Marimba

How I met my baby... forhåpentligvis

1 133 innlegg i emnet

Det er helt sant altså! Jeg bruker å ta med en boks oppkutta grønnsaker som snacks på jobben, og den blir spist. Også slipper jeg å være dausulten når jeg kommer hjem og, så vinn vinn :nigo:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Marimba skrev:

Sånne tv-kokker og sunnhetseksperter har litt for rett i blant altså... Alle sier jo det at dersom man skjærer opp frukt og grønt og setter fram, så spiser man mer. Så jeg tok i formiddag og skar opp en boks med gulrøtter og en kålrot i dipstenger, la i skåler med vann så de holder seg friske, og satte på bordet, sammen med en lettrømmeboks med holidaydip.  Som jeg sitter og gomler i meg! Det er jo så godt, jeg klarer ikke å stoppe :P 

Men jaja, når man først sitter og gomler og gomler og mauler og mauler, så er vel ikke gulrot og kålrot det verste man kan stappe i seg....  

Hmm...må jeg prøve.

Jeg derimot mauler anton berg Mandelæg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes godt ut :wow: Tror jeg også må kjøpe meg det i morgen. 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda en snikleser her :biggrin: Har fulgt med en liten stund, og kjenner at jeg gleder meg sånn på deres vegne til lille mini kommer! Tipper på fødsel den 12. april forresten. Håper alt går fint frem til prinsessa vil ut i verden :klem:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Lycra skrev:

Enda en snikleser her :biggrin: Har fulgt med en liten stund, og kjenner at jeg gleder meg sånn på deres vegne til lille mini kommer! Tipper på fødsel den 12. april forresten. Håper alt går fint frem til prinsessa vil ut i verden :klem:

Så koselig :) takk for det, skal legge deg inn på lista :tommelsmil: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er jeg innlagt igjen. Blodtrykket har bare blitt høyere, selv om jeg har fått ekstra doser av medisin på sykehuset. Så nå får jeg ikke dra hjem før det er under kontroll, og det kan også være at de setter igang hele fødselen. Time will show. 

I tillegg til trøblete blodtrykk har jeg visst trøblete blodårer som ruller avgårde når man prøver å putte en slange i de. To jordmødre og 5 forsøk (med stikk) for å få satt inn en veneflon :ler:. Det var rett før de ringte anestesi og fikk dem til å komme å ta over. Godt jeg ikke har sprøyteskrekk :P 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også rullende blodårer. En gang endte jeg med å ta blodprøve i handa (etter å ha blitt stukket i begge armer og hender....). 

Kjedelig å bli innlagt igjen, men bra de passer på deg og babyen :Nikke: Og nå er du jo kommet såpass langt at det går helt fint å settes i gang. Herregud, nå fikk jeg lyst på nyfødt igjen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oisann! Innleggelse er ikke kjempegøy, men uansett ender det godt da :Nikke: 

Håper du utnytter den kanskje litt kjedelige tida til å hvile på. Så får vi her på internetten vente i spenning ;) 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt at de passer godt på deg :klemmer:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:klemmer: 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, litt skummelt men de tar nok godt vare på dere. Håpe du får sove, hater sykehussenger og grøsser mest tanke på å sove i en nå med bekken og kranglete rygg. Be om masse puter! 

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du får ikke keisersnitt? Du blir heller satt igang?

Husk å be dem drøye det i to uker ca da, så jeg vinner tippe konkurransen :link::laugh:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenk om du får 1. April! Venninna mi har den dagen og har det stadig moro med det. Hun var litt lei i tenåra, ellers synes hun det er moro :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive