dåp! :nordvesta:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Weebs

Gratulerer med overstått dåp! 50 gjester er badass :jepp: 

Håper du har funnet kilden til lukta :ler: Nei unnskyld, det er faktisk ikke moro. Mystiske lukter er et helsike! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimba
På 24.8.2017 den 15.00, Marimba skrev:

Nå er jeg litt stolt av meg selv altså! Jeg er jo ganske sjenert og innadvendt, derfor hater jeg å dra steder hvor jeg ikke kjenner noen. Jeg liker heller ikke å kjøre bil, hvertfall ikke når det er snakk om tett bytrafikk og parkeringshus og sånn, også er jeg ikke så glad i å finne fram til helt nye steder hvor jeg overhode ikke er kjent alene. 

I dag trosset jeg alle tre, og dro på bæretreff 6 mil unna. Og, jeg fant frem, kræsjet ikke bilen (eller ble tutet på som jo er nesten like ille), samt at det var kjempehyggelig :nigo:AM storkoste seg også, så det anbefales altså! 

Nå er vi trygt hjemme på landet igjen og har lagt oss til rette i senga, hvor vi tenkte vi skulle ta en velfortjent lur. Er litt slitsomt å drive å utvide komfortsona, selv om det går bra :P 

Og i dag lå det jammen meg en bot i postkassa, fordi jeg ikke hadde fått med meg en fotoboks. 57 i en 50sone = 2050... auda! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimba
På 4.9.2017 den 9.57, Beccy87 skrev:

Gratulerer med vel overstått dåp! :nordvesta:

Takk takk :)

23 timer siden, Weebs skrev:

Gratulerer med overstått dåp! 50 gjester er badass :jepp: 

Håper du har funnet kilden til lukta :ler: Nei unnskyld, det er faktisk ikke moro. Mystiske lukter er et helsike! 

Takk :) skikkelig badass. I dag har jeg og AM tilbragt mye tid i senga og bare sovet, vi var nok litt slitne etter både dåp og luktjakt. Men vi må ha funnet den, for lukta er borte. Heldigvis! Fy så sinnsykt irriterende det var! Fant faktisk noe mystiske greier på gulvet i kjøkkenskapet under vasken. Må ha vært det som var opphavet. Nestegang skal jeg vaske kjøkkenskapet først, så slipper jeg kanskje å endevende hele stua :ler: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimba

I natt har definitivt vært den natten med dårligst søvn siden AM kom i hus. Det er forøvrig ikke AM sin feil, hun har sovnet godt i natt hun. Den ene hunden, derimot, fikk mageproblemer i går. Så jeg har vært oppe og luftet hund og vasket etter uhell med jevne mellomrom i hele natt. 

Perfekt timing at samboer jobber masse overtid i helgen da ja. Kom hjem sent i går og dro tidlig på jobb i dag. Hadde ikke samvittighet til å tvinge han opp i natt da. 

Stakkars hund. Vært hos dyrlegen og kjøpt canikur nå da, satser på at det gjør susen. 

Trøtt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beccy87

Typisk at det skal komme når det passer som minst. 
Håper du får ta igjen litt søvn innimellom og god bedring til hunden. :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Marimba

Her har det vært så hektisk den siste uka! Dette er første dagen jeg og AM ikke har hatt noen ærender, planer eller avtaler og det nyter vi til det fulle! 

Eller ikke helt. Jeg har hatt en mistanke i det siste at kroppen min ikke lenger vil ha egg. Har blitt påfallende kvalm og vond i magen dersom jeg har spist stekt egg eller omelett eller noe i den duren, så nå har jeg ikke turt å spise det på noen uker. I dag tenkte jeg at siden jeg ikke har noen planer kan jeg teste det igjen, så jeg stekte meg egg til frokost, og nå sitter jeg her dritkvalm og uggen. Ikke mer egg på meg :( (ikke visste jeg at man plutselig kan begynne å reagere sånn på matvarer... :klo: har til og med svidd av et par graviditetstester i tilfelle en liten ert var synderen, men nei :P). 

Men uansett. I går hadde vi verdivurdering av huset og et par dager før hadde vi tilsyn fra brannetaten og så er det jo babysang og bæretreff og innkjøp av ny peisovn siden den vi har fikk avvik. Også er det jo greit at det så litt pent ut her under verdivurderinga så vi har ryddet og vasket og kjørt hengerlass med søppel og kjøpt og hatt opp lister osv osv, kort sagt en hektisk uke! 

AM er fantastisk da! Så blid og glad og med på det meste, samtidig som hun og har begynt å ta skikkelig gode lurer. Blir mer og mer glad i henne for hver dag som går, noe som egentlig er ganske utrolig siden jeg allerede var betatt fra første stund. 

Også har vi blitt så glad i ringslynge! Enda kjappere enn sele når man bare skal fort opp! Samtidig tar den så lite plass, eller jeg kan bruke den som skjerf når den ikke brukes til bæring. Genialt! Og vi som solgte forrige rs fordi vi ikke fikk den til :P viste seg at 100%bomull  ble løsningen for oss.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_marielle_

Blir helt stressa av den uka di jeg :bond: Slapp litt av nå! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Beccy87

Oi, det der med egg var jo rimelig snodig da! :klo: Men så igjen, når man tenker på alt som kroppen går igjennom når man er gravid så er det kanskje ikke så rart at den bare klikker litt på enkelte områder etterpå. :P  

Håper du har hatt en litt roligere helg! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimba

Er vel på tide med ny dagbok her og, og så får vi se om det blir noe lagring og sletting av denne etterhvert. Det ble faktisk nesten akkurat to år med denne dagboken!  Takk for følget :vinke: 

Skulle du ville følge videre, har jeg beveget meg over i en ny spennende underkategori :lur: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden